Stranica 7 od 9

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 20 Jan 2014, 21:03
od H4wkeye
A gde je taj cep? :D

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 20 Jan 2014, 21:32
od dragvorl
Slika

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 20 Jan 2014, 21:58
od nikaragva
Sto bi odvrtao, ako mu nije vreme za zamenu. Samo ce ti uci vlaga unutra :)

Jel ima neki dihtung kada se on odvrne, koji se onda mora zameniti? Kao recimo na karteru.

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 20 Jan 2014, 22:02
od dragvorl
Mozda ima podloska, ali ne znam da li je moras menjati. Ja kad sam zadnji put ispustao iz menjaca ulje nisam nista menjao.

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 20 Jan 2014, 22:49
od Bax
Ja sam menjao ulje u Puntu, to je prosta radnja, nema potrebe to cackati bar 100.000km, to ulje ne trpi termicka naprezanja, i ne trosi se, ako bas ne kaplje, ne moze ni da se potrosi...

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 20 Jan 2014, 23:01
od dragvorl
Ne radi se o tome, vec o kontaminaciji opiljcima koji su normalna pojava pri radu menjaca. Ok, nece ti se raspasti menjac, ali ce lezajevi i ostalo prozujati ranije.

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 20 Jan 2014, 23:16
od Markoni
Ja na sluzbenoj Z10, a i na ostalim svojim kolima menjam ulje u menjacu na 60-80.000 km... Da skodi ne moze, naprotiv...

Tapatalk Post

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 21 Jan 2014, 00:59
od nidza
dragvorl napisao:Ne radi se o tome, vec o kontaminaciji opiljcima koji su normalna pojava pri radu menjaca. Ok, nece ti se raspasti menjac, ali ce lezajevi i ostalo prozujati ranije.
Ni to ne bi trebalo. Imaš ogroman magnet koji skuplja opiljke.

Tapatalk 4

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 21 Jan 2014, 07:18
od nikaragva
Od neodijuma? :)

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 21 Jan 2014, 08:29
od somi-car
Kod moje astre magnet je ujedno i cep za dolivanje ulja.

Bio je pun opiljaka, takodje ulje je falilo. Bilo je mozda pola litara nekog crvenog ulja, predpostavljam fabrickog.

Naravno doliveno je novo Castrol ulje po propisima (nekih 1.6l - 1.7l)

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 21 Jan 2014, 08:42
od nikaragva
Kako je tako puno falilo?
Jesi li proverio da ti ne flisuje negde?

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 21 Jan 2014, 08:52
od somi-car
Posto smo skidali i karter menjaca zbog ciscenja nije bilo vidljivo curenje menjackog ulja. Sve je detaljno provereno.

Nisam se nesto ni zamarao time, generalno pitanje da li je menjano/dolivano ulje od kad je auto napustio fabriku 2001.godine.

Mozda toliko i sipaju u fabrici :)

Moj utisak jer da menjacu ne treba celih 1.6l koliko staje do ulaza za dolivanje. Jeste da je menjac u voznji meksi i da je sigurno bolje podmazivanje sklopa ali sa starim uljem na nizim temperaturama menjac je bilo meksi dok je hladan. Verovatno vise ulja, stvara veci otpor dok je hladno.

Posle je sve ok.....kazem moj utisak ali fabrika/uputstvo bolje znaju od mene :)

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 21 Jan 2014, 09:12
od Bax
Na Puntu se sipa znatno ispod cepa za dolivanje, sipa se do nivoa cepa za proveru...

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 21 Jan 2014, 09:25
od somi-car
U sustini pitanje je koliko sad ulja ima u menjacu. Na odusku je dosta izbacio posle toga, sad koliko je izbacio a koliko je ostalo stvarno nemam pojma.

Re: Intervali velikog/malog servisa

Poslato: 21 Jan 2014, 09:28
od dragvorl
nidza napisao:
dragvorl napisao:Ne radi se o tome, vec o kontaminaciji opiljcima koji su normalna pojava pri radu menjaca. Ok, nece ti se raspasti menjac, ali ce lezajevi i ostalo prozujati ranije.
Ni to ne bi trebalo. Imaš ogroman magnet koji skuplja opiljke.

Tapatalk 4
Ne moze bas sve da pokupi, a i od rada menjaca se jos uskomesa ulje pa uvek bude sitnih opiljaka u njemu. No kazem, nece stati auto zbog toga. Mnogo je bitnije da bude dovoljno ulja.