Stranica 57 od 104

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 17 Okt 2014, 21:05
od TheWickerMan
I ja sam na fonu, neće ova rakija da se popije sama :mrgreen:

Imam baš lep link, postaviću ga sa kompa :)

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 17 Okt 2014, 23:44
od TheWickerMan

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 18 Okt 2014, 19:58
od ljubitelj
dragan napisao:I sta je tu sporno?
To je tvoja dilema koju si sam sebi postavio. Napisao ti je @carov2 sta se dogadja sa FWD pa to kao nisi razumeo, ja sam ti jos detaljnije dopunio uz rezime da teorija uvek i svuda vazi pa se odnosi i na to tvoje jedno iskustvo.
Apsolutno su nesporne zakonitosti koje su odavno dokazane.

Pokusao si naknadno nevesto pokazes da ovo gore navedeno kao ne razumes. Zato sam i napisao da ti kao da ne citas i pises istim jezikom. A znam da mnogo toga kapiras kada hoces, zato i misljenje da si odabrao bezobrazan pristup ovaj put. :zbunjen:
Neke druge teme nekom drugom prilikom.
.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 19 Okt 2014, 09:08
od dragan
Izvini ali ja te stvarno ne razumem...
Bez ljutnje...

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 07:04
od nidza
Odrao sam Saaba. Na 400m sam ga ostavio u oblaku dima, a pustio sam ga prvi da krene.

Ispravka samo jedna, on ima 240 Nm već na 1900 rpm, a sad je podignuto na 295. Ipak jeste parametar vredan poštovanja.

Tapatalk Pro

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 09:05
od Markoni
Au Dzoni. Pa kako da ga ostavis u oblaku dima sa istom snagom? Bice da drugar ne zna da vozi auto, ili mu je auto neispravan...

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 09:06
od Velja
:bravo: za JTDm :doubleup:

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 10:01
od dragan
Markoni napisao:Au Dzoni. Pa kako da ga ostavis u oblaku dima sa istom snagom? Bice da drugar ne zna da vozi auto, ili mu je auto neispravan...
Bice da je dobro natjuniran :-)

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 10:25
od Ivan
Kako kako? Pa saab benzinac 1.8t sa istom snagom 150ks je sporiji preko sekunde od saaba 1.9tid 150ks.

Tako da ne vidim nista cudno sto ga je nidza odrao, cak naprotiv ocekivao sam takav rezultat i iznenadio bih se da ga je saab uspeo uopste pratiti.

Znaci saabovi benzinci su onda izlazili iz salona pokvareni ili u njih nikad nije seo neko ko zna da vozi :kezo:

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 10:32
od Markoni
Ovo je Saab 2.0T 150 KS ili sam ja pogresno shvatio. Podignut na 180+ KS.
Dokle je sporiji preko sekunde? 0-1000m su u 0.1 sekundi...
http://www.zeperfs.com/en/duel338-1282.htm

Mene zanima da li je to "Ostavio sam ga u oblaku dima" kao sto je bilo da je turbo benzin 6x bolji od atmo benzina. Ako je tako onda je sve OK.
Samo bi bilo dobro biti malo precizniji. Da li je to duzina kola, 2, 3 5,10...

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 10:39
od nidza
Naravno, i na papiru ga dizel dobija, a zašto?
1. ima 30% više torka
2. ima kraći menjač, benzinac u drugoj ide 100, dizel u trećoj, znači jedno 20% i tu dobija
da povučem crtu:
Dizel ima mnogo više torka na točku. Nemam sad grafike ispred sebe, ali moja pretpostavka je da se kako brzina odmiče sve više izjednačavaju.

Minus je što se nešto gubi na šaltanju između druge i treće, ali očigledno ostale stvari to iskompenzuju.

80-120 je oko 5 sekundi kod oba, ali dizel u 4, benzin u 3, tako da bi trebalo da su tu egal.

@Markoni, u međuvremenu si napisao koristan post, ispravi me ako negde iznad grešim (teoretski).

edit: takođe se nominalno ne zna koliko stvarno JTDm ima snage, koliko 1.8T, posle remapa. Na papiru je to slično, mereno nije, pa ne znamo. Ostaje mogućnost da je Alfa jača nego što piše, a Saab slabiji. Da li je za očekivati <8s za ~180KS i 1600 kila?

Re: Одг: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 10:40
od Ivan
Pusti zeperfs svi znano koliko oni grese, evo fabrickih podataka.

Modell Hubraum Typ Leistung bei 1/min Drehmoment,
Nm bei 1/min Verbrauch l/100 km
(Automatik) 0–100 km/h
s Vmax
km/h Bauzeit

1.8t 1998 cm³ R4, 16V, Turbo 110 kW (150 PS) bei 5500 240 bei 2000 7,5 (8,5) 10,7 210 2002–2011

1.9 TiD 1910 cm³ R4, 16V, Turbo 110 kW (150 PS) bei 4000 320 bei 2000–2750 5,8 (7,2) 9,5 210 2004–2010

tt

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 10:49
od Velja
A zar nisu oba čipovana ?
To bi izbacilo ove podatke iz priče :-|

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 10:54
od Ivan
Pa jesu, ali je i kao stock tid (jtd) bio superiorniji, ocekivati je da se ta prednost odrzi ili cak poveca zar ne?

tt

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 22 Okt 2014, 10:55
od Markoni
Pomesali smo motore, taj 1.8t je generaciju iza.

Nidzo, ne znam zasto toliko price o momentu opet. Bitan jeste za komotnu voznju ali ne toliko za performanse. Mnogo je tu stvari u igri.
Od drugara bivsi Leon ima izmerenih 180 KS i 410 Nm, pa ga sa Golfom sijem u svim rezimima. Kada smo se pre probali bio je cak malo brzi od mene. Ali konstatovano je da mi je auto bio neispravan, jer kada sam zamenio diverter valve (koji je fabricki imao problema, i izasla revizija) auto mi se preporodio i ide bas kako treba. A nikakvu gresku nije prijavljivao. Takvih je slucajeva dosta. Posle toga sam sa nekih 40/50-150 ostavio 5icu GTI DSG cipovanu nekih 5-6 duzina. Pre par veceri sam utepao fino Focusa ST (2.5 225 KS) - i on mi je pre bezao. Ali ocigledno je da ti automobili imaju neki problem (Golf verovatno isti kao ja sto sam imao), iako vlasnicima oni idu odlicno. Ali nije logicno da ja budem toliko brzi pa i ne pricam kako sam odrao ovog ili onog jer postoji sumnja u ispravnost. Kako god da okrenes sa slicnim vozacima moramo da budemo tu negde, kao i ti sa tim Saabom...