igor_harris napisao: 31 Dec 2017, 10:00
A ako vec imam sa sobom papire placene carine? Do duse napisali su samo Nikon D600 i nista drugo.
Već sam ti rekao: validni su samo serijski brojevi svakog pojedinačnog dela. Naravno ako naletiš na carinike koje "zabole" za tvoju foto-opremu, papir ti nije ni trebao ... ali ako naletiš na one zadrte - samo gore pomenuta papirčina te vadi iz s@nja u koje mogu da te uvale.
zuzazu,
Znam da je dovoljan jedan papir ali nikad se ne zna ... uvek može da ti zafali još jedan u interakciji sa našom birokratijom
Samo da dodam da se ručno ispisivanje karata na listovima sa indigom (pri čemu su korice ove "knjižice" bile u bojama avio kompanije) 2000-ih još praktikovalo. U JAT Jugoslovenskom Aerotransportu čini mi se do samog kraja.
Jel zna neko po čemu su se pomenuti "radnički letovi" razlikovali od običnih? Autor nije objasnio.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 03 Jan 2018, 00:36
od Geza
Bonus fotka.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 03 Jan 2018, 03:44
od snork
Kad smo već kod B747... gornji tekst sa tangosix.rs pominje da je jedno vreme Qantas leteo na relaciji Sidnej-Beograd. Evo i sličice, mada mislim da je već bila na ovom forumu:
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 04 Jan 2018, 22:39
od Geza
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 05 Jan 2018, 23:22
od mića
Ajde cika zu, imas ti bolje fotke
KAD PILOT POSTANE FOTOGRAF Ono što on beleži na 11.000 metara visine potpuno će vam ZAUSTAVITI DAH (FOTO) http://www.blic.rs/y5p1eyc
"Vensi erports" je ponudio 501 milion evra za 25 godina, uz investicionu obavezu od 732 miliona evra, a godišnja taksa na koncesiju će biti od pet do 16 miliona evra, piše "Kurir" pozivajući se neimenovane izvore.
Videcemo sutra da li su ovi navodi istiniti.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Jan 2018, 01:59
od Heinz
Da li imaju neke veze s onima što su gradili mostove po Srbiji pa propali/povukli se?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Jan 2018, 04:10
od zuzazu
igor_harris napisao: 30 Dec 2017, 20:20
Momci, jel ima bese neko pravilo za Li-ion baterije u avionu? Posto nosim fotoaparat sa sobom u rucnom prtljagu i imam dve baterije, jel treba nesto posebno da ih pakujem ili?
Verovatno je zakasneli potpuni odgovor, ali moze da pomogne.
Sta sve mozete da unesete u avion i koliko. Sta ide u rucni prtljag a sta u bagaž:
Ukupno mozete da imate 15 uredjaja koji koriste svoju bateriju, i mozete da nosite 20 rezervnih Li-ion baterija koje su limitirane na 100 Wh/kom.
Sto se tice opreme za snimanje kao npr filmske kamere, zbog velicine baterije, ne biste smeli da je nosite kao rucni prtljag.
Takodje, drzava moze da postavi restriktivnija pravila, pa ce npr. ograniciti kolicinu alkohola koji moze da se unese u avion.
@mićo, malo sam lenj i umoran od svega da bih teglio skalameriju, ali za onakav snimak (sa praznjenjem po vetrobranu), koji svakako zelim da napravim, potrebno je uci u oblak, koji se inace, po pravilima, mora obići. Verovatno je snimak nacinjen kada su vec bili u sr@nyu, jer neki put nema bezanja. Inace, nikad ne znas kada ces da naletis na praznjenje da bi namerno isao u oblak te vrste.
A evo dela teksta vezanog za sliku sa električnim pražnjenjem:
"... pictures that pilot and photographer Christiaan van Heijst took in 2017. ...
A dramatic lightning storm erupts in front of Van Heijst's 747-8 cargo plane. Pictured is the first officer. Van Heijst told MailOnline Travel: 'Flying with our 747 through a heavy thunderstorm, the airplane is building up a lot of friction from the heavy electrically charged clouds around us. If the electrical charge becomes large enough the whole airplane skin starts to glow purple and dozens of little sparks start to dance over the cockpit windows. This electrical discharge is completely harmless but a beautiful view for the lucky few sitting in the cockpit. This shot was taken over the Equator over the Atlantic Ocean, between South America and Europe'"
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Jan 2018, 09:13
od kragujevac
Šta li će sledeće da bude: Prvo ode direktor, onda se aerodrom da u koncesiju, a onda AV bude "presrećan"?
Da li samo meni ovo nekako miriše na muljažu?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Jan 2018, 09:55
od Kabal
Heinz napisao:Da li imaju neke veze s onima što su gradili mostove po Srbiji pa propali/povukli se?
Jesu, Intermost, podruznica Vinci-a svetskog gradjevinskog giganta, zavrnuli su dosta domacih firmi i odjednom su nestali sa trzista.