Stranica 56 od 57

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 20 Maj 2025, 22:18
od Rolla
Sta uraditi kako bi bili 100% sigurni da ce kupac prebaciti auto na sebe?
Otici odmah u poresku sa kupcem posle potpisivanja KP ugovora?

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 20 Maj 2025, 23:21
od Saša
Skinuti svoje tablice čim se potpiše ugovor i isplati novac.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 20 Maj 2025, 23:44
od Markoni
To je jedini siguran način. Odjava vozila.

Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk


Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Maj 2025, 08:31
od OMP
Saša napisao: 20 Maj 2025, 23:21 Skinuti svoje tablice čim se potpiše ugovor i isplati novac.
a sta ako auto ostaje u istom reg. podrucju pa se ne menjaju tablice?

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Maj 2025, 15:27
od BigMazzy
Možeš svakako da ih odjaviš

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Maj 2025, 16:59
od Markoni
Tako je. Kupac dobija druge table sa istog područja. Povećava ceo trošak za par hiljada dinara, a mirna glava.

Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk


Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Maj 2025, 21:46
od OMP
Pa da ali sumnjam da bi kupac pristao na to sem da mu ti platis te nove tablice, sa ljudima je tesko gleda se svaki dinar, mozda ima neko i ko bi pristao ali???

Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Maj 2025, 21:56
od Saša
Lično ne bih drugačije prodao auto. Par hiljada dinara više u odnosu na cenu auta (kolika god da je) ne znači ništa. Ako hoće da tera kući auto odmah - neka uzme lepo probne tablice i ćao. Da se posle ganjam sa njim oko tablica ili zbog njih - ne pada mi na pamet. Taj ko bi da se vozi na moje ime dok ne istekne registracija i nije kupac mog auta.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Maj 2025, 22:00
od Heineken
Kad sam kupio Giu bivši vlasnik i ja smo krenuli u MUP međutim užasna gužva je bila i čovek je pristao da vozim kući auto i da obavim sve u Šidu. Ja sam morao u poresku , nisam mogao to sve na tehničkom da obavim . Super ako se sad može porez platiti na tehničkom tj. agenciji. Ne bi mi problem bio da se to odradi sve odmah. Čak šta više podržavam.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 22 Maj 2025, 09:37
od BigMazzy

Saša napisao:Lično ne bih drugačije prodao auto. Par hiljada dinara više u odnosu na cenu auta (kolika god da je) ne znači ništa. Ako hoće da tera kući auto odmah - neka uzme lepo probne tablice i ćao. Da se posle ganjam sa njim oko tablica ili zbog njih - ne pada mi na pamet. Taj ko bi da se vozi na moje ime dok ne istekne registracija i nije kupac mog auta.
Previše drame.
Prodao sam i kupio za poslednjih 5 godina isto toliko automobila. Ne vidim čemu sva ova drama i fama oko prodaje.
Postoje i druga rešenja
- Prodate auto par dana pred istek registracije
-Ako vam već nije stalo do par hiljada dinara (u tuđe ime) onda vi kao prodavac završite i poplaćate sve da bi vam bila mirnija glava
- prisustvujete lično završavanju papira sa kupcem
- tražite od kupca da vam pošalje dokaz da je platio porez i preveo auto u roku od 15 dana u suprotnom potražuje auto nazad bez povrata novca prijavom u MUPu da je vozilo otuđeno, to navedete u ugovoru.
- kad vam već nije do novca, nemojte sami da pravite KP ugovore i idete kod notara, angažujte advokata ili advokatsku kuću, koštaće više , al mirnije ćete da spavate, naravno sami to isfinansirajte a ne kupac, koji na deljenje troškova ili sam da plati na to nikad ne bi pristao
......

Mislim, ovde se gleda samo iz ugla prodavca a gde je ugao kupca.

Meni se desilo da je auto dva puta od uvoza uredno registrovan u Srbiji a treći put su pri registraciji našli da je pogrešan broj motora upisan, ispostavilo se kasnije na carini.
I šta onda? Dali novac a imate auto koji ne može da se registruje!


