Stranica 58 od 104
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 25 Jul 2016, 23:16
od nidza
Ji 4Tze napisao:ok nidžo, aj stvarno, po čemu je taj motor jedan, kako samo ti kažeš, od najboljih motora svih vremena?
Ocenili su ga neki novinari tako, s obzirom sa je motor godine bio, čak mislim više puta. Nije to moje mišljenje, ali ne protivurečim.
Poprilično interesantna tehnički rešena spravica je u pitanju. Imaš dosta materijala i pogledaj, isplatiće ti se.
Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 08:01
od Floyd
Izgleda to sasvim pristojno na ovom snimku.
https://youtu.be/0sbSlFX3LEc
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 08:09
od nidza
115KS je 115KS, nije bitno iz koliko cilindara i sa kojim gorivom.
Druga bitna stvar, za razliku od mnogih budžet automobila, ova Škoda ima 6 brzina u najmanjem paketu opreme. Treća bitna stvar, ovaj motor ima turbo i jako lako se vozi, u poređenju sa nekim 1.4 ili 1.6 atmosfercem slične snage iz prošlih vremena.
Nema mesta potcenjivanju, ali niti malo. Za 13k i kusur, ovakav auto, teško da ima konkurenciju.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 08:35
od grujicd
VW grupa nije zaslužila poverenje da odmah potrčiš da kupiš motor koji su tek izbacili, samo na osnovu prvog utiska.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 08:52
od aviator
Neka ga kupe. Onda će VW da im zaplombira motore zarad svojih detaljnih ispitivanja.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 09:45
od Nemanja987
Samo da budemo jasni, oktavija sa 1.0 motorom sa osnovnim paketom opreme za 13800e?
Po meni je previše ali ne zbog motora već zbog tog osnovnog paketa. Ljudi moji, to je za plakanje, za depresiju.
Inače sam bio juče na servisu, 1.2 tsi, 77kw, i dalje bez problema a može se reći da ga ne mazim... Tačnije tek oko 50000km kao da je dodatno dobio na snazi, uz jedinu zamerku što Markoni kaže, u jednom trenutku tako nelinearno krene da isporučuje snagu, prenaglo, nepotrebno...
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 09:49
od Velja
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 09:55
od Nemanja987
Šta je smešno?
Sad čitam, ne napisah, servis je bio na 90000km. Rapid.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 10:02
od Velja
Eskuzemua, promako mi tvoj post
Avijator mi izmamio osmeh

Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 10:04
od Nemanja987
ok

Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 10:07
od aviator
I meni je VW izmamio osmeh, kad je svojim prvim CR dizelima, u garantnom roku, potrošnju ulja 1l/1000km, tretirao kao normalnu.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 10:09
od Darko
Nemanja987 napisao:Samo da budemo jasni, oktavija sa 1.0 motorom sa osnovnim paketom opreme za 13800e?
Po meni je previše ali ne zbog motora već zbog tog osnovnog paketa. Ljudi moji, to je za plakanje, za depresiju.
Inače sam bio juče na servisu, 1.2 tsi, 77kw, i dalje bez problema a može se reći da ga ne mazim... Tačnije tek oko 50000km kao da je dodatno dobio na snazi, uz jedinu zamerku što Markoni kaže, u jednom trenutku tako nelinearno krene da isporučuje snagu, prenaglo, nepotrebno...
Ta nelinearnost ne postoji kod 1.4 tsi. On kao da nema turbinu. Nema tog udara. Jednostavno lepo vuce bez uzbudjenja.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 10:11
od Velja
To znači da je motor dobar. I treba da ga troši

Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 10:15
od Sloba
nidza napisao:115KS je 115KS, nije bitno iz koliko cilindara i sa kojim gorivom.
Druga bitna stvar, za razliku od mnogih budžet automobila, ova Škoda ima 6 brzina u najmanjem paketu opreme. Treća bitna stvar, ovaj motor ima turbo i jako lako se vozi, u poređenju sa nekim 1.4 ili 1.6 atmosfercem slične snage iz prošlih vremena.
Nema mesta potcenjivanju, ali niti malo. Za 13k i kusur, ovakav auto, teško da ima konkurenciju.
I opet se trese pri paljenju kao i trocilindras od pre dvadeset godina, sto se na snimku lepo vidi. To je fizika o kojoj smo juce pricali. Neka je i najtrajniji i najekonomicniji, ali ga nece izbalansirati ni VW, ni Fiat, ni bog otac.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 10:26
od Markoni
Slobo, ako ces da otvoris haubu, stanes ispred kola i gledas svaki put kada se pali onda ce te nervirati. Ako sedis u kabini i palis kao sav normalan svet apsolutno nista neces primetiti, bar ja nisam.