Stranica 57 od 104
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 12:05
od Darko
Nemoj 3 cilindra

iz iskustva

Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 12:12
od Floyd
1.2 se više ne pravi sa 110 ks a ovaj hvale.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 12:23
od Darko
Ja sam do pre par dana vozio 3 cil. Svaka cast sto im napucaju snagu i sto oni vuku dobro u nekim rezimima. Ali fali ima dosta prednosti sto ima 4 cil. Vibracije, zvuk, ponasanje na niskim obrtajima, ponasanje kad je hladan.. itd.. Ne znam kakav je taj vw-ov. Treba ga probati pa videti.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 12:26
od Sloba
Da ce na obicnim kolima iz 1.000 ccm nekad izvuci 200ks u to mogu da poverujem, ali da ce se tri cilindra ponasati kao cetiri, to fizika kaze da ne moze.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 12:37
od Floyd
Vozio sam samo trocilindrični dizel u seriji 1. Osim smešnog zvuka, nisam primetio druge mane.
1.2 je isto opcija ali treba da se proba.
Meni je 1.6 dizel ok ali se baš i ne isplati za 6-8000 godišnje.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 12:55
od nidza
Nema to veze, ako sad imaju način da izbalansiraju tegovima i zamajcem. Rade i 2 cilindra na 0.9 twinair, a taj motor hvale kao jedan od najboljih motora svih vremena.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 13:06
od Sloba
Pa mozda to jesu dobri motori, niko ne spori, ali nacin rada ne mogu imati kao oni sa cetiri cilindra.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 13:21
od Ji 4Tze
možda najbolji za Fiat500
95 g/CO2
pa toliko ima svaki drugi 1,3-1,6 moderni dizel..
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 13:26
od Markoni
U Octaviji se 3 cyl. apsolutno ne oseti osim kada ode preko 4000 o/min, gde se samo nazire zvuk starih trocilindrasa. Nidza se uverio. Dakle ni pri paljenju, ni pri voznji, ni pri kretanju, ni u leru nema zvuka ni vibracija starijih trocilindrasa.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 13:35
od nidza
Zbog čega je način rada relevantan, ako ima način (a ima) da upegla vibracije i isporučuje konstantnu silu na menjač?
@Džifors, smanji malo zajedljivost. Ima razloga što je baš taj motor pobrao sve te nagrade svojevremeno. Zasluženo naravno.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 13:44
od Floyd
Priča se da će nova 5ica biti dostupna sa R3 motorom. Ako meze serija 5, može i Oktavija
Lično nisam baš oduševljen novim trendom ali ako radi posao...
Registracija za 1.0 bi trebalo da je smešna?
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 13:46
od nidza
1.0 radi savršeno, vuče lepo, elastičan.
Bestbuy C segment. 13.800€ košta u Alprosu, 115KS, 6b menjač. Uopšte ne treba tražiti dalje, ko je tanak sa lovom.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 14:15
od Ji 4Tze
ok nidžo, aj stvarno, po čemu je taj motor jedan, kako samo ti kažeš, od najboljih motora svih vremena?
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 14:49
od Darko
Markoni napisao:U Octaviji se 3 cyl. apsolutno ne oseti osim kada ode preko 4000 o/min, gde se samo nazire zvuk starih trocilindrasa. Nidza se uverio. Dakle ni pri paljenju, ni pri voznji, ni pri kretanju, ni u leru nema zvuka ni vibracija starijih trocilindrasa.
Renault 3 cyl ima sve suprotno. Svaka cast vw sto su uspeli sve to da ispeglaju

Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 17:06
od Markoni
Znam, imamo sluzbenog Captura 0.9, a i jos jednog trocilindrasa - Peugeot 308 1.2 THP 130 KS. I kod njega se samo u retkim trenucima oseti da je 3 cyl. A Captur je katastrofalan.
Tapatalk Post