Stranica 560 od 787
Re: Ratna tehnika
Poslato: 08 Jun 2017, 17:53
od HKS
Turska?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Ratna tehnika
Poslato: 08 Jun 2017, 18:37
od delano
Gaziantep?

Re: Ratna tehnika
Poslato: 08 Jun 2017, 19:40
od zuzazu
Hatay.
1938 god su odlucili da se pripoje Turskoj.
Re: Ratna tehnika
Poslato: 10 Jun 2017, 02:09
od Heineken
Na zapadu nista novo..slicni problemi su bili i kod F-22
U.S. Air Force suspends flying ops of Lockheed's F-35 at Luke Air Base
The U.S. Air Force said on Friday it has temporarily canceled flying operations of Lockheed Martin Corp's F-35 jets at Luke Air Force base in Arizona.
The move comes after a series of five incidents in which pilots experienced hypoxia-like symptoms, a U.S. Air Force spokesman said.
Since May 2, pilots of five F-35A Lightning II aircraft assigned to the air force base have reported physiological incidents while flying, the spokesman said.
http://www.cnbc.com/2017/06/09/reuters- ... -base.html
Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 05:21
od BAJKER
U komsiluku padaju avioni i helikopteri.
Avion rumunskog vazduhoplovstva MiG-21 LanceR srušio se tokom manevra sletanja oko 11:15 časova na osam kilometara od aerodroma „Mihail Kogalniceanu“, saopštilo je Ministarstvo odbrane Rumunije. Pilot letelice Adrian Stancu uspeo je da se katapultira i na taj način preživi pad.
Kako navode iz Ministarstva, udes se dogodio prilikom povratka sa misije koja je deo vojne vežbe „Thracian Eagle 2017“ organizovane u saradnji sa bugarskim vazduhoplovstvom:
– Tokom manevra sletanja na aerodrom „Mihail Kogalniceanu“ pilot je prijavio kvar motora i u trenutku pada, prema proceduri usmerio svoj avion ka nenaseljenom području.
Udes u Bugarskoj: Mornarički helikopter se sudario sa fregatom, pilot poginuo

Pilot vazduhoplovnih snaga bugarske Ratne Mornarice izgubio je život a druga dva oficira koja su činila posadu zadobila su povrede kada se 9. juna njihov helikopter AS.565MB ‘’Panter’’ (vojni evidencijski broj 902. fabrički broj 6849) srušio u Crno more nakon sudara sa fregatom bugarske RM Drazki klase Wieingen (bivša fregata belgijske RM Wandelar F912).
Incident se dogodio u 12 časova i 28 minuta kada je posada helikoptera prilazila fregati, u onome što je trebalo da bude oproštajni prelet za posadu fregate Drazki, samo par minuta nakon što je Admiral Flote Malen Čunekov proglasio kraj vežbe sa bojevim gađanjem ‘’Black Sea-2017’’.
U kritičnom momentu glavni rotor helikoptera je imao kontakt sa prednjim jarbolom broda, to je uzrokovalo da helikopter postane neupravljiv na maloj visini što je primoralo pilota da odmah u blizini izvrši prinudno sletanje na vodu i to sa izvučenim stajnim trapom i aktiviranim plovcima.
U udesu koji se dogodio na otvorenom moru oko 20 km južno od Varne poginuo je pilot kapetan Georgi Anastasov (38) koji je posmrtno unapređen u majora. Druga dva člana posade, kapetan Pavel Simeonov i kapetan Anatoli Apostolov, su prebačena u vojnu bolnicu u Varni gde su zadržani na dodatnim ispitivanjima.
Odmah nakon udesa, bugarski ministar odbrane Krasimir Karačanov formirao je komisiju kojoj je naložio da se ova nesreća ispita i da se za mesec dana preda izveštaj o njenim uzrocima. Do tada, dva preostala mornarička helikoptera AS.565MB (ev. broj 901 i 903) biće prizemljena u mornaričkoj vazduhoplovnoj bazi Čajka kod Varne. U međuvremenu, bugarskom obalom i teritorijalnim vodama će patrolirati posade flote višenamenskih helikoptera AS.532AL ‘’Cougar’’ iz sastava Ratnog Vazduhoplovstva.
Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 06:11
od McGruja
Zašto katapult sedišta nisu u civilnim avionima?
Jebes pare, životi bi se spasili
Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 07:13
od snork
Ma gde "jebeš pare" - pa u civilnom saobraćaju je suština u parama. Vidiš da im ne daju da ponesu dovoljno goriva za sletanje na alternativni aerodrom, a sve u cilju uštede. S obzirom na veličinu i težinu tih sedišta, stalo bi duplo manje putnika.
Osim toga, to nije naivna i bezopasna naprava - onaj ko nije na psihofizičkom nivou borbenog pilota bi verovatno doživeo povredu ili smrt prilikom katapultiranja. I na kraju - kako da se katapultiraju, kada iznad glave stoji odeljak za ručni prljag i iznad limeni krov? Na borbenom avionu se lako odbaci stakleni poklopac kokpita, a ovde nije tako prosto.
Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 07:17
od McGruja
Sve je to jasno, samo je moglo sve da krene na drugu stranu
Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 08:16
od nikaragva
Katapultiraju se sa strane. Jedan po jedan, samo ih ispali
Zamrsili bi se padobrani

Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 08:27
od snork
Mogao bi ceo red od dva ili tri sedišta da iskoči na stranu, sa jednim zajedničkim padobranom.

Jedino bi bio poblem šta raditi u širokotrupnim avionima, koji imaju i srednji red od 3, 4 ili 5 sedišta.
Ali to bi bilo obično iskakanje s padobranom, a ne katapultiranje. Javili bi se isti problemi zbog kojih su katapult sedišta i uvedena - problem sa otvaranjem padobrana na maloj visini i mogućnost da krila ili rep zakače ljude prilikom iskakanja.
Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 08:42
od grujicd
Za male letelice postoji padobran za ceo avion.
https://www.youtube.com/watch?v=FkBJefsx24s
Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 08:44
od McGruja
Eto

Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 09:46
od nidza
Mislim da je rizik od instalacije eksploziva za katapultiranje i mehanizama za iskakanje daleko veći nego da svega toga nema.
Ono što bi mogli da naprave je da se odbaci ceo deo aviona sa putnicima, a sve ostalo teško na avionu, motori, gorivo, prtljag, da se ostavi da padne. Godinama unazad se pojavi redovno neki koncept, ali ne zaživi.

Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 09:48
od HKS
^ To bi bilo najbolje.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Ratna tehnika
Poslato: 14 Jun 2017, 10:49
od nikaragva
Neka naprave dovoljno veliki padobran.
A kada su nisko, onda neka instaliraju raketne motore u svim pravcima, kojima ce upravljati racunar i ublaziti pad.