Stranica 7 od 41

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 16:40
od Paja
dragan napisao:mare sigurno zna da tera tog gti-ja,
Slažem se. U problemu je sa Rešoima tako da mu ni za živu glavu ne daj da sedne za volan RS-a. :kezo:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 16:47
od Day Walker
Ja cu da kazem ono sto imam iz licnog iskustva, a poredicu 2 priblizna automobila:

Astra 1.6 16v 100ks (1170kg) vs Corsa 1.3 cdti 95ks (1230kg), oba sa 5 brzina

Astra je brza kada je u pitanju potezanje 0-100 km/h, ali corsa ima mnogo bolja ubrzanja. Daleko je lepsi osecaj ubrzanja pri preticanju na magistrali nego sa Astrom, kojoj treba stepen nize i pun gas.

Kada je u pitanju voznja po autoputu, Corsa lepse podnosi promene brzine 120-150 km/h, ali je Astra imala snage da ode do 195km/h po cajgeru, dok za corsu nisam siguran u to... Nisam jos isprobao, ali mi prosto ne odaje utisak da moze takvu brzinu da postigne...

Sve u svemu, vise mi se svidja voznja turbo motora. Atmosferac ima svoje cari kad krene preko 3500 obrtaja ali meni vise nije to to... Ipak mi je bitnije da uzivam u normalnoj svakodnevnoj voznji, a turbo motori to pruzaju lakse nego atmosferci :pardon:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 17:16
od 16_Valve_
starac vujadin napisao:Stvar je u tome što skoro ništa nije u redu što je ljubitelj, alias Brick napisao. No, ima li smisla diskutovati da je nečijih 150ks više i vrednije od drugih 150ks...samo u Srbiji. 150ks je 150ks.
+1

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 18:33
od 16_Valve_
Bas sam gledao test Golfa V GTI DSG, Subaru Imprezza WRX i Honda Civic Type R. Od 0-100 Subaru ide za 5.8, Golf za 6.9 a CTR za 6.6. A i sam voditelj je rekao da mu se ne cini da je CTR brz kao Golf, a brojke govore drugacije...

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 18:46
od sale vti
Sve ovo o cemu pisete su nijanse koje nekom zivot znace a neko bi seo i u automatik i uzivao. O ovome se moze pisati i u narednih 100 strana i nece se izvuci poenta price.
Po meni sve je diskutabilno, jednostavno covek odabere sta zeli voziti i tera to do panja.
Recimo moj slucaj vs daywalker:
Volimo totalno drugacije stvari, on voli tork i da to potegne sa nizih obrtaja koliko sam razumeo,dok ja volim da je lenj(uslovno receno) na nizim i da ja to presaltam i potrudim se da on poleti. I sta sad, ajmo na vrhovni sud da vidimo ko je u pravu i ko bolje razmislja. :)

Jos jedna stvar, stvar je i samog osecaja koji auto pruza, vozio sam se skoro u jednom chrysleru 3.0 v6 (model bem li ga) benzin motor, i reko koje ja sranje od auta vozim(mislivsi na civic-a), ovo mi lomi pluca koji potisak pravi, moj auto ni problizno. Ima torka koliko oces, u autu osecaj lepljenja kao na novogodisnjoj balerini. I stadosmo koji dan potom on i ja lepo na mali roll, i nije ostao ni skromnih pet duzina iza ali da se nismo probali ja bi bio ubedjen da je brzi.


@16 valve: pa da, to je isto kad gledas drag trke, i onaj koji je krenuo kasnije - pobedi, tebi nije jasno kako kad si video start i da on kaska za ovim sto je odleteo , ali ekrani i cilj govore drugacije. :D

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 18:51
od 16_Valve_
Pa to je upravo ono o