Stranica 59 od 104
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 10:46
od Ivan
Hahah realno
Послато са GT-N7100
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 11:07
od Sloba
Sve je to ok, a komentar je u vezi Nidzine tvrdnje da su ih konacno izbalansirali. Ja tvrdim da se izbalansirati na nivo cetvorocilindrasa ne moze. Ne sporim da su jaki, brzi i jeftini. Sad da li ce i dalje nosaci motora i fleksi crevo stradati ranije, to ne znam, ali neke stvari ce ostati karakteristicne za tri cilindra, pre svega zvuk i vibracija.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 11:20
od nikaragva
Ne znam zašto se ne forsiraju v6 mašine. Svima bolje, samo da nije nenormalna registracija.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 11:50
od nidza
Sloba napisao:Sve je to ok, a komentar je u vezi Nidzine tvrdnje da su ih konacno izbalansirali. Ja tvrdim da se izbalansirati na nivo cetvorocilindrasa ne moze. Ne sporim da su jaki, brzi i jeftini. Sad da li ce i dalje nosaci motora i fleksi crevo stradati ranije, to ne znam, ali neke stvari ce ostati karakteristicne za tri cilindra, pre svega zvuk i vibracija.
Ništa ja nisam primetio na ovoj Škodi o čemu ti pričaš. Manje vibrira nego dizelka sa 4 cilindra, a meni to uopšte ne smeta. I 4 cilindra je manje izbalansiran od 6, i to bih rekao da je bitno veća razlika nego između 3 i 4, pa smo maltene svi na optimalnih 4.
1.0 se pali toliko brzo da stvarno ne znam kad si stigao da primetiš da je zadrhtalo, a to je toliko slab argument za sve druge prednosti. Sad niko ne treba da vozi dizelku jer se pali ko traktor?
@Nemanja, jesi li uopšte video šta taj automobil od opreme sve nudi u startu? Ne mogu da se složim da je to skupo, Octavia je funkcionalno automobilčina i prevazilazi svoj segment po nekim parametrima. Nije to auto za automobilske sladokusce, ali za nov auto, koji može i na more i u grad i da bude brz na autoputu, za ove novce, stvarno slabo da ima konkurenciju. Ićiće ta cena još dole kad izbace 1.2.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 11:54
od Delija
Markoni napisao:Slobo, ako ces da otvoris haubu, stanes ispred kola i gledas svaki put kada se pali onda ce te nervirati. Ako sedis u kabini i palis kao sav normalan svet apsolutno nista neces primetiti, bar ja nisam.
Pa tebi nosac motora strada i sa 4 cilindra - sta mislis tek ovaj kako jede nosace?

Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 12:13
od Sloba
Nidzo, ne poredim ja benzinca sa tri cilindra sa dizelom sa cetiri, sest, osam... vec sa benzincem sa cetiri. Pa vidi se na snimku, pogledaj ponovo. Mozda si navikao na dizel. Necu da kvarim promociju, samo kazem da tri cilindra ne moze u svemu biti kao cetiri.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 12:26
od Velja
Niste vi vozili Peglicu, vidim ja...
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 13:00
od nidza
Sloba napisao:Nidzo, ne poredim ja benzinca sa tri cilindra sa dizelom sa cetiri, sest, osam... vec sa benzincem sa cetiri. Pa vidi se na snimku, pogledaj ponovo. Mozda si navikao na dizel. Necu da kvarim promociju, samo kazem da tri cilindra ne moze u svemu biti kao cetiri.
Plivajući zamajac je omogućio ozbiljnu fleksibilnost u peglanju vibracija i uopšte ovakve projekte ne treba otpisivati. Ovakav motor danas je mirniji nego 4-cilindraš iz prošlosti, sa fiksnim zamajcem.
Nema razloga da potcenjuješ koliko smo otišli napred sa tehnologijom.
Naravno da ne može, neće nikad imati 4 cilindra, nego 3, kao što 4 ne može biti 5, niti 5 kao 6 itd... Treba naći optimalnu meru za segment kom auto pripada, i očigledno je došlo vreme da se niži segmenti popunjavaju sa 2 i 3 cilindra, a 4 da se gura u više.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 13:43
od Sloba
Ako su ga ozbiljno izbalansirali, onda nisam dobro video snimak.

