Stranica 56 od 91
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 13:12
od schonenk
Cek, pitanje je da li su puni svi garaze i parkinzi, nema mesta? Meni se ne cini tako

Daj onda da crtaju parking mesta po zidovima zgrada da rese problem. Aman, volim ih, ali pojesce nas ti automobili, pogotovo sada kad su jeftiniji od novog bicikla.
Smejem se kao lud kad se setim devojke iz emisije pozajmi mi auto. Ne zatice Puntica na parking mestu i jeca, roni suze preko mobilnog : "Nista nemam sem njega, a sad su mi i njega uzeli"

Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 13:18
od Floyd
Ajde onda da se i broj vozila stanarima zone ogranici na jedan po stanu... eto jos vise mesta

Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 13:23
od Roksab
U drugoj zoni ako je isto ime i prezime u licnoj karti i saobracajnoj dozvoli dozvoljeno je kupiti mesecne/godisnje karte samo za 2 automobila.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 14:09
od Heinz
Naravno, kad ljudi registruju drugima kola na svoje ime samo zbog mesečne karte.
Onda lepo prijaviš ortaka na svoju adresu pa onda i on može da uzme, samo kad izmenja dokumenta.
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 14:50
od starac vujadin
Ne znam na koju poslednju rečenicu misliš, ali vidim da je počelo kuliranje rečenih činjenica i stavljanje u usta nečeg što nisam rekao
PS bi trebao da smanji zone tamo gde nema potrebe (a toga itekako ima), i da revidira kriterijume za stanarsku markcu.
Da, jesam za smanjenje nazovimo kontrole u smislu da je recimo upitna treća zona u Dimitrija Tucovića u onim kracima nadovžnjaka, a ja doslovce ni jednom nisam zatekao manje od 3 parking mesta a često idem tamo u svako doba. I koja je poenta zone tu? Čemu ona služi? Da zezne onih par koji imaju posla više od 3h?
Mogao bih mnogo primera lošeg zoniranja da nabrojim (inače sam pisao i dopise Gr.sek za saobraćaj, što sam što u ime građana oko lošeg zoniranja, tako da imam proaktivan pristup ovom problemu, a ne pasivno hejterski) ali to ne treba da dovodi u pitanje sistem koji je dobar i koji treba dorađivati i unapređivati.
Kad si već spomenuo jedan primer, zoniranje D. Tucovića je ok potez za blisku budućnost jer se u toj ulici gradio veliki broj novih zgrada i još će se graditi i povećala se gustina naseljenosti i broj automobila. A kada se zonira ulica, onda mora da se zonira i nadvožnjak. E, sad ako ti baš tih 4x100m sa svake strane nadvožnjaka bode oči i govori ti kako ceo sistem ne valja, onda to više govori o tvom stavu prema sistemu o čemu sma pisao u prethodnom postu.
Beograd je osnovi nabudžena turska kasaba, a ne evropska metropola kao Beč ili Moskva koje su u 19. veku imali široke bulevare i mnogo mesta, pa broj mesta na uskim i malim ulicama će uvek biti mali i s tim moramo da se pomirimo.
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 14:52
od nuk
Grujic napisao:
Ja upravo stvar gledam sa praktične strane.
1 nikako nije postignuto. Ne vozim 20 godina, ali dobro znam kako se u poslednjih 15 godina kretalo parkiranje po krajevima gde živim. Tu nije dobijeno ništa ma koliko ti filozofirao, i to ne kažem ja, nego vidim drugi šta kažu. Ponavljam, do nije samo do samog sistema zone, ali je krajnji rezultat loš.
Evo i ja koji zbog posla svakodnevno visim po centru u tih pomenutih proteklih 15 godina tvrdim da ovo itekako jeste postignuto zoniranjem, parking se moze naci u svakom delu dana relativno brzo, nekada je potrebno prespartati par ulica ali u roku od 10ak min mesto se nadje, ranije sam umeo da kruzim i po sat vremena a u velikom broju ulica u koje ubrajam i tvoju, parking mesto nije moglo da se nadje ni teoretski
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 15:16
od fq400
Nemam ništa protiv zoniranja a priori, ukoliko bi se odgovorilo na sledeće:
- kuda ide novac od parkiranja?
- ako je cilj da se izbace vozila iz centra (potpuno legitiman cilj), koja je alternativa obezbeđena za efikasan, brz i jeftin prevoz koji je pri tom usluga od javnog značaja?
- zašto se ne naplaćuje ulazak kolima u centar ako je količina saobraćaja problem?
- šta je grad preduzeo da spreči dalje pogoršavanje problema? Da li je donet neki propis za nove poslovne i stambene zgrade u zonama?
Pošto svi znamo da od toga nema ništa i da je u pitanju samo lapanje para (ne bi se 'nadležni' mnogo uzbudili taman da ceo grad stane zbog parkiranja), osta je ono što je trojanac rekao - da se prilagodi čovek. Ja sam se prilagodio, prijavio se u zonu koja mi odgovara i registrovao svoj i auto svojih roditelja na sebe i sad imamo parking tamo gde nam je najčešće potreban.
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 15:18
od samo polako
@fq400
jasno ti je da si na taj način napravio gužvu, dosetivši se da se prijaviš tamo gde ti najviše odgovara.
Za početak naterati investitore koji zidaju nove zgrade da izgrade parking za 1/3 stanara kako to zakon nalaže ako nema mesta zidati za onoliko koliko ima, onda obavezno garažna mesta itd itd.
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 15:38
od fq400
Nažalost tako je, voleo bih da nije, ali jeste. Sve je naopako namešteno, pa je čak i samo rešavanje problema počelo sa pogrešne strane. Ako se prosto uzimanje para može nazvati rešavanjem problema. Nema druge nego da se čovek 'prilagodi'. Tužno je što moramo da pristajemo na takve stvari...
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 15:42
od ftj
A šta je alternativa, još veći haos ili imaš neki predlog?
Osim standardnog pitanja gde su pare?
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 15:46
od Heinz
Samo ne spominji investitore... Ima dozvolu, u projektu 15 parking mesta u garaži, naravno nikad je neće završiti, zatvorio firmu, double pit je skup... Pola vozila će ostati na ulici.
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 15:53
od samo polako
Eno u Stepi već sada imaju problem sa parkiranjem a garažna mesta zvrje prazna i koštaju 7.000 evra komad.
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 15:57
od fq400
Nisam stručnjak, ali po nekoj zdravoj logici bi ovo bio neki redosled:
- ulaganje u alternativni prevoz i umrežavanje istog
- povoljni paketi korišćenja određenih ruta i tipova javnog prevoza (tipa da korišćenje metroa/voza omogućava korisniku automatsku bespatnu vožnju autobusom u roku od 15 minuta posle izlaska iz metroa/voza)
- propisi o novim poslovnim i stambenim zgradama i broju obezbeđenih parking mesta
- stimulacija firmama koje imaju velik obim saobraćaja za otvaranje/izmeštanje prostora van centra
- kombinacija naplate ulaska u centar i parkiranja
Ponavljam, nisam stručnjak, ali imam dovoljno zdravog razuma da vidim da nešto ne funkcioniše. Izgleda mi nemoguće da se problem reši prostom naplatom parkinga, pogotovo po udaljenim zonama grada gde su uglavnom stambene zgrade. Pritom se vrlo malo ulaže u unapređenje samog saobraćaja. Za gradnju dva mosta i obilaznice se vuku k'o gladan srati, pardon my french.
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 16:19
od Grujic
nuk napisao:Grujic napisao:
Ja upravo stvar gledam sa praktične strane.
1 nikako nije postignuto. Ne vozim 20 godina, ali dobro znam kako se u poslednjih 15 godina kretalo parkiranje po krajevima gde živim. Tu nije dobijeno ništa ma koliko ti filozofirao, i to ne kažem ja, nego vidim drugi šta kažu. Ponavljam, do nije samo do samog sistema zone, ali je krajnji rezultat loš.
Evo i ja koji zbog posla svakodnevno visim po centru u tih pomenutih proteklih 15 godina tvrdim da ovo itekako jeste postignuto zoniranjem, parking se moze naci u svakom delu dana relativno brzo, nekada je potrebno prespartati par ulica ali u roku od 10ak min mesto se nadje, ranije sam umeo da kruzim i po sat vremena a u velikom broju ulica u koje ubrajam i tvoju, parking mesto nije moglo da se nadje ni teoretski
To nema veze sa stanarima, i to je stavka 2, ti tražiš mesto u drugo doba, kada ga tražiš kasnije uveče sa ciljem da prenoći auto do jutra dosta je tešnje. Ne može nikako kada bude bolje kada je parking mesta manje a kola više, ne znam šta misliš pod moju ulicu jer u njoj nemaš nijedno parking mesto pošto je zabrana parkiranja u celoj (natrčava i pauk ponekad pa se ne zezaj), ali recimo u Resavskoj je smanjen broj mesta...
Stvarno ne znam kako može biti lakše kada ima više kola a manje mesta?

