Darko napisao:Sta fali da ima vise opcija dizela po snazi.
Jos stari golf 4 je u proslom veku imao fenomenalan izbor dizela. 68, 90, 110, 130, 150ks. Sad u 21 veku honda za najbitniji model ima ukupno tri motora u ponudi.
Sad, misliš uvek?
Re: 2017 Honda Civic
Poslato: 16 Avg 2017, 23:38
od speedy stikis
Ja sam se nadao odom od 160 da ce da ubace
Re: 2017 Honda Civic
Poslato: 16 Avg 2017, 23:51
od HKS
Ji 4Tze napisao:Aj opet, šta bi dobio od tog jačeg dizela?
Potrošnju, snagu ili samo radi dizela?
Kako će onda da prodaju 1.5t
I potrosnju i snagu. Da nije tako ne bi postojali ni Golf ni Megan sa vise od 120ks.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: 2017 Honda Civic
Poslato: 17 Avg 2017, 10:15
od Ji 4Tze
Ok, pogledaj malo unazad kroz generacije Civica unazad pa vidi šta se nudilo od motora.
Golf i Megan su uvek bili izdašniji sa izborom.
Re: 2017 Honda Civic
Poslato: 17 Sep 2017, 12:06
od Delija
Antalija je puna Civica sedana - mnogo je lepsi od hatch-a.
(dosta je bolji uzivo nego na slikama)
Vidjen i jedan crveni Type R - njah, nema trika da ti odmah ne padne na pamet NFS i/ili F&F
p.s. Ogromna steta sto ne prave sedan Type R
Re: 2017 Honda Civic
Poslato: 26 Sep 2017, 18:31
od Geza
Pozeraj na Vossenima.
Re: 2017 Honda Civic
Poslato: 17 Okt 2017, 10:26
od trojanac
CTR oduvao konkurenciju kao i obično.
Čitaoci nemačkog časopisa “Sport auto” izglasali su Hondu Civic Type R za “Najbolji uvozni kompaktni sportski automobil” u 2017. godini. Preko 13.000 glasova plasiralo je Civic Type R na mesto najboljeg automobila u svojoj klasi. Na legendarnoj Nürburgring Nordschleife stazi, Hondin “trkački automobil” nadmašio je konkurenciju koju su, između ostalog, činili Seat Leon SC Cupra 300, Renault Megane GT TCe 205 i Kia Pro cee’d GT.
Honda Srbija je danas tokom događaja Civic Open day u Beogradu organizovala i ekskluzivno statično predstavljanje nove generacije modela Civic Type R.
Ovaj dugo očekivani "hot hatch" sa prednjim pogonom u Srbiji sa GT opremom košta 42.900 evra, a pokreće ga 2,0 litarski turbo motor sa 320KS.
Treba podsetiti da je novi Civic Type R oborio rekord za serijska vozila sa prednjim pogonom na nemačkoj stazi Nirburgring, sa vremenom od 7:43:80 minuta.
U saopštenju uvoznika se između ostalog ističe i da je "Civic Type R projektovan od početka do kraja tako da pruži najbolji doživljaj u vožnji – kako na putu, tako i na trkačkoj stazi".
Takođe, "on čuva nasleđe Hondinih hečbek modela visokih performansi, kombinujući pogon na prednjim točkovima, karakterističan dizajn i izuzetnu aerodinamičnost".