Stranica 60 od 172

Re: Akumulatori

Poslato: 13 Jan 2017, 20:31
od gazza
druze zabole me ona stvar da u garanciji punim akumulator a ti ako volis da se zajebavas onda samo napred, moje vreme kosta vise od jebenog akumulatora. naravno da mogu da punim i naravno da imam strava punjac koji sam kupio sasvim drugim povodom, jer za druge potrebe u zivotu koristim ozbiljne baterije a ne ovaj atomobilski basibozuk, npr kome nesto znaci yellow optima koja na 55Ah ima 1200A udarne snage e to je ono sto trosim za neke druge potrebe, kostao je 350e, ali realno ako jebena varta kaze da je 40 meseci maintainance free garancija onda to znaci da ga stavis u kola i ne razmisljas. to je bottom line mog odnosa prema akumulatorima i ovde se uopste ne radi o 100e nego o bahacenju uvoznika kome cu uciniti sve da se procuje kakav je TOREX nekrunisani olosh balkanskih trgovackih prevara, koje cak nemaju toliko veze ni sa vartom nego ocigledno samo sa njihovim odnosom prema musteriji. od mene imaju od sada pa ubuduce onu stvar da se poigraju ako im je dosadno, pare nikada vise.

Re: Akumulatori

Poslato: 13 Jan 2017, 21:16
od Saša
Puniš ga da bi ti potrajao posle garancije. :)

TT

Re: Akumulatori

Poslato: 13 Jan 2017, 21:17
od dag81
Razumem te sto si poludeo i oni jesu slepci, pederske fore.
Ali te ne razumem sto ti je tesko pred svaku zimu npr da stavis aku na punjac, ne moras ga skidati sa auta.
Meni je isto crkao aku fabricki 8 god Varta. Pa sam citao bas dosta u nedelju sta da uzmem, a izmedju ostalog i savete od servisera(ne uvoznika) i preporuka je da se akumulator i nov stavi na punjac i da se puni sa vremena na vreme. Ja cu postovati to, sta mi tesko da stavim punjac.

Inace uzeo sam Toplu Top 100Ah 950A 13.600din. A lomio sam i izmedju ZXZ(Monbat Bugarski) za 8700 100Ah 820A.
Nije bilo nesto hladno, osim u utorak verglala je brzo,e sad videcemo ako bude opet duze -15.

Baner u Caddyu mi je iz 2012. bilo je da li ce upaliti ili nece sad za vikend ali je sastavio. Cak i prosle godine sam mislio da ce izdahnuti. Punio sam ga letos, i u ponedeljak jedno 3h nije bio skroz pun ali sam morao kuci. Caddy je bas u otezanom rezimu, bar 2x dnevno je voznja po 1km, i ne svaki dan po par km ali samo grad. Na otvorenom gotovo i da ga ne vozim. Kako sam ga napunio u ponedeljak u utorak ujutru na ~13' zavergla brzo i upali odmah. A poslednjih tipa mesec dana pre punjenja i na- 5 8 je prvo paljenje bilo zaverglam jedva, pa onda iz druge palim l, mislio otisao anlaser.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: Akumulatori

Poslato: 13 Jan 2017, 21:38
od ljubitelj
gazza napisao:ako jebena varta kaze da je 40 meseci maintainance free garancija onda to znaci da ga stavis u kola i ne razmisljas. .
Ne znaci.
Treba da se upoznas malo kako funkcionise olovna akubaterija i na sta se odnosi garancija.
Jasno je da se akubaterija mora povremeno puniti do punog stanja a to nije moguce samo u autu. I to vazi za sve brendove, svih cena koji su tog tipa.

Optima je sasvim druga vrsta akubaterija, za drugu namenu i sa drugacijom tehnologijom. Koristi se pre svega u nautici i slicnim veoma zahtevnim potrebama. Nije za poredjenje sa automobilskim baterijama.

Re: Akumulatori

Poslato: 13 Jan 2017, 21:45
od dusman
gazza napisao:druze zabole me ona stvar da u garanciji punim akumulator a ti ako volis da se zajebavas onda samo napred, moje vreme kosta vise od jebenog akumulatora. naravno da mogu da punim i naravno da imam strava punjac koji sam kupio sasvim drugim povodom, jer za druge potrebe u zivotu koristim ozbiljne baterije a ne ovaj atomobilski basibozuk, npr kome nesto znaci yellow optima koja na 55Ah ima 1200A udarne snage e to je ono sto trosim za neke druge potrebe, kostao je 350e, ali realno ako jebena varta kaze da je 40 meseci maintainance free garancija onda to znaci da ga stavis u kola i ne razmisljas. to je bottom line mog odnosa prema akumulatorima i ovde se uopste ne radi o 100e nego o bahacenju uvoznika kome cu uciniti sve da se procuje kakav je TOREX nekrunisani olosh balkanskih trgovackih prevara, koje cak nemaju toliko veze ni sa vartom nego ocigledno samo sa njihovim odnosom prema musteriji. od mene imaju od sada pa ubuduce onu stvar da se poigraju ako im je dosadno, pare nikada vise.
Ma vidi ga, ne osudjujem ja tebe, vec kazem kako da se ponasate AKO ZELITE da vam aku duze traje.
Nisam tebe napadao uopste, a uvoznici jesu goveda tu smo se slozili ne vidim cime sam te napao, samo sam ti postavuo pitanje, odgovor sam znao i bez da mi odgovoris, zato sam i rekao da je crko, a oni nisu ispali fer, jer ljudi misle a kupio sam aku imam 40 mes garancije dakle ja ga stavim i ne mislim.


