Vozao sam juce Megane ljutu masinu.
Vizuelno auto super izgleda, pogotovo kad se upale svetla tad dobija poseban smek i potpuno se izdvaja iz mase.
Ova boja je onako, bolje izgleda nego na slikama ali ne bi bila moj izbor.
Auto ima 16" tockove, ali zasluzuje vece, ove pojede i 17 bi bila prava mera i super bi mu stajale.
Unutra je sve vrlo kvalitetno, nikako ne odaje osecaj jeftinoce i za dve klase je sve bolje i finije nego u nekom Hy ili Kia...
Cak i sa ovom osnovnom instrument tablom sklop volan tabla deluje veoma lepo i bas je prijatan za videti. Nisam ni skontao do sada da je volan malo zasecen dole. Ova centralna konzola bolje izgleda uzivo nego na slikama, pride je cela ta povrsina zapravo metalna a ne plasticna kako sam mislio tako da je skroz OK.
Sto se instrument table tice, zanima me kiji moron je dizajnirao brzinomer. Auto nema klasincu kazaljku vec samo malu iglicu od 1cm koja se penje po skali i pokazuje brzinu. E sad, skala je bela kao i podeoci a i kazaljka je bela i potpuno je neprimenta jer se savrseno kamuflira medju ostale linije iste boje na brzinomeru, jako je tesko ocitati brzinu.
Muzika sasvim pristojna.
Sedista pobegla iz vise klase, veoma lepa i udobna, naslovi za glavu bas lepo dizajnirani.
Sve u svemu kabina je vrlo prijatno mesto za boravak. Nema nikakvu sportsku notu vec je bas onako opustajice i prijatno.
Rucica menjaca ima povecu glavu, deluje uoecatljivo i svidja mi se u ruci. Odlicno je naorsvljeno i sve to iza menjaca pa lepo mozete da drzite desnu ruku na naslonu, ovo je nesto sto neke marke ni u neupiredivo skupljim kolima ne mogu da skintaju i naprave kako treba a mene uvek cudi da toliko lose odrade taj deo.
Mesta na zadnjoj klupi, naravno nema nesto previse ali nije ni tako lose da bi nesto oosebno dramio, ko hoce vise mesta treba da uzme Talismana a ne da ga trazi u ovoj klasi.
Voznja...
Motor je neverovatno rafinisan i tih, ne kontate kad radi. Neverovatno je tih, kad pored vas prolazi po parkingu i isparkivarava se pomislili biste da je elektricni auto u pitanju. U voznji isto i kad se vrti preko 3000rpm on je neverivatno tih. Nikakvih vibracija ili bilo cega nema.
100ks nije bas trkalica ali za po gradu je sasvim dovoljno, solidno povlaci a posto je tako tih i kad ga zavrtite brze gde je mnogo zivlji to je u kabini prakticno neprimetno jer se on i dalje ne dernja. Svakako ja bih isao na 130ks varijantu.
Sve komande su fine i mekane, kvacilo, kocnica... Auto se vrlo opusteno vozi, ne vuce vas da ga gazite vec da se zavalite i opustite. Fino pelga neravine i upija rupe.
Auto trenutno ima 200km na satu i u odlicnom je stanju za tu kilometrazu, videcemo kako ce se nadalje drzati
Sve u svemu tesko da postoji bolja kupovina za te novce trenutno.
