Stranica 56 od 124
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 17:04
od Ivan
Zato je meni izbacilo samo 200ks jer su imali jedan ventilator, da ne kazem single fan, kada odrade upgrade na twin fan idem opet
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 17:11
od Xepoj87
Idemo ti i ja u Timok, ja cu da ponesem tri podne klime 12-ice, ima da brojimo zajedno 600ks.
Sent from my Sony
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 17:16
od veljabandit
Ko ima interkuler mora na dva ventilatora...oni bez njega mogu sa jednim

Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 17:32
od Ivan
Konji su za sise, vijamo 1000 njutna, sto i nije toliko nerealno, racunajuci da smo sada na blizu 900
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 18:00
od Milos
Ivane vreme je da kupis neku njivu,traktor vec imas

Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 18:05
od Ivan
Inace da ne mislis da kuliram pp ne mogu ti odgovoriti, nesto si pokvario
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 18:12
od McGruja
Ko?
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 18:15
od branja
Ja sam danas izorao Makis sa kombijem.
Jel u Bobo sportu visok ulaz? Hteo bih kombi da oteram na dino. Cisto da vidim koliko ima sa K&N filterom.
Poslato sa Lumia 925
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 18:21
od Ivan
Milos naravno
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 18:26
od McGruja
Naravno
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 18:50
od ljubitelj
Ji 4Tze napisao:Aha, sad je već 10.... s kojim ubrizgavanjem, karburatorom?
Hoćeš da kažeš da npr. na Kopaoniku na 6800 o/min motor u mom autu ima 112KS a kad odem na more ima 140KS?
Nije vec 10 nego je obicno 10 i vise a manje od 15. Radi se o vazduhu i nema apsolutno nikakve veze sa ubrizgavanjem, karburatorom, gorivom...
Gde na Kopaoniku? Ako ima na vrhu Kopa 112KS na moru ima127KS (korigovao).
Relativno prosta matematika vezana za osobine vazduha u sloju atmosfere.
U vecini uputstava za upotrebu auta pise jasno da se smanjuje snaga motora sa porastom nadmorske visine i sa time vezano smanjuje dozvoljeno opterecenje auta.
Nominalna snaga motora se daje kao maksimalna sto znaci da kada odes na planinu ona se realno smanjuje.
Masa vazduha se smanjuje sa porastom temperature i sa porastom nadmorske visine, opste poznata zakonitost.
Manja masa manji efekat motora u KS. Uvek.
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 19:10
od nidza
Sve je to tačno, samo si preterao sa gubicima u ovom konkretnom slučaju.
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 19:36
od Day Walker
Mozda je fabrika deklarisala da na planini ima 140ks pa sad u gradu ima 160+
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 20:29
od sebekkg
To je za ona mesta gde je rega po snazi.

Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 20:45
od ljubitelj
nidza napisao:Sve je to tačno, samo si preterao sa gubicima u ovom konkretnom slučaju.
Jok, tacno toliko kaze pravilo za racunanje.Nema tu nikakavih gubitaka, prosto je vazduh manje gustine.