Stranica 57 od 124
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 21:45
od TDI
Čipovanjem smanjujete stepen sigurnosti motora, pa sve i da se isto uradi valjano. Koliko vaši automobili bolje idu i manje trose od onoga kako su isli i trosili pre te čipovanja? I da li je vredno da se zbog tog ,,poboljšanja,, , povećava rizik tako što se menja nešto je inženjer projektovao?
Pitam vas čisto, razgovaramo, vaša stvar šta ćete sa vašim automobilima, nije mi namera ni da vas učim šta i kako treba, ni da se raspravljam.
Ovde se mnogi predstavljaju kao neki znalci iz raznih oblasti, pa evo konkretno iz ove, neka neko istupi i neka mi kaze šta bi ja dobio kada bi čipovao svoj auto? Smanjio bi stepen sigurnosti, to je negativno, a šta bi bilo pozitivno? U dalje rasprave necu ulaziti, zanima me samo odgovor na ovo sto sam pitao.
Znate da sam protivnik čipovanja i jasno mi je više nego većini ovde šta je to. Mnogi su mi predlagali i sada mi predlazu da to uradim na svom automobilu, ali neću. Kako je fabrika propisala, tako će i biti.
Unapred hvala na odgovorima.

Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 21:54
od nidza
Dobiješ drugi, novi, mnogo brži auto.
Ne smanjuješ stepen sigurnosti. Ekstra snaga ti podiže sigurnost u saobraćaju pod uslovom da si dobar vozač.
Smanjuješ resurs potrošnih delova. Po mojoj proceni remap me je koštao oko 600 eura za 4 godine. Da je auto bio kupljen u boljem stanju verovatno bi cifra bila 0.
Videćemo kad stigne nova Alfa, imaće mnogo manju kilometražu i nasviraću je do daske, pa ćemo da pratimo fabulu i troškove.
Tapatalk
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 21:54
od Milos
I stedis na autanu

Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 21:58
od NexT
TDI, jel si uradio nekad nesto iz uzivanja, pomalo neracionalno?
Mada ipak, ti si lik koji kupuje VW......
Ozbiljno se razmisljam o chipu, pogotovo sto sam ja stalno na autoputu i tempomatu, ne vidim da bi moglo nesto da mu skodi...
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 22:02
od Milos
Ivan napisao:Milos naravno
Послато са GT-N7100
Radi bre naravno.Pogledaj inbox.
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 22:31
od Ji 4Tze
OK, motor ima 140 KS (na radilici), testirano u fabrici.
Nek to bude Suzuka u Japanu gde je auto i sastavljen. Nadmorska visina 50ak m... Swindon, UK gde se pravi EU model, je na 110m.
Na putu ka Srbiji, japanac će, kad prelazi Himalaje imati 10KS a englez 30KS kad bude prelazio Mon Blan?
Ili, da bi obe fabrike isporučile motor iste snage, Suzuka ekipa koristi fasiliti na brdu ili je EU motor prosto jači u startu jer je imao kondiciono u brdima?
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 23:03
od Ivan75
@TDI
Ne kapiram poentu pitanja ako si već na kraju posta zaključio onako kako si napisao. "Stepen sigurnosti"? Pitaš a kažeš kako znaš više od mnogih ovde na tu temu...čitao si pretpostavljam dosta na tu temu pa ću samo preneti svoje iskustvo.
Ja sam remapirao nov auto, na 17000km. Šta sam dobio? Auto za klasu jači, tiši i lepši rad na leru, bolji odziv gasa, do litar i po manje na otvorenom putu i isto toliko više u gradskoj gužvi. Ne akam ga, ne maltretiram ga niskim niti visokim obrtajima i evo, 10tak hiljada sam prešao bez frke, ikakve, auto ne dimi ni kad se oštro zgazi. Ako znaš šta ti je pod haubom, nije zgazilo 300+ hiljada, nije za generalnu - probaj brate.
Ali nemoj da ideš kod nekog "drugara" za 50€ nego kod nekog pouzdanog, mora da košta. I da, svaki auto, bio leš ili nešto besno, novo - mora adekvatno da se održava, što mnogi zabašuruju.
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 23:09
od Ivan
Sve sve, ali litar ipo manja potrosnja na otvorenom?
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 23:17
od Ivan75
Do litar i po. Nađemo se kad hoćeš da vidiš. Ali isto toliko u plus po gradu, kreni-stani, gužve. Pa ti si remapirao auto, sigurno ti manje troši kad voziš na nekih 2000 ujednačenim tempom po autoputu. Da se razumemo, po bordu, ne od čepa do čepa, znam da bc hoće da slaže. Vodim kao neku evidenciju, od proletos kad je rađeno imam dugoročno litar manje potrošeno na 100km. Nemam razloga da lažem, moj auto ne proizvodi dizel

Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 23:26
od ljubitelj
Ji 4Tze napisao:
Na putu ka Srbiji, japanac će, kad prelazi Himalaje imati 10KS a englez 30KS kad bude prelazio Mon Blan?
Ili, da bi obe fabrike isporučile motor iste snage, Suzuka ekipa koristi fasiliti na brdu ili je EU motor prosto jači u startu jer je imao kondiciono u brdima?
E bas si saljivdzija
Si cuo za laboratorijsko merenje i standard, recimo DIN, SAE, JIS?
Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 23:29
od Ivan75
Pa zeza se čovek malo

Re: Chip-tuning
Poslato: 16 Okt 2015, 23:44
od Ji 4Tze
Čuo sam za standarde al preteruješ po običaju i ekstremne tj granične vrednosti predstavljaš kao da su prisutne na dobar dan.
Možda će razlika biti u primetna u nekoj meri al tome senzori i služe da, uz mapu, ECU upegla razlike.
Inače će na moru auto da ide 10-20% bolje nego na planini što je danas besmisleno.
Re: Chip-tuning
Poslato: 17 Okt 2015, 00:54
od branja
Ivane litar i po u gradu manje??????
Koliko ti je do sad trosio?
Imao sam jednog 1.3 mjeta, kupljen sa uradjenim chipom u Pro tuningu, nije bilo nikakve razlike u potrosnji sa ostala dva. Poznanik je uradio Dobla u RS chiptuningu gde mi je i kombi chipovan. MOj i njegov Doblo isto godiste,motor, on trosi na otvorenom mozda pola litre manje. U gradu maximalno 0,3. Jedino sto bolje poteze od mene.
Moj kombi 2.8 hdi/jtd sad ima 160ks i 385nm + K&N ubija kako vuce. Fabricki mu nije ni prici, ali samo mu malo dozvoliti da te ponese ubrzanje i litru vise od fabrike. Na otvorenom bih mogao da spustim pola litre. Ali zato fabricki bi trosio litru do dve vise pri istoj brzini npr. 100-110km/h i teretom od 2t.
Re: Chip-tuning
Poslato: 17 Okt 2015, 01:02
od Ivan75
Ama ne, DO litar i po na otvorenom, autoput. U gradu je za toliko više
Bilo 5,5-6l sad je 4-4,6. Po bordu jbg. Video je Frodo na samitu bord
A hladan start po gužvi u gradu mi je rekord čitavih 8l, to mi se ne sviđa
Edit: Da, nervoznom vožnjom sa dosta naglih ubrzanja van grada sam na 5,7-6l tu mora da skoči. Kad vozim lepo kao na tempomatu, minimum šaltovanja i bez naglosti na 2000 siđe na 4l.
Re: Chip-tuning
Poslato: 17 Okt 2015, 01:05
od branja
To je ok oko 1l na otvorenom.
grad tesko