PS
Za sve saobraćajne prekršaje koje napravi kupac a u periodu dok nije preveo auto na sebe imate ugovor o prodaji, koji je validan na sudu da niste vi upravljali vozilom.
Elem, sve je rešivo.
Ako krenem od sebe, kad bi mi prodavac krenu sa dramom kao neki ovde sa foruma, samo bi se okrenuo.
Koliki rizik on preuzima kao prodavac isto toliko rizik i ja preuzimam kao kupac, da ne navodim primere šta sve može da zadesi kupca.






Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 22 Maj 2025, 09:40
od BigMazzy
Heineken napisao:Kad sam kupio Giu bivši vlasnik i ja smo krenuli u MUP međutim užasna gužva je bila i čovek je pristao da vozim kući auto i da obavim sve u Šidu. Ja sam morao u poresku , nisam mogao to sve na tehničkom da obavim . Super ako se sad može porez platiti na tehničkom tj. agenciji. Ne bi mi problem bio da se to odradi sve odmah. Čak šta više podržavam.
Tri zadnja vozila sam bukvalno za dan završio i to u lokalnoj menjačnici. Dobar dan, hoću da platim porez treba mi nova saobraćajna, dam im dokumenta, oni sve obračunaju, izdaju mi priznanice, ja platim, odem u MUP predam i gotovo.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 22 Maj 2025, 09:45
od Saša
BigMazzy napisao: 22 Maj 2025, 09:37 Ako krenem od sebe, kad bi mi prodavac krenu sa dramom kao neki ovde sa foruma, samo bi se okrenuo.
Koliki rizik on preuzima kao prodavac isto toliko rizik i ja preuzimam kao kupac, da ne navodim primere šta sve može da zadesi kupca.
Nema drame, to su moji uslovi, ako nećeš - hvala lepo. :)

No ja očigledno nisam tipičan kupac/prodavac polovnih vozila. :D Do sada sam kupio jedno polovno vozilo (nisam ga prodao na kraju - ukrali ga) i dva nova koji su i dalje u mom vlasništvu.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 22 Maj 2025, 09:56
od carov2
BigMazzy napisao:
Saša napisao:Lično ne bih drugačije prodao auto. Par hiljada dinara više u odnosu na cenu auta (kolika god da je) ne znači ništa. Ako hoće da tera kući auto odmah - neka uzme lepo probne tablice i ćao. Da se posle ganjam sa njim oko tablica ili zbog njih - ne pada mi na pamet. Taj ko bi da se vozi na moje ime dok ne istekne registracija i nije kupac mog auta.
Previše drame.
Prodao sam i kupio za poslednjih 5 godina isto toliko automobila. Ne vidim čemu sva ova drama i fama oko prodaje.
Postoje i druga rešenja
- Prodate auto par dana pred istek registracije
-Ako vam već nije stalo do par hiljada dinara (u tuđe ime) onda vi kao prodavac završite i poplaćate sve da bi vam bila mirnija glava
- prisustvujete lično završavanju papira sa kupcem
- tražite od kupca da vam pošalje dokaz da je platio porez i preveo auto u roku od 15 dana u suprotnom potražuje auto nazad bez povrata novca prijavom u MUPu da je vozilo otuđeno, to navedete u ugovoru.
- kad vam već nije do novca, nemojte sami da pravite KP ugovore i idete kod notara, angažujte advokata ili advokatsku kuću, koštaće više , al mirnije ćete da spavate, naravno sami to isfinansirajte a ne kupac, koji na deljenje troškova ili sam da plati na to nikad ne bi pristao
......

Mislim, ovde se gleda samo iz ugla prodavca a gde je ugao kupca.

Meni se desilo da je auto dva puta od uvoza uredno registrovan u Srbiji a treći put su pri registraciji našli da je pogrešan broj motora upisan, ispostavilo se kasnije na carini.
I šta onda? Dali novac a imate auto koji ne može da se registruje!


PS
Za sve saobraćajne prekršaje koje napravi kupac a u periodu dok nije preveo auto na sebe imate ugovor o prodaji, koji je validan na sudu da niste vi upravljali vozilom.
Elem, sve je rešivo.
Ako krenem od sebe, kad bi mi prodavac krenu sa dramom kao neki ovde sa foruma, samo bi se okrenuo.
Koliki rizik on preuzima kao prodavac isto toliko rizik i ja preuzimam kao kupac, da ne navodim primere šta sve može da zadesi kupca.






Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Šta kada auto prodaš starleti? Slika



Sent from my CPH2581 using Tapatalk


Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 22 Maj 2025, 11:51
od dragvorl
pedalaš napisao: 20 Maj 2025, 14:07
OMP napisao: 20 Maj 2025, 11:41 Odavno je uvedeno da ne mora vlasnik da odjavi tablice vec kupac u svom gradu a najbolje da odmah kad napravite ugovor sve oko prenosa zavrsis na nekom tehnickom pregledu u tvom gradu, on tu odmah sve plati i samo u svom gradu odjavi tablice i uzme nove
Čak i da se uradi tako ( da se odmah posle overe ugovora plati i porez - koji je svakako zakonska obaveza kupca ) - prodavac nema nikakvu garanciju da će kupac posle toga zaista da ODMAH u MUP-u da podnese zahtev za preregistraciju vozila na svoje ime, a što znači da ako kupac u medjuvremenu ( pre preregistracije ) napravi bilo kakvu glupost ( saobraćajni prekršaj i/ili neka doplatna karta za neplaćeno parkiranje ili slično ), sve će to iz perspektive državnih organa da padne na teret prodavca. Bole prekršajnog sudiju “ona stvar” što si ti prodao kola ( samo ih kupac još nije preveo na sebe ).
Zato sam.ja odjavio auto i posle izvadio probne tablice, bas zbog ovoga. Meni mnogo vise znaci nego par hiljada dinara koje posle mozes vrlo lako da puknes na razne Sudske takse, advokate, kamate i slicno. Znamo kako to funkcionise.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 22 Maj 2025, 17:02
od zdushan
carov2 napisao:
BigMazzy napisao:
Saša napisao:Lično ne bih drugačije prodao auto. Par hiljada dinara više u odnosu na cenu auta (kolika god da je) ne znači ništa. Ako hoće da tera kući auto odmah - neka uzme lepo probne tablice i ćao. Da se posle ganjam sa njim oko tablica ili zbog njih - ne pada mi na pamet. Taj ko bi da se vozi na moje ime dok ne istekne registracija i nije kupac mog auta.
Previše drame.
Prodao sam i kupio za poslednjih 5 godina isto toliko automobila. Ne vidim čemu sva ova drama i fama oko prodaje.
Postoje i druga rešenja
- Prodate auto par dana pred istek registracije
-Ako vam već nije stalo do par hiljada dinara (u tuđe ime) onda vi kao prodavac završite i poplaćate sve da bi vam bila mirnija glava
- prisustvujete lično završavanju papira sa kupcem
- tražite od kupca da vam pošalje dokaz da je platio porez i preveo auto u roku od 15 dana u suprotnom potražuje auto nazad bez povrata novca prijavom u MUPu da je vozilo otuđeno, to navedete u ugovoru.
- kad vam već nije do novca, nemojte sami da pravite KP ugovore i idete kod notara, angažujte advokata ili advokatsku kuću, koštaće više , al mirnije ćete da spavate, naravno sami to isfinansirajte a ne kupac, koji na deljenje troškova ili sam da plati na to nikad ne bi pristao
......

Mislim, ovde se gleda samo iz ugla prodavca a gde je ugao kupca.

Meni se desilo da je auto dva puta od uvoza uredno registrovan u Srbiji a treći put su pri registraciji našli da je pogrešan broj motora upisan, ispostavilo se kasnije na carini.
I šta onda? Dali novac a imate auto koji ne može da se registruje!


PS
Za sve saobraćajne prekršaje koje napravi kupac a u periodu dok nije preveo auto na sebe imate ugovor o prodaji, koji je validan na sudu da niste vi upravljali vozilom.
Elem, sve je rešivo.
Ako krenem od sebe, kad bi mi prodavac krenu sa dramom kao neki ovde sa foruma, samo bi se okrenuo.
Koliki rizik on preuzima kao prodavac isto toliko rizik i ja preuzimam kao kupac, da ne navodim primere šta sve može da zadesi kupca.






Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Šta kada auto prodaš starleti? Slika



Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Pa zapale ga Slika

Sent from my SM-S918B using Tapatalk