Saša napisao: 12 Feb 2018, 19:54
Trpa se svuda, kao i ovaj naš, marketing.
TT
sta se lozite
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Feb 2018, 15:55
od cozmo
The crash of An-148 passenger plane in the Moscow Region may have been caused by incorrect flight speed data due to icing, the Interstate Aviation Committee (IAC) said after deciphering the flight data recorder.
On Tuesday, the IAC announced it had completed the deciphering of information contained in the one of the black boxes – the on-board data flight recorder – of the crashed plane. It is still working on the other black box, the voice recorder.
The preliminary analysis suggests that the “incorrect data about flight speed on the pilots' indicators, which in turn was linked to the icing of the pitot-static [sensor] system” led to a “special situation” with the plane, according to the IAC statement.
Ukratko: prema preliminarnim podacima iz FDR-a (crna kutija koja belezi parametre letenja), moguci uzrok udesa je zaledjivanje pito cevi koja salje podatke o brzini aviona.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Feb 2018, 16:13
od Ji 4Tze
A vatra je od čega?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Feb 2018, 16:22
od cozmo
Ocevici su jako nepouzdana stvar.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Feb 2018, 16:46
od maxer
Otkriven mogući uzrok pada ruskog putničkog aviona
Senzori za brzinu, koji su se zaledili, verovatan su uzrok pada ruskog putničkog aviona u kom se nalazila 71 osoba, prenose svetski mediji.
Izvor: B92, Tanjug, Sputnjik utorak, 13.02.2018. | 15:15 -> 15:40
Istražitelji su saopštili da je pad aviona možda izazvala greškom pilota, koji pred poletanje nisu aktivirali grejanje opreme za merenje pritiska, što je rezultiralo pogrešnim podacima o brzini letenja.
Nakon analiziranja crne kutije sa podacima o letu aviona, Međudržavni komitet za vazduhoplovstvo saopštio je danas da je do pada letelice u nedelju došlo pošto su piloti videli različite podatke na dva indikatora brzine aviona, prenosi AP.
Do pogrešnih podataka o brzini došlo je jer su piloti, pre poletanja, propustili da stave u pogon sistem za grejanje opreme za merenje pritiska.
Kako navodi Sputnjik, komisija je navela da je “posebna situacija“ počela da se razvija oko dva minuta i 30 sekundi nakon poletanja na nadmorskoj visini od oko 1.300 metara i kalibrisane brzine od 465-470 kilometara na sat, kada su počela da se pojavljuju odstupanja u brzinama očitavanja sa MVP1 (modula vazdušnih parametara) (PPD1) levog pilota i MVP3 (PPD3, rezervni).
“Preliminarna analiza registrovanih informacija, kao i analiza sličnih slučajeva koji su se desili u prošlosti, omogućavaju da se pretpostavi da bi faktor razvoja posebne situacije tokom leta mogli da budu netačni podaci o brzini leta na indikatorima pilota, što je, sa svoje strane, očigledno povezano sa zamrzavanjem PPD (prijemnika punog pritiska) dok su sistemi za njihovo grejanje bili isključeni“, navodi se u saopštenju.
Avion An-148 “Saratovskih avijalinija“, koji je leteo na liniji Moskva-Orsk, srušio se u nedelju nekoliko minuta nakon poletanja sa aerodroma “Domodedovo“. U avionu se nalazilo 65 putnika i šest članova posade i svi su poginuli.
Er Srbija odavno sklonila direktore odgovorne za pilote bez provere BIA
* Direktor Letačkih poslova dobio otkaz; izvršni direktor za saobraćaj "zamoljen da se vrati u Abu Dabi", a direktorka kadrovske službe prešla u drugu firmu
Rukovodioci Er Srbije odgovorni za angažovanje pilota koji nisu prošli bezbednosnu proveru MUP-a i BIA, promenjeni su još pre nego što je zvanična istraga potvrdila nezakonito postupanje u kompaniji, saznaje Danas.
Kako je nedavno objavio BIRN, interna istraga u Er Srbiji je otkrila da je od 2014. do 2017 godine kompanija angažovala 56 pilota preko firme AviGo, od čega njih 40 odsto nije podvrgnuto bezbednosnoj proveri.
Istražni tim je formiran oktobra 2017. kako bi se istražili mogući prekršaji u saradnji sa AviGo, međutim, tri visokopozicionirana službenika su još ranije uklonjena iz firme. Kako navode sagovornici Danasa iz Er Srbije, pre oko godinu dana otkaz je dobio direktor Letačkih poslova Vladimir Nikolić, izvršni direktor za saobraćaj Davor Mišeljić je „zamoljen da se vrati u Abu Dabi“, dok je direktorka službe ljudskih resursa Aleksandra Dutina prešla u drugu firmu sa kojom Er Srbija često razmenjuje kadrove.