Sent from my One+3 via Tapatalk

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2017, 00:01
od kragujevac
Na mom E39 je prvi aku fijuknuo posle 11 godina (imao je pecat na donjoj strani, bio 90Ah). Nikad punjen, nikad nista radjeno.
Drugi koji sam tada ugradio traje vec 4 godine (100Ah). Samo usrafljen i dovidjenja.

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2017, 08:25
od dunx81
Pričam juče s prodavcem o akumulatorima i gledam onaj ProAtomic,stoji pored nekog AutoPower.
Identična kućišta,druge nalepnice,Atomic 36meseci garancije,ovaj drugi 28 ali je cca 1200 din jeftiniji.
Pitam ga jel su to isti akumulatori? On namesti neku grimasu i blago klimne glavom da jesu.
Potvrda priče koju sam već čuo.

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2017, 09:50
od kragujevac
Klasican Labeling. Ako ovde odem kod oficijelnog BMW prodavca, platicu akumulator od 100Ah sa BMW nalepnicom od 265 do 300 evra. Isti takav akumulator sa Varta nalepnicnom (koja ih, jelte, proizvodi i za BMW) kosta oko 160-170 evra.
A "indijanski" Akumulator od 100Ah koji se moze skinuti sa Ebay-a, Amazona i ostalih portala, kosta 90-100 evra.

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2017, 10:39
od ljubitelj
To nisu ovi akumulatori (tip) o kojima se prica sudeci po tako visokoj ceni. Mislim i da BMW ne koristi uopste vec neko vreme klasicne akubaterije.

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2017, 11:20
od kragujevac
Ma znam, ja na svom matorom autu imam srecom klasicnu NiMh bateriju, od E60 su poceli da ugradjuju GEL-Baterije sa "inteligentnim" menadzmentom punjenja, sto je u principu klasicno deranje para od kupaca, posto pri zameni GEL baterije ona mora da se "ucita u sistem", inace auto ne zna da je baterija nova.
Jedino pozitivno je sto ne moze da "iscuri" pri udesu.

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2017, 13:39
od srdjanyo
dunx81 napisao:Pričam juče s prodavcem o akumulatorima i gledam onaj ProAtomic,stoji pored nekog AutoPower.
Identična kućišta,druge nalepnice,Atomic 36meseci garancije,ovaj drugi 28 ali je cca 1200 din jeftiniji.
Pitam ga jel su to isti akumulatori? On namesti neku grimasu i blago klimne glavom da jesu.
Potvrda priče koju sam već čuo.
U mom autu je ProAtomic 74 Ah već 3 godine.Pre neki dan pročitah na VWFSRBIJA, u odgovarajućoj temi,da je dečku isti akumulator izdržao u Polu 9N punih 5 godina.

Sony Xperia Z3

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2017, 13:45
od ljubitelj
U kontekstu price da razjasnimo sta je sta, gel su bez odrzavanja a ove Varta (i ostale akubaterije sto se kupuju u radnjama za 40-70 evra) su potpuno drugacijih zahteva. Nisu bez odrzavanja pa se ne moze prema njima tako i postupati ako se zeli radni vek normalne duzine.

Periodicno punjenje spoljnim punjacem je potrebno i pozeljno, i obicno pise u uputstvu za upotrebu od strane samog proizvodjaca. To vazi za sve proizvodjace i sve brendove tog tipa baterije.
Objasnjeno je zasto koji post ranije.

Black Horse od novembra 2011. je u autu bez problema u radu. Ali je dopunjavan periodicno na 15.2-15.5V i kotnrolisana/dolivana voda.

Re: Akumulatori

Poslato: 15 Jan 2017, 16:24
od nikaragva
Delija napisao:Koje potrosace ima jadni mali jugo? :)
Akumulator se jos zove i baterija za startovanje. Ako ti auto trosi struju iz akumulatora, a motor radi, onda si dzabe krecio.

Re: Akumulatori

Poslato: 15 Jan 2017, 16:51
od Delija
O bukvalisto, pa rade potrosaci i dok motor NIJE startovan.

Re: Akumulatori

Poslato: 16 Jan 2017, 09:41
od nikaragva
Dobro de, nije to kamp prikolica. Ako ces sediti u ugasenom autu i slusati muziku, onda gledaj neki usb, manje trosi :D


Jedne prilike sam vozio auto BP-NS bez alternatora kao izvora struje, akumulator skinut sa punjaca, pun, stavljen, trajao do Veternika, tamo auto poceo da stuca :)
Izvadio taj i ubacio drugi iz gepeka, takodje pun. To je nekih recimo 35km voznje magistrala i sela.