Nego, došao je i taj dan!
Logikom "jutro je pametnije od večeri", prespavasmo nakon što smo opet sinoć pregledali sve opcije, sabrali utiske i prokomentarisali razne varijante za kupovinu, i posle kraćeg razgovora smo se odlučili za Forestera.
Šta više, već sam malopre bio da ga kaparišem, ispostavilo se da je Milorad iz Trio Motorsa (sa kojim me @trojanac povezao još ranije - hvala Trojke!) danas u NS u kancelariji, pa nisam video razlog da to odlažem.
Paket je dakle osnovni, boja Briliant Bronze Metallic - baš takav model bio je u dolasku, kakav smo i hteli. Trebali bi da spolja izgleda kao na priloženoj slici.
Finalna cena je izašla na 36.5k uz gumene patosnice i zatamnjivanje stražnjih stakala + atest (osnovni paket to nema, što je i jedina glupost koja me nervirala kod njega). Vreme isporuke je okvirno jun (trebalo bi prva polovina, produkcija će biti martovska).
Kao što je i više puta navedeno na ovoj temi, osnovni kriterijum nam je bio unutrašnji prostor, i tu je Forester bio pobednik u odnosu na sve ostale (dobro, shodno njegovoj dužini, to i nije neko iznenađenje, ali je činjenica). Pored toga, stabilnost u vožnji, udobnost i mnoštvo opreme koju smo hteli samo su pojačali već prethodno prisutne simpatije prema Foresteru. Mislim da sam još u prvom postu u ovoj temi napisao da mi je ovaj model drag od ranije, tako da je moguće da je u ovom izboru malo uticaja imalo i srce, tj. da nije sve bilo čisto racionalno (što mi je inače modus operandi).
Takođe, naravno, svesni smo Foresterovih slabijih strana, međutim nijedna od njih nam nije bila deal-breaker, niti nam je nešto posebno spustila opšti utisak o vozilu. Za motor i snagu auta sam najviše strepeo, a prilikom test-vožnje sam zapravo uvideo da je to za naše potrebe sasvim korektno. Drugim rečima - svaki auto ima poneku manu i/ili slabiju stranu, ali mislim da nama ovde to neće srušiti sneška...
Pored toga, i svi ostali kandidati (i ponude, uvoznici i ostalo što sačinjava "paket" kad se kupuje vozilo) su imali neke mane/nedostatke, i zapravo su nas ti nedostaci više "boleli", što i jeste razlog što smo te modele otpisali, na kraju krajeva.
Kia nam je dugo vodila trku, ali ove svinjarije sa poručivanjima, cenovnicima, pa loša iskustva forumaša sa SB Company-em... Dodatno, Sportage bi nam bio varijanta "manje para, manje opreme", a sa novim poskupljenjem koje očekuju u Kii, i to manje para izašlo bi na kraju možda na svega 2k razlike, i za te pare su nam ostali modeli zvučali primamljivije, prosto.
Tuscon nam je u lagerskoj ponudi bio baš interesantan, ali kao što nedavno napisah ovde - sve što je na lageru nije ono što bi mi poručivali, i to nam je na kraju previše smetalo. Jbg, dajemo 36k za nešto što funkcionalno zadovoljava sve naše potrebe, ali taj lični momenat bi izostao... Dodatno, pošto je vozilo sa lagera u pitanju, morali bi hitno da reagujemo, a u ovom momentu nemamo u kešu sav iznos, što bi značilo prodaju Suzukija na brzinu - ne bi to bio veliki problem, ali u svim ostalim varijantama nećemo morati da ga prodamo dok ne stigne novi auto (očekujemo uskoro neki priliv).
Najzad, Karoq je ispao vrlo zanimljiv dodatak "ekipi" pred kraj, ali kod njega su nekoliko sitnijih faktora u zbiru doveli do toga da ipak "padne" ispod Subarua. Na stranu ova nefunkcionisanja pojedinih sistema u Srbiji (ili njihov komplet izostanak iz opreme), ali iako bi nam sad prostor bio dobar, kod drugog deteta bi možda opet bilo natezanja (voleli bismo da naredni auto pokrije jedno 7-8 godina minimum - Karoq je zapravo fascinantno upakovan, da u 4.39cm ima toliko unutrašnjeg prostora je umetnost, ali je svakako manje nego kod drugih kandidata), boje nam se ne sviđaju, nismo hteli dizela, cena je došla na nivo Hyundai-a i Forestera, i nekako nam je to bilo previše kompromisa odjednom... No, ko gleda auto u toj veličini (i nije preterano lud za aktivno-bezbednosnim sistemima), može dobiti zaista vrlo izbalansiran proizvod. Još jednom, hvala @Day Walker za jučerašnju vožnju i vrlo lepu ponudu!

Topla preporuka za saradnju sa njim.
Eto društvo, to je to za sad. Ne znam sad da li po pravilima tema mora na lock, ili da to bude kad auto stigne i otvorim vlasničku temu, ali ako ostane otvorena, pišem ovde kako bude bilo novosti (izašao iz produkcije, stigao u Evropu, na carini i ostalo).
Hvala svima na pomoći, informacijama i savetima, pa i na samom učešću u diskusiji! Posebno bih zahvalio ljudima koji su doprineli informacijama o sistemima aktivne bezbednosti, "nateravši" me tako da pročitam više o njima i zaključim da bolje da (za malo) probijemo zamišljenu granicu od 35k, ali dobijemo bezbedniji auto. Prethodno smo bili u fazonu da će novo vozilo svakako biti bezbednije od Suzukija, ali sa ovim dodacima je razlika baš ozbiljna.
Meni je sve ovo bilo zanimljivo, ali mi je i drago da je gotovo, te da se pišemo na nekim novim temama o kupovini.

Sent from my Pixel 6a using Tapatalk