Stranica 598 od 2088
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 11:52
od NexT
ljubitelj napisao:
Vidi, pa ti si mnogo pametan zato je slucaj i nastao.
Nisi ti prvi slucaj koji hoce hirovito nesto odmah, takve jedva cekaju da im se pojave i ulepsaju dan.
Potrebno je sebi da nacrtas da je pravilo da se ukljucuje uslugu/servis tek nakon proknjizene uplate.
5:00 je obracunksi period VIPovog biling softvera a mozes eto i da pozoves ili posetis neku poslovnicu gde ce ti sve lepo objasniti.
Uz to nisi napisao da si platio direktno u poslovnici, a ni to ti opet ne daje pravo na takvo ponasanje.
Samo je dobra volja da ukljuce ponovo pre nego sto se proknjizi uplata. To vazi i za sva ostala placanja racuna u zemlji Srbiji, kao i u svetu. Odavno, decenijama, mnogo pre 80tih
Ako takvim tonom razgovaras i sa njima sta si ocekivao, crveni tepih.
ps. Slucaj je vrlo prost, ne platis racun, iskljuce te, platis, uplatu proknjize, sacekas, ukljuce. Jednostavni redosled dogadjaja, bez precica, drame koju predstavljas.
200 dinara je tek da saznas za drugi put da nije VIP krivac vec ti za zakasnelu uplatu.
Ti si i dalje na nivou zlatne ribice.
Dakle, ako uplatis u njihovoj poslovnici, ne ceka se nikakvo knjizenje, vec ovlasceno lice VIP-a, iliti njihov zaposleni, aktivira broj odmah pri placanju, dok si ti jos u poslovnici.
I ja nigde nisam rekao da su oni krivi sto su me iskljucili, nego sto nisu mogli da me ukljuce kad je trebalo.
A sad po peti put da ti napisem, evo sad cu velikim slovima, IMALI SU SISTEMSKI PROBLEM TAJ DAN KOJI NEMA VEZE SA KNJIZENJEM, VREMENOM KOJE MORA DA PRODJE ILI TIME STO JE MESEC U SKORPIJI, VEC SA SISTEMOM.
Ja sam samo trazio da taj problem rese u dogledno vreme, a ne posle 14 sati.
Uostalom, mnogo je bitnije sta oni misle po tom pitanju nego ti

Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 11:55
od Day Walker
Samo opusteno..
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 12:19
od masaivan
Telefon je upao u vodu, baterija je stradala, kada se stavi nova baterija telefon moze da se ukljuci, postoji led signalizacija na centralnom tasteru, moze da se pojacava i smanjuje ton, reaguju zvucnici, kada se pritisne power na ekranu se menja osvetljenje ali nema slike, po vasem misljenju sta je stradalo.
U pitanju je LG.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 13:40
od stefanan
Ja koliko sam zakljucio poplavljene telefone se ne isplati popravljati, svasta tu moze da bude i razni bagovi se javljaju
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 14:39
od stefanan
Ako je telefon uzet na firmu, kako posle funkcionise garancija ?
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 14:52
od methane.master
Stigao mi omotač za telefon (ažurni kinezi). Isti kao što ima NexT, samo nije brendiran. Za nijansu se lakše drži u šaci jer ublaži oštru ivicu telefona.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 15:49
od Xepoj87
NexT, mesec nije u skorpiji
Elem, sada sam poceo da se razmisljam za 930.
Po testovima mu baterija traje manje nego na mom HTC One, sto me i te kako plasi.
Mozda uzmem da koristim par dana, pa zamenim.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 16:00
od nikaragva
Sta mislite koliko bih mogao dobiti za onaj tablet, da ga prodam sa puknutim displejom?
Stavicu sliku da vidite koliko je pukao, kada dodjem kuci.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 16:14
od Kuzmanovic
A zasto ne bi narucio tac panel preko aliexpressa i odneo u servis da ti zamene. Na brzinu sam pogledao cene i ima ih od 30 dolara pa na vise i plus 10ak eur majstoru za ruke.
Kucaj na aliexpress.com asus memo pad digitizer.
EDIT: Ja sam tako narucio za LG L7 i sve radi kako valja, osim sto nije zasticen od grebanja pa su pocele ogrebotine da se pojavljuju, ali sto se peeciznosti tice nema greske.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 16:18
od nuk
Da ali to ne važi za sve uređaje. Obavezno tražiti iskustva po netu za konkretni uređaj kako se ponaša sa tim jeftinim kineskim ekranima
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 16:23
od nikaragva
Ne znam

Mene takve sitnice izludjuju i nerviraju.
Pa ja nisam hteo da uzmem aftermarket gume ispod nogu za astru, nego samo original, da pasu u milimetar na one rupe

Dok neko samo baci stari topling i tera.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 16:30
od nuk
Ta varijanta je pitanje da li se isplati, kineski panel se sigurno isplati u slučaju da radi kako treba. Po netu gomilu loših iskustava, na nekim telefonima horor, neprecizan digitajzer, loš odziv to toga da ne reaguje uopšte a kod nekih drugih sve ok. Zato kažem da prečešljaš za tvoj tablet čisto da vidiš na čemu si
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 17:51
od ljubitelj
NexT napisao:
Uostalom, mnogo je bitnije sta oni misle po tom pitanju nego ti

Saglasan, samo navodim gde si ti omasio sa ocekivanjem.
Bitno je da se drzis toga sta oni imaju kao obavezu. Da ponovim, uobicajeni rok je 24 sata. Svuda. To vazi i za bilo koju promenu statusa pretplatnickog naloga pa i onda kada iskljucuju uslugu.
Brze od obaveze je stvar dobre volje njih, ili bilo kog provajdera neke usluge na bazi pretplate.
Rad privrednog drustva i procedure rada sa novcem nije taksi, crkva ili buvljak metod kes u dzep bez evidencije prometa. Knjizenje je deo procedure koja traje, obicno je do 5 sati s obzirom na ritam sinhornizacije biling softvera ali to nije njihova obaveza.
Neopravdano se bunis za nesto sto trazis van njihove obaveze, a i oni su ti pokazali kako se resava "pitanje". Moje misljenje nije bitno ali ako uvazis poentu bice ti korisno za neki drugi put, ako i dalje mislis da na tvoj zahtev mora d se resi za 2-3minuta bojim se da ces ponovo stvarati dramu.

Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 19:11
od ftj
Zivimo u kapitalizmu u 2014. godini i to u zemlji gde je kriza toliko uzela maha da je apsolutno svaki korisnik bitan i najnormalnija stvar je da se korisnik ukljuci ukoliko dostavi dokaz o uplati bilo faksom, elektronski ili licno. Da je u pitanju Mup Srbije ili neka druga institucija onda bi i bilo ocekivano takvo ponasanje ali u poslu sa privatnom firmom takva nezainteresovanost nije prihvatljiva. Dokaz za to je gubitak korisnika i neko bi u vipu interno morao da snosi posledice.
To i jeste dobra strana trenutnog vremena u kome zivimo u odnosu na ranije jer ti sad mozes da promenis provajdera i das sansu nekom drugom koji ce mozda biti zainteresovaniji.
Re: Mobilne telekomunikacije
Poslato: 08 Avg 2014, 19:26
od Laki021
Ma za pocetak je jako glupo da te iskljuce cim 1 dan kasnis...