ftj napisao:@xepoj
gde su ono bese najjeftiniji automobili sa ubedljivo najjacim paketima opreme, gde su dizeli statisticka greska? I gde je v8 bio motor koji se vozio u narodu a ne samo u nekim elitnim zemljama koje suruju sa nacistima i kradu jevrejima sefove.
A te price orobili svet pa imaju naftu su ipak pre za blic komentare.
Kako za Blic komentare, hoces da kazes da to nije istina?
Jeftini su im automobili zato sto su zahtevni kupci ili zato sto nece da daju mnogo para na auto?
Jebiga, sve im je jeftino, nema razloga da neki ljubitelj vozi 2.0, kada moze 5.0 po malo visoj ceni.
Meni nije jasno kako mozes da kazes da je americki kupac najzahtevniji, kada im je najprodavaniji auto u poslednjih 15 godina F150, pa onda jos par kamioneta...
A zanimljivo je da su van prva 3 kamioneta sa V6 motorima, ostalih top 10 su Toyota Corolla, Honda HR-V, Honda Civic, Honda Accord, Toyota Rav-4, Nissan Altima i Toyota Camry...sa R4 motorima.
Inace, po ovoj listi se vidi da su jako zahtevni kupci...visok standard, a prosecna vrednost 10 najprodavanijih automobila je 20k eura.
U Nemackoj su na 2-4. mesta Audi, Mercedes i Bmw, a na prvom VW, sa opet jacim cenama od vecine brandova.
Nema razloga da se voze skuplji i sporiji dizeli, kada je smesna cena goriva. Zamisli da na bliskom istoku voze dizele, a cena goriva im je kao cena vode.
Ali je Bmw 740i ortodoks, jer je neznatno jeftiniji, trosi dosta vise, a sporiji od 740d.
@7footer, gde sam ja rekao da si ti nesto izmislio i gde sam ti ista rekao za V6 i V8 motore?
Apropo toga, izmislio si samo da sedmice retko prelaze 10 i 15k km godisnje, jer je evidentno da ih 80% prelazi vise od toga.
Dodatno, vecina ljudi koji imaju takve automobile zive u predgradjima, pa ne vidim u cemu je problem da ti 7 bude prvi auto?
Amerikanci i voze najvise ogromne automobile, neke dosta vece od sedmice.