Re: Audi A4 B9
Poslato: 06 Dec 2015, 21:32
Danas sam prvi put uzivo zagledao novi A4.
Prvo sam bio razocaran sto je auto postavljen bez mogucnosti otvaranja, medjutim pojavile su se i hostese koje su imale kljuceve pa su otvorili auto da udjem i osetim enterijer.
Evo prvo nekoliko slika sto sam napravio telefonom na brzinu




Moj utisak je da je auto mnogo lepsi i atraktivniji nego na slikama (prednji deo i enterijer pogotovo).
Napred je bas atraktivan, ima interesantne usisnike za vazduh koji imaju skroz supalj otvor do prednjih tockova sto deluje bas atraktivno, maska daje utisak daleko veceg auta i vise klase. Farovi koje sam prvi kritikovao uzivo mi izgledaju vrhunski, imaju mnogo ostriji ugao i prate liniju haube, sto se nikako ne vidi na slikama.
Od nazad je vec diskutabilan, isto mi je lep ali previse me podseca na A3 limuzinu.
Dok mi je bocna linija nekako dosadna, sve vec vidjeno...
Gepek me razocarao, i dalje je mali i sa ne bas sjajnim otvorom.
Zadnja klupa i dalje losa.
Dok je enterijer isto kao i prednji deo eksterijera, daleko lepsi uzivo. Osim detalja koji mi bode oci i smeta, a to je resetka klimatizacija kao na Pasatu, sve ostalo je bas dobro odradjeno. Cak mi ne smeta ni fiksni tablet.
Volan je fenomenalan, menjac odlicno lezi u ruci, digitalna tabla, multimedija na centralnom displeju, komande klimatizacija... sve je super odradjeno. Ambijent je jako prijatan i atraktivan, ostavlja utisak visokog kvaliteta... sve u svemu enterijer mi se bas bas svideo.
Kada sam pogledao specifikacije opet sam se razocarao.
Kao i kod B8 u startu, jos nije moguce kombinovati 2.0TDI motorizaciju sa automatskim menjacem i Quattro pogonom
Nema u ponudi 2.0Bi-TDI motora koji se nudi u Pasatu.
I cena koja je stvarno paprena, ovaj primerak koji sam slikao izadje 52.000eur.
Prvo sam bio razocaran sto je auto postavljen bez mogucnosti otvaranja, medjutim pojavile su se i hostese koje su imale kljuceve pa su otvorili auto da udjem i osetim enterijer.
Evo prvo nekoliko slika sto sam napravio telefonom na brzinu




Moj utisak je da je auto mnogo lepsi i atraktivniji nego na slikama (prednji deo i enterijer pogotovo).
Napred je bas atraktivan, ima interesantne usisnike za vazduh koji imaju skroz supalj otvor do prednjih tockova sto deluje bas atraktivno, maska daje utisak daleko veceg auta i vise klase. Farovi koje sam prvi kritikovao uzivo mi izgledaju vrhunski, imaju mnogo ostriji ugao i prate liniju haube, sto se nikako ne vidi na slikama.
Od nazad je vec diskutabilan, isto mi je lep ali previse me podseca na A3 limuzinu.
Dok mi je bocna linija nekako dosadna, sve vec vidjeno...
Gepek me razocarao, i dalje je mali i sa ne bas sjajnim otvorom.
Zadnja klupa i dalje losa.
Dok je enterijer isto kao i prednji deo eksterijera, daleko lepsi uzivo. Osim detalja koji mi bode oci i smeta, a to je resetka klimatizacija kao na Pasatu, sve ostalo je bas dobro odradjeno. Cak mi ne smeta ni fiksni tablet.
Volan je fenomenalan, menjac odlicno lezi u ruci, digitalna tabla, multimedija na centralnom displeju, komande klimatizacija... sve je super odradjeno. Ambijent je jako prijatan i atraktivan, ostavlja utisak visokog kvaliteta... sve u svemu enterijer mi se bas bas svideo.
Kada sam pogledao specifikacije opet sam se razocarao.
Kao i kod B8 u startu, jos nije moguce kombinovati 2.0TDI motorizaciju sa automatskim menjacem i Quattro pogonom

Nema u ponudi 2.0Bi-TDI motora koji se nudi u Pasatu.
I cena koja je stvarno paprena, ovaj primerak koji sam slikao izadje 52.000eur.