Stranica 7 od 17
Re: Javni prevoz
Poslato: 04 Apr 2013, 18:00
od Kuzmanovic
Realno, dobra je aplikacija. Redovno je koristim i stvarno znaci.

Re: Javni prevoz
Poslato: 04 Apr 2013, 18:44
od dragvorl
U NS je bilo govora da ce da uvedu to GPS pracenje, ali nista od toga. Dobra stvar.
Re: Javni prevoz
Poslato: 04 Apr 2013, 18:54
od Uroš S.
Meni ta aplikacija nikada nije proradila, pokazuje netačne podatke, i obrisao sam je nakon dve reinstalacije.
Re: Javni prevoz
Poslato: 04 Apr 2013, 19:23
od pedja
Ja sam davno instalirao. bagovala je, niej radila, pa sam ostavio tako i zaboravio.
Pre neki dan se slucajno setih, kao i danas. Radi prilicno tacno, i prikazuje lokacije buseva bez greske, u ova dva testa koja napravih.
Re: Javni prevoz
Poslato: 04 Apr 2013, 19:26
od Kuzmanovic
Meni malo kasni tj. autobus je u stvarnosti 30ak metara ispred pozicije koja je prikazana na mapi. Jel si ovu imao na telefonu? Cudno je da ti ne radi.
https://play.google.com/store/apps/deta ... om.busplus
Re: Javni prevoz
Poslato: 05 Apr 2013, 14:32
od MilisaV
niskopodni autobusi jednostavno nisu za beograd.
za niskopodne autobuse mora postojati pre svega odgovarajuća infrastruktrura. oni su mnogo osetljiviji od srednjepodnih i visokopodnih autobusa pa im udarne rupe, šahtovi i slično mnogo više smetaju, i autobusi se unište ranije. a svi smo svedoci kako se kod nas održavaju šahtovi i udarne rupe.
druga, jako bitna stvar, je da niskopodni autobusi ne trpe opterećenja kao što to trpe srednjepodni i visokopodni autobusi. u gradovima veličine beograda metro je kičma javnog prevoza, a autobusi služe kao feeder linije. kod nas je taj autobus kičma i jednostavno pod velikim opterećenjem on se raspada.
pa pogledajte samo našta liči ik-218n, a on je star samo 5 godina. mercedes koji je dovezla veolia iz poljske, koji je stariji od tog vozila, izgleda kao avion u odnosu na ik.
A na sve to treba dodati očajno održavanje GSP-a. po rečima gradonačelnika gsp ima višak od čak 2.000 zaposlenih, a plaća drugim firmama usluge pranja vozila, održavanja zelenila u tramvajskim bašticama.......
javašluk. a što je najgore ima manjak vozača.....
elem, za beograd je NEOPHODNO odmah započeti izgradnju visokokapacitetnog nezavisnog šinskog sistema (teški metro), a ne nekih tramvaja po ceni metroa koji đilas pokušava da nam uvali. i to ne sme biti interventi projekat, nego razvojni koji će omogućiti dalji razvoj grada, povećanje gustine naseljenosti i popunjavanje ogromnih rupa u gradu koje su sad prazne (savski amfiteatar, naselje staro sajmište, puno blokova po novom beogradu, razne kasarne.....) a nakon toga izmeti autobuske linije koje bi trebale biti feeder metrou, a ne kičma sistema.
Re: Javni prevoz
Poslato: 17 Jun 2013, 08:28
od pedja
GSP je presao na letnji red voznje, i to u nedelji u kojoj su najavljene prve tropske temperature. Mogli su ga odloziti za nedelju dana, da se narod malo aklimatizuje
TT
Re: Javni prevoz
Poslato: 21 Jun 2013, 08:04
od pedja
Od ponedeljka nova vrsta karte, za javni prevoz u Beogradu:
Trajanje 75 minuta, cena 100dinara.
Od septembra u upotrebi i dnevne karte. Dobro su se setili.
Re: Javni prevoz
Poslato: 21 Jun 2013, 09:18
od nuk
Bas me intersuje kako su dosli do 75min?
Jedino dnevna ima smisla, ovo je budalastina
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Re: Javni prevoz
Poslato: 21 Jun 2013, 09:28
od ftj
Što budalaština? Nekad se desi da treba da promeniš 2-3 busa po par stanica i sad ćeš to moći sa jednom kartom umesto da kupuješ 3. U većim gradovima je tako po defaultu, ne moraš da kupuješ neku posebnu kartu i bolje da su tako od starta ovde napravili.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Poslato: 06 Nov 2013, 01:45
od snork
Ne znam za NS, ali u Beogradu je kupljen priličan broj autobusa na CNG, kada završe punionicu, biće još. A i novi dizeli su svi Euro-5, ne oseća se nikakav miris iza auspuha. Od kada je počelo da stiže 200 poljskih "Solarisa" (to su oni za koje je uzet kredit od EBRD, koji je uslovljen da kupimo njihova vozila

), ubrzano se radi na likvidaciji starih vozila. Realno je poslednja serija Ikarbusa (IK-218M, onaj na kome nazad piše i MAN) po mnogo čemu bolji autobus od "Solarisa", ali eto..."evropski prijatelji" nam nisu dozvolili da kupimo svoje, a i Ikarbus ne bi uspeo da napravi 200 komada tako brzo. Ove godine je kupljeno oko 40 IK-218M i meni su ekstra. Tiši su, lepši i bolje vuku od Poljaka.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Poslato: 06 Nov 2013, 01:47
od Laki021
E ovi novosadski smrde i cadje sve u 16

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Poslato: 06 Nov 2013, 02:14
od sebekkg
U ns bi ovi na mesavinu plincuge bili idealni. Nema jakih uspona da bi trebala.jaka.snaga kao.na ful dizel bus pa bi i imalo koristi. Kod mene u kg krenuli da voze tim i brzo su odustali od pojedinih relacija jer su busevi krcati a usponi samo takvi.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Poslato: 06 Nov 2013, 02:21
od snork
Naravno, starih autobusa je još dosta i u Beogradu, ali ih uglavnom šalju na prigradske linije gde se manje-više vozi po otvorenom putu. Od novijih kažu da je serija IK-218N očajna - da li im je MAN tada prodao loše motore ili šta, ne znam, ali evo ga jedan takav, 2008. godište, EURO-4 (obratite pažnju na oblak dima

). Jeste da je verovatno već prešao više od milion km, ali to nije opravdanje, jer mnogi pređu i 3-4 miliona pa nisu u takvom stanju (možete početi gledanje od 0:30):
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... et3IM#t=30
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Poslato: 06 Nov 2013, 09:09
od dragvorl
Noviji busevi u NS su narucivani dosta na metan jer imaju i svoju punionicu. E sad, da li ce zbog namestenih tendera mozda dizel biti u prednosti, to ne znam.