Stranica 60 od 124

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 14:51
od dragan
Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje :)

Sent from my D5503 using Tapatalk

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 14:53
od nidza
Shvatili smo i prvi put da te ne zanima problematika.

Neko mozda uleti u čipovanje afektivno i bez razmišljanja, a ja sam ušao uz dobru analizu i ni jednog trenutka nisam zažalio.

Tapatalk

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 15:07
od Ivan75
Uroš S. napisao:A i to kvacilo zamajac lako iskompenzujes ako paziš. Za turbinu sipas bolje ulje i menjaš češće i eto ti ga

P8 Lite TT
Ovo je poenta, uz adekvatno održavanje, ne jahanje kvačila po semaforima i bez gaženja nezagrejanog motora. Sve gore navedeno je ionako potrošno, mnogo ljudi ima koji i nediran nov auto nepažnjom, neznanjem i održavanjem preko one stvari unakarade do 30k

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 16:06
od branja
Tebi je nov auto, a i nisi klinac. Tako da si napravio pravi potez

Poslato sa Lumia 925

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 17:30
od Day Walker
dragan napisao:
Day Walker napisao:@Dragane
Na Trosarini sam sipao.
Jbga, ja ne gledam po bordu, vec po postolju i instrumentu, bord nisam resetovao ko zna koliko hiljada km :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne znam šta bih ti rekao, eto, imamo sasvim suprotna iskustva. Kod mene na bordu ima posebno funkcija "fuel used" gde ti prikazuje koliko je potrošio goriva od poslednjeg reseta...

Izvinjavam se na malom offu.

Sent from my D5503 using Tapatalk
Imam i ja tu opciju i nikad u zivotu nije bila tacna.

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 18:09
od TDI
dragan napisao:Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje :)

Sent from my D5503 using Tapatalk
U cemu je tvoj problem?
Ja mislim da si ti zalutao nedge, ja o ulju nisam pricao, nego o cipovaju.

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 18:09
od Milos
TDI za moderatora.

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 21:41
od dragvorl
TDI napisao:
dragan napisao:Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje :)

Sent from my D5503 using Tapatalk
U cemu je tvoj problem?
Ja mislim da si ti zalutao nedge, ja o ulju nisam pricao, nego o cipovaju.
Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 21:46
od ftj
Kolko je puta lik rekao 'koji je tvoj problem' reko bi covek jednom ce pomisliti da nije slucajno problem na drugoj strani :)

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 22:09
od TDI
dragvorl napisao: Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.
Čipovanje je jedna tema i tu sam jasan. To nikako ne mogu da povezem sa stavljanjem zamenskih delova na auto koji nisu one marke koju ugrađuje fabrika. Remap i tako to na tu temu je mnogo ozbiljnija stvar od zamene fabrickog kraja spone zamenskim.

Mada mi iskustvo opet ne govori tako kako ti kazes. Kada god sam na kolima menjao neki deo zamenskim, taj zamenski nije bio ni blizu ovom fabrickom.

ftj napisao:Kolko je puta lik rekao 'koji je tvoj problem' reko bi covek jednom ce pomisliti da nije slucajno problem na drugoj strani :)
Brate, čovek ne sme da kaze misljenje koje se vama pojedinima ne sviđa. Odmah krecu pametovanja, podjebavanja, advokatisanja,...


I mislim da svako moje dalje uplitanje u ovu temu nema smisla, posto sam svoje misljenje rekao. Eventualno, ako se ikad odlucim za cipovanje, pisacu opet i obavesticu vas o tome i traziti da me uputite gde treba. Nikad ne reci nikad, ali kako sada stoje stvari, to ce se tesko desiti.

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 22:19
od ljubitelj
TDI napisao:Ne moze niko da me ubedi da je neki ,,majstor za čipovanje,, školovaniji i pametniji od inzenjera u VW-ovoj fabrici.
Ako nemas zakucano misljenje koje ne podleze proveri mozda sledecih nekoliko redova pojasni to oko ubedjenja.

Ne postoji majstor za cipovanje, svako ko se razume u termodinamiku i masinsku konstrukciju SUS motora jeste kvalifikovan za taj posao. Bez obzira na formalno skolovanje, bitno je da zna znanje.
U VW ovoj fabrici pametniji od inzenjera su marketing majstori, oni uglavnom daju poslednju rec.
Tako je i u slucaju Das Drama gde su inzenjeri odradili posao kako treba a onda pametni odlucili da su majstori za cipovanje.

Da, skandal je u sustini oko loseg cipovanjal, fabrickog sa odredjenom namerom.

Kada bi znao kako funkcionise tehnicki racunar i ceo sistem kontrole rada motora ne bi ni bilo potrebe da te neko ubedjuje, mogao bi sam da zakljucis da cipovanje jeste sastavni deo auto industrije zadnjih 30tak godina a da u tome prednjace same fabrike.

Nije cipovanje nista opasnije od promene elemenata vesanja, na primer opruga.
Opruge koje u sebi akumuliraju energiju tokom rada mogu da se odseku kao cilj da se skrate sto je nepravilno a mogu i da se pravilno zamene za odgovarajuce obradjene tokom proizvodnje.

Za svaki element kontstrukcije auta ima za i protiv izmene fabrickog resenja, ono sto fabrika pravi je optimum podesenosti za prosecnog korisnika date ciljne grupe kojoj je auto namenjen.
Nije sveto pismo da mora sve da ostane isto ali jeste sveto pismo da se mora znati sta se radi i kakve ce biti posledice svake izmene u konstrukciji nekog sklopa.

Ja sebi pravim mape tj cipujem onako kako meni odgovara, evo ima 9 godina bez problema na autu sa mojim podesavanjima.

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 22:20
od Ji 4Tze
Nemoj da zaboraviš da u temi o planinama i dolinama naglasiš da te ni geografija ne zanima.

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 22:26
od Ivan75
@TDI

Uporno nećeš, oklevaš ali pitaš iako imaš uporan stav (o chipu ili bilo čemu drugom aftermarket).


Kaži lepo "neodlučan sam, bih ali malo zazirem od toga..." Koji je problem s aftermarket delovima? Ne mislim na sajlu za kvačilo takve stvari nego recimo na Eibach opruge. Znaš da Porsche fabrički na neke modele stavlja distancere? I toga se neki plaše. Pa neće Škoda ili VW ili PUG serijski na kola do 20k € da stavlja Momo ili OZ 19" felne. Na takve stvari misle ljudi kad kažu aftermarket, valjda je jasno. Chip nije za svakog ni za svaki auto. Niti je i sam auto za bilo koga. Nisi derište koje će da uništava mašinu, ako auto nema preveliku km i fali mu snage - probaj.

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 22:27
od Velja
Ji 4Tze napisao:Nemoj da zaboraviš da u temi o planinama i dolinama naglasiš da te ni geografija ne zanima.
:kezo:
ljubitelj napisao:Da, skandal je u sustini oko loseg cipovanjal, fabrickog sa odredjenom namerom.
Tu je čipovanje bilo perfektno odrađeno, problem je u lošoj nameri :)

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Okt 2015, 22:31
od Ivan75
@ljubitelj
Prave reči...i jedan BMW po porudžbini remapira svoje automobile