Stranica 60 od 524

Re: Beograd

Poslato: 21 Apr 2014, 00:19
od swemir
U normalnim zemljama a nekad i u sfrj si morao po urbanistickim uslovima da o ezbedis odredjen broj parking mesta. Po stanu od dva u jugi do 4npr u zapadnoj evropi. Ako to ne mozes ne moj biti investitor.


Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока

Re: Beograd

Poslato: 23 Apr 2014, 19:09
od Geza
"Španci" se raspadaju: Tramvaj se prepolovio usred vožnje, srećom nije bilo putnika
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/460134 ... lo-putnika

Na čak 15 tramvaja iz španske fabrike KAF u poslednje dve nedelje oštećeni su šrafovi na štelovima na kojima se spajaju dva dela jednog vozila, saznaje “Blic”.

Na 14 vozila, od ukupno 30 koliko ih se nalazi u pogonu GSP, su takvi šrafovi naprsli dok su na jednom pukli, pa je tako jedan tramvaj ostao praktično bez prikolice, jer se vozilo razdvojilo. Srećom, tramvaj se nije razdvojio dok su u njemu bili putnici.

- Ta oštećenja nastala su najverovatnije zbog loših šina na pojedinim deonicama. “Španci” imaju problema i u krivinama, pošto im je postolje fiksirano pa i tada dolazi do pucanja šrafova na sastavnim delovima. Zbog toga u krivini moramo da vozimo jako sporo - objašnjava jedan od vozača španskih tramvaja.

Posle sudara tramvaj koriste za delove
“Španac” koji je oštećen u sudaru sa “švajcarcem” već tri godine ne saobraća i koristi se za rezervne delove.

Na gotovo svim oštećenim vozilima tokom prošlog vikenda zamenjeni su šrafovi na sastavnim delovima pa su oni, kako saznajemo, u voznom stanju.

Postavlja se pitanje da li će ponoviti slični kvarovi na ovim tramvajima, pogotovo ako se zna da ove godine ističe garancija „španaca“ koji su tokom 2011. stigli u prestonicu.

- Utvrđuje se da li je reč o sistemskom kvaru pošto je simptomatično da je toliko vozila oštećeno. Ipak, očekujem da ćemo taj problem rešiti do avgusta kada ističe trogodišnja garancija prvom španskom tramvaju koji je stigao u Beograd – ističe Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.

Zanimljivo da su češki tramvaji stari skoro 30 godina, a švajcarski čak pola veka, ali nijedan od njih trenutno nije u kvaru osim tramvaja koji je početkom marta kod Buvljaka teško oštećen u sudaru sa kamionom.


PLAĆENI 81 MILION EVRA
Grad je tramvaje iz KAF-a platio ukupno 81.361.032 evra sa PDV-om, a jedno vozilo je koštalo 2.712.034 evra. U cenu su uračunati i rezervni delovi, specijalni alati, obuka osoblja GSP-a, transport do depoa GSP-a, osiguranje, carina, porezi i svi drugi troškovi za isporuku i kontrolu tramvaja. Novac je obezbeđen iz budžeta, a 20 miliona evra iz kredita Evropske banke. Prvi tramvaj isporučen je u maju 2011. a poslednja četiri u aprilu 2013. godine.

Re: Beograd

Poslato: 23 Apr 2014, 21:29
od Floyd
Ceski su zakon... cela ex istocna Nemacka ih i dan danas koristi a nama nevaljaju :kuku:

Re: Beograd

Poslato: 23 Apr 2014, 23:20
od Ji 4Tze
- Ta oštećenja nastala su najverovatnije zbog loših šina na pojedinim deonicama. “Španci” imaju problema i u krivinama, pošto im je postolje fiksirano pa i tada dolazi do pucanja šrafova na sastavnim delovima. Zbog toga u krivini moramo da vozimo jako sporo - objašnjava jedan od vozača španskih tramvaja.
A Švajcarac se sudario s kamionom i nije mu ništa :mrgreen: ... Cenim da više čelika ima u jednom švajcarskom i češkom nego u svim španskim zajedno :)

Re: Beograd

Poslato: 24 Apr 2014, 00:40
od Grujic
Al mi je čudno da onaj koji se sudario nisu popravili nego tako skup tramvaj koji skoro da nije ni vožen čerupaju... Nije on uopšte bio toliko oštećen, barem meni nije delovalo

Re: Beograd

Poslato: 24 Apr 2014, 10:21
od Ji 4Tze
Ma to je tipično naški, "da nas ne deru sa delovima, šefe daj da očerupamo ovaj slupani"... :mrgreen:

Re: Beograd

Poslato: 24 Apr 2014, 10:25
od ftj
Španski tramvaj ili niskopodni autobus je kao kad na našim putevima voziš 21inčne felne(a pritom nemaš ni da ga održavaš kod mileta gedore).

Re: Beograd

Poslato: 24 Apr 2014, 17:41
od H4wkeye
Jel radi kod vas u Beogradu jos grejanje? Ovde iskljucili, a nije bas toliko toplo.

Re: Beograd

Poslato: 24 Apr 2014, 17:51
od McGruja
Njet

Re: Beograd

Poslato: 24 Apr 2014, 18:25
od methane.master
Ne radi nakon 20.4. evenutalno ako je temp ispod 12 oC puste malo ujutro. Posle 1.5 ni to jel kreće remont.

Re: Beograd

Poslato: 27 Apr 2014, 09:13
od zuzazu
BAJKER napisao:Zbog Beograda na vodi, ukinuta Studija visokih objekata Beograda

Privremeno veće Grada Beograda, koje je zasedalo danas, donelo je i Odluku o prestanku važenja Studije visokih objekata Beograda. Ove odluke su donete su skladu sa priprema za početak izgradnje Beograda na vodi.
Bez ovakve odluke, ne bi bilo moguće sprovesti projekat "Beograd na vodi", kojim je predviđeno da se, između ostalog, izgradi kula visine najmanje 210 metara.
Prema Studiji visokih objekata Beograda, koja je važila do danas, tako nešto ne bi bilo legalno.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/459037 ... a-Beograda
Kao sto se ne sme znati sta se radi U Er Srbiji, ne sme se znati ni sta se desava oko drugih projekata vlasti. Demokratija na delu

Пошто текста на страници Академије Архитектуре више нема, ево текста у целини.

http://www.srbijadanas.net/cenzurisani- ... d-na-vodi/

Re: Beograd

Poslato: 27 Apr 2014, 22:37
od Ogi
Prethodne nedelje sam bio u RS i u CG, znaci uporedjujem glavni grad - glavni grad, nevezano za velicinu i broj stanovnika, centar Podgorice je jako lep, uredjeno je, cisto, pesacka zona svako poslepodne, nema rupcaga i izvaljenih ploca na koje covek moze da polomi nogu.

Rupa na ulicama u centru grada nema, barem tu gde sam ja vozio.

Re: Beograd

Poslato: 27 Apr 2014, 22:41
od dragvorl
Centar PG je stvarno dosta sredjen i lep, bar ono sto sam ja video, a to je Rimski trg i ta okolina.

Re: Beograd

Poslato: 28 Apr 2014, 10:32
od samo polako
Momci na korak smo od toga da pređemo u politiku!

Re: Beograd

Poslato: 29 Apr 2014, 21:46
od Ogi
Neverovatno da nam se raspadaju ulice asfaltirane pre godinu-dve. Ali neverovatno. Kakav lopovluk.