Kažem, to nije samo do PS-a...
@starac
Dobro je što rade stvari po 10 godina unapred
Ne mislim na samo to parče, i u daljem delu ulice nalazim mesto, a zona je. KCS sam već rekao, i to su izmenili ali valjda samo da je naplata do 17h, znači glavni problem ostaje.
Pa nisam ja protiv ikakvog sistema. Problem je što je on odavno izašao iz svojih osnova kada je zona otišla na pola Beograda. Priča o centru koju su gurali više ne važi, najbolje da će da bude da je ideja da kola proteraju iz Beograda uopšte.
@Stefanan
Pa šta je tu dobro ako kao mane vidiš isto što i ja?

Ili je to ono "Dobar je ali....."
Napisao si šta tu može da se uradi, pa može, ima još prostora za javne garaže koje bi stanarima trebale biti jeftinije nego sad da bi ipak izvestan broj ljudi to uzeo i rasteretio (znam da to mora da bude skupo, ali dovoljno jeftino da ipak neka grupa ljudi uzme), a osim toga, mnogo mnogo bitnije je da se spreči dodatno opterećenje. Tj sada je već malko kasno.
Investitori grade podzemne garaže, ali onda i odvale cenu i to bude prazno, što znači još novih kola... E sad, ne znam tačno koliko košta garaža po mestu, ali ako su na tome alavi treba ih u tome skresati.
Re: Parking servis
Poslato: 02 Apr 2014, 16:24
od ftj
@fq400
Prve dve stavke svakako podržavam ali uporedo sa tim se i sam parking mora rešavati jer svaka čast vučiću ali sumnjam da će metro da se iskopa skoro. Propisi o parkingu za nove zgrade postoje odavno, s tim što je pitanje koliko su dobri i koliko se poštuju. Firme su svakako stimulisane na više načina da izmeštaju svoja sedišta i vozne parkove iz centra tako što im se naplaćuje ogroman porez na imovinu a recimo godišnji parking u trećoj zoni za putničko vozilo je 500 evra.
Svesni smo svi da mnogi sistemi u državi/gradu slabo ili nikako funkcionišu ali ako dodatno podrivaš sistem(uopšteno pričam) u fazonu bole me uvo ionako sve pokraduše tajkuni/političari, onda problem postaje veći.