Stranica 58 od 71

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 03:33
od skyhook
nixa napisao:0.9 ima turbinu.
au brate,kol'ko to meni ništa ne znači,iz razloga što ne znam ni čemu turbina služi :D

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 03:41
od stefanan
Bolje ide,lakse se vozi,manje trosi

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 07:53
od Kuzmanovic
skyhook napisao:
nixa napisao:0.9 ima turbinu.
au brate,kol'ko to meni ništa ne znači,iz razloga što ne znam ni čemu turbina služi :D
Sa 0.9 tce motorom ces imati priblizniji osecaj da vozis dizela, za koga si rekao da bi voleo da imas ali je skup. Turbina ti daje taj osecaj jaceg ubrzanja pri niskim obrtajima tj. Od 1500-2000 obrtaja, dok kod motora bez turbine, kakav je 1.2, da bi ubrzao morao bi da ga vozis na 3000-4000 obrtaja.

Moj ti je savet da zakazes test voznju Clia sa oba motora, pa da probas i sam se uveris sta ti vise odgovara.

Nego, ako nije tajna, koliki ti je budzet za kupovinu Clia? Jel se 0.9tce i zeljena oprema uklapa u budzet?

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 14:10
od skyhook
radi se o tome da ovaj 1.2 je na nekoj akciji gde ga dobijam za 13150 na otplatu,bez učešća i bez kamate,dok sa dizelom i ovim 0.9 to nije slučaj.
znači ako moram da dam učešće,kao što moram, + par posto kamate onda mi ne vredi,jer to su pare koje nemam. dakle to me vraća na 1.2 benzinca

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 14:19
od stefanan
Onda uzmi 1.2
Kad se vec toliko ne razumes pretpostavljam da nisi neki zahtevan vozac,bice ti i on dobar

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 14:32
od Day Walker
Uzmi 1.2 ako bas zelis da se preznojavas pri preticanjima.
75ks i kilavo ubrzanje su ono na sta treba da obratis paznju.
0.9t je dosta agilniji i lepse se vozi, manje trosi..
Ne znam koliko je skuplji, ali ispod tog motora ne treba ici..

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 14:37
od skyhook
pa naravno da ne želim da se znojim ali,bez tog popusta i sa kamatom ostali modeli su 15000+ evra
još jedna stvar me zanima što se tiče dynamique opreme...da li je navigacija uključena tu?

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 15:02
od Darko
Evo cenovnik sa renault sajta.

http://www.renault.rs/cars/NewClio/cene.html

Pise da je clio 0,9 dinamik 12690e sa popustom.. sto je bas odlicna cena.
U dinamik paketu ide i navigacija.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 15:04
od dragan
ko je od vas vozio 1.2 i 0.9, oba, pa ih uporedjuje?

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 15:08
od Day Walker
Ne vidim kakva magija je potrebna da bi se uocila razlika?
Vozio sam clio3 sa 1.2 i mrtav konj jbga.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 15:10
od Milos
POVUCI REC !!! :mrgreen:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 15:11
od Darko
0.9 prilicno hvale na testovima da je agilniji nego sto se moze pretpostaviti. Kad to malo motora nekalo pokrene moj captur. U 100kg laksem kliu, bolje aerodinamike i uzih pneumatika moze samo odlicno da ide.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 15:48
od skyhook
Darko napisao:Evo cenovnik sa renault sajta.

http://www.renault.rs/cars/NewClio/cene.html

Pise da je clio 0,9 dinamik 12690e sa popustom.. sto je bas odlicna cena.
eh,da ja bar uzimam u srbiji
U dinamik paketu ide i navigacija.
ok,hvala to me baš zanimalo

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 21:59
od dragan
Day Walker napisao:Ne vidim kakva magija je potrebna da bi se uocila razlika?
Vozio sam clio3 sa 1.2 i mrtav konj jbga.
nikakva magija, samo toliko samouvereno pricate o tome kao da ste oba auta vozili bar po nedelju dana, pa reko posto ja nisam, da priupitam :)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 31 Mar 2015, 22:00
od methane.master
Kako nisi? ;)

Edit:

U vezi 1,2... Više puta sam pisao na više mesta, ali evo ukratko. 1,2 jeste slab motor, čak i kada je auto 50+ kg lakši kao Clio 4. Ali... sa tim motorom bez problema voziš 140/150 autoputem. Neće te mnogo njih preteći, kome je to bitno. Što se preticanja tiče, svako preticanje zahteva oprez i vozača koji zna šta treba da uradi i svestan je šta njegov auto može kako bi isplanirao preticanje. To važi i za Trabanta i za Ferrari. Isto važi i za Clio 1,2. Auto je takav kakav je, da je bolje kada ima jači motor, bolje je. Da je za neznam kakvo jurcanje, nije, kao i usotalom ni jedan od sličnih auta, ali priče da je neupotrebljiv za vožnju na putu su ordinarne gluposti.



Sent using Tapatalk