Da se ne nastavljamo bezveze i da be bude da ja osporavam ili potcenjujem, a ti branis... Napredak jeste, ali gledano kroz prizmu ustede, a ne zato sto to bas tako treba. Kompromis, nekom prihvatljiv, nekom ne.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 14:04
od Heinz
nikaragva napisao:Ne znam zašto se ne forsiraju v6 mašine. Svima bolje, samo da nije nenormalna registracija.
Zato što su se R6 pokazali bolje.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 26 Jul 2016, 14:52
od nidza
Sloba napisao:Ako su ga ozbiljno izbalansirali, onda nisam dobro video snimak.

Da se ne nastavljamo bezveze i da be bude da ja osporavam ili potcenjujem, a ti branis... Napredak jeste, ali gledano kroz prizmu ustede, a ne zato sto to bas tako treba. Kompromis, nekom prihvatljiv, nekom ne.
Dobro si video snimak, zamajac mora da se zavrti da bi profunkcionisao.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 29 Jul 2016, 12:57
od Darko
nidza napisao:Sloba napisao:Sve je to ok, a komentar je u vezi Nidzine tvrdnje da su ih konacno izbalansirali. Ja tvrdim da se izbalansirati na nivo cetvorocilindrasa ne moze. Ne sporim da su jaki, brzi i jeftini. Sad da li ce i dalje nosaci motora i fleksi crevo stradati ranije, to ne znam, ali neke stvari ce ostati karakteristicne za tri cilindra, pre svega zvuk i vibracija.
Ništa ja nisam primetio na ovoj Škodi o čemu ti pričaš. Manje vibrira nego dizelka sa 4 cilindra, a meni to uopšte ne smeta. I 4 cilindra je manje izbalansiran od 6, i to bih rekao da je bitno veća razlika nego između 3 i 4, pa smo maltene svi na optimalnih 4.
Ja sam posedovao 2 trocilindrasa, jedan japanski i jedan francuski i vibrirali su muski, rad na niskim obrtajima je bio los, verujem da je vw sad napravio nesto bolje od prethodnika ali ne bih se slozio da je manja razlika izmedju 3 i 4 nego izmedju 4 i 6 cilindara.
Ne bih se ni slozio ni sa onom tvrdnjom 115 ks je 115ks bez obzira na kubikazu i broj cilindara. Mozda je to isto kad meris ubrzanje od 0-100 ali kad u pricu ubacis elasticnost, medjuubrzanja, rad u svim rezimima obrtaja i brzinama, situacija se drasticno menja.
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 29 Jul 2016, 13:23
od Ivan
Vw ima 3cil odavno, pa 1.2 atmo u polu je 3cil a jos od pocetka milenijuma, a da vecina ljudi nije ni primetila.
Takodje cisto kao primer slabiji f10 528i 2.0turbobenz je brzi od e39 540i 4.4 v8 koji ima 40ks i 70nm vise, a pritom je i elasticniji 2.0 sa maks obrtnim od 1200rpm pa do preko 4000rpm, a na sve to je sama karoserija veca i teza
Послато са GT-N7100
Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 29 Jul 2016, 13:40
od Darko
Vrhunac je 1.4 tdi 3 cilindra. Trese po dva osnova

Re: Škoda Octavia 2013
Poslato: 29 Jul 2016, 13:45
od Markoni
To je bas "hardcore" prica. Zena vozila Pola 1.2 TDI jedno vreme. Bilo, ne ponovilo se.
Tapatalk Post