Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 24 Maj 2014, 00:36
Ni blizu ovog sto je l200 prosao. Mada pitanje je i koje su posledice onakve upotrebe i kakvo odrzavanje zahteva.
Neke verzije L200 imaju.ftj napisao:sumnjam da ima zakljucavanje sva tri diferencijala.
Pa ne znam, ako neko poredi terenske sposobnosti ova dva auta glava za glavu, moze samo da promasi temu, totalno nisu u istoj kategoriji po tom pitanju. Mitsua ljudi jos i kupuju zbog terenskih sposobnosti, ML-a tesko, sem da idu na planinu i tako nesto. Inace i prva generacija Cayenne i Touarega su imali dosta dobru terensku opremu sa zakljucavanjem diffa i reduktorom, dok Q7 npr. nije imao. U drugoj generaciji su izbacili reduktor jer ocigledno skoro niko nije koristio nego su mu skratili prvu brzinu. Mislim da se reduktor moze dokupiti.ftj napisao:Ni blizu ovog sto je l200 prosao. Mada pitanje je i koje su posledice onakve upotrebe i kakvo odrzavanje zahteva.
Ne kapiras, poenta je u kvalitetu konstrukcije za sta je nesto namenjeno.Xepoj87 napisao:A reci ti meni, koju to elektroniku manje imaju Range Rover i G klasa recimo? Cak i moj Land Cruiser ima svu mogucu elektroniku, vise od 80% ML-ova... Range Rover kapiram jedno duplo viae od ML-a...talk
Ovaj je bas preteraonikaragva napisao:
https://www.youtube.com/watch?v=JQ6Z29wHGLw
Prado LC je sve samo ne jeftin, UN agencije ga koriste masovno.NexT napisao:Jedna jako bitna razlika zasto Mercedesa npr nema medju vozilima UN-a - ML je luksuzni dzip, i izuzetno je skup. UN npr kupuje ogoljene L. Crusiere, samo da imaju sedista i tockove.
Naravno da niko nece spucati 80k evra za dzip koji ce da dr*a po terenu, kad ce isti posao da mu zavrsi duplo jeftiniji japanac.
Najskuplje sto uzimaju su LC V8 blinde. Oni su verovatno u rangu sa ML-om po ceni, a daju vise, pogotovo za bilndirane verzije.
Ko se seca Bocka dok je bio na terenu, sve blinde su im bile LC V8.