Stranica 7 od 21

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 11:50
od dragan
kako niko do sada nije spomenuo one cuvene dizne zbog kojih svaki klio dci ide na generalnu :opustanje:

taj mali dci je odlican motor, verujem da su ga iz merca pikirali vec neko vreme i radili na zahtevima za potrebnim promenama...
mene cudi sto se u celoj prici ne spominje mnogo noviji i potentniji 1.6dci, ali ko zna, ima vremena...za taj motor sam cuo sve pohvale...
sto se tice platforme malog auta, reno nikad sa time nije kuburio, i mislim da realno mercedes moze dosta profitirati iz te saradnje, kao sto se nadam i da ce reno dobiti na polju kvaliteta kabine, koliko toliko...nece biti, niti treba, da juri mercedesov kvalitet, ali sa trenutnim stanjem ima prostora za poboljsanja...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 12:00
od methane.master
dragan napisao:kako niko do sada nije spomenuo one cuvene dizne zbog kojih svaki klio dci ide na generalnu :opustanje:
Još da su dizne bile problem... ;)

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 12:12
od dragan
pa dobro, delfi pumpa koja se krunila itd, prica je poznata pa sam samo onako spomenuo, zna se na sta sam mislio...

Re: VW Golf VII

Poslato: 19 Mar 2013, 12:13
od mr.Big
mr.Big napisao:Naravno da je OK. Ja ću rado kupiti jednog dana polovnog MB sa Kliovom osnovom i dci motorom. Taman će da pasuju delovi od Sandera...
Pošto se prilikom premeštanja postova u ovu temu izgubio jedan moj na koji se nadovezuje ovaj, pa mu se promenilo značenje, reći ću samo da sam zgranut MB-ovim potezom da na Dačiju okači zvezdu i tako se uliže narodnim masama. Msm, nije im prvi put, ali ovo je skroz bedno...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 12:18
od ADrei
+1
kad je audi u pitanju nije dovoljno premijum zato sto ima vw motore, a kad mercedes koristi reno platformu i motore onda je to ok... :thumbdown:

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 12:24
od Floyd
Vagenovci ponovo jasu :kezo:

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 12:34
od mr.Big
Znam da zvuči k'o da kenyam bezveze, ali mora da postoji neka granica. Svaka čast Dačiji - nek je vozi ko voli ili mora, a MB mora da ima Meče ispod haube - kao što i u BMW ne sme da ide motor iz 207 i Fieste...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 12:41
od Xepoj87
Aman 1 motor,sta ste se popalili odmah :)
Za platformu je pitanje,ako bude,bice tek tamo negde 2018 ;)

A i matori,nije ovo isto,kao to sto Audi deli 50% delova sa Skodom ;)
Salim se naravno,a i ne secam se da je neko rekao da Audi zbog toga nije premium,kakve to veze ima sa zivotom,ali ajde :ccc:
I Sony i HUawei imaju istu specifikaciju za Xperiu Z i neki Huawei,pa nemaju veze jedan sa drugim,zna se ko je tu premium ;)

Bmw takodje koristi nesto od Peugeota,cini mi se i neke motore,Audi vec znamo,Infinity bi trebao da bude na platformi Mercedesa...
Itd,itd...
Pa jedino Mercedes i fura 80% svojih delova,sve sami razvijaju,dok vecina placa drugim firmama razvoj,sto ne znaci da je to ista losije,stvarno tripujete...
Pocinjem da kapiram onu pricu o Srbiji i srbima :kuku:

mr.Big,jel su onda VW i Audi slepacka kola,jer dele motore,menjace,platforme,maltene sve sa Skodom?
Ajde malo realnosti...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 12:49
od mr.Big
Pa nisu, sve je to VW. To je dovoljno, prvo i poslednje slovo abecede... :kezo:

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 12:51
od Floyd
Xepoj87 napisao:Bmw takodje koristi nesto od Peugeota,cini mi se i neke motore...
Pa nije bas od Pezoa ali su ih razvili u saradnji sa PSA.
U pitanju su 1.4 i 1.6 benzinski motori ali u BMW idu samo 1.6 i to u F20 (114i, 116i i 118i) i F30 (316i i 320i ED).

1.5 dci kao i Citan su 99% Renovi proizvodi.

U svakom slucaju, nebitno...meni to ne smeta toliko jer bi A klasu uzeo iskljucivo sa 2.2 dizelom koji je cistokrvni Merc ;)

Re: VW Golf VII

Poslato: 19 Mar 2013, 12:56
od mirko alvirko
mr.Big napisao:
mr.Big napisao:Naravno da je OK. Ja ću rado kupiti jednog dana polovnog MB sa Kliovom osnovom i dci motorom. Taman će da pasuju delovi od Sandera...
Pošto se prilikom premeštanja postova u ovu temu izgubio jedan moj na koji se nadovezuje ovaj, pa mu se promenilo značenje, reći ću samo da sam zgranut MB-ovim potezom da na Dačiju okači zvezdu i tako se uliže narodnim masama. Msm, nije im prvi put, ali ovo je skroz bedno...
Bas zato sto su "pozajmili"samo jedan je velika glupost .Izgleda da bas nije ni sjajan u toj MB skoljci .

Od premium-a se ocekuje bar motor iz iste kuce ovde je rec o Renaultu ..nije ista prica Audi-VW.

Rumuni sa daciom ce se samo ponosno :kezo:

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 13:17
od dragan
Floyd napisao:Vagenovci ponovo jasu :kezo:
:kezo:

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 13:38
od Xepoj87
Pa Audi i Skoda koriste sve identicne motore,menjace i ostalih jos barem 30% delova,cak nisu ni prepravljeni ;)

@Floyd,mislim da Peugeotov 1.4 dizel takodje ide u Bmw 1...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 13:45
od mirko alvirko
Škoda became a wholly owned subsidiary of the Volkswagen Group in 2000.

Neznam kakav je sporazum Renault i MB za ovaj dci ..ali gore su u pitanju vlasnicki odnosi ,ista kuca. ;)

Verovatno da je ovaj motor finansijski ispaltiv za MB otud saradnja..nego da u razviljlii siopstveni.

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Poslato: 19 Mar 2013, 13:51
od Xepoj87
Stavljen je samo da bi bili konkurentni sa co2 emisijom,jer taj motor ima ispod 100g,sto svuda znaci mnogo,pogotovo u toj klasi kola...
Vec ako hoces automatski menjac,ide 1.8 Mercedesov motor i ako model nosi istu oznaku,180 CDI,ima istu snagu itd...

Isto tako su Mercedes i Nissan/Renault razmenili vlasnicke akcije,3% Mercedesa za 3% Nissana i 3% Renaulta,ako se secam dobro...

Kakve veze ima to kakva saradnja je ostvarena ili je uradjeno preuzimanje...
Bili oni vlasnici ili ne,cinjenica da Skoda i Audi dele 50% delova se i dalje ne menja,VW deli sa Skodom verovatno i jos jedno 20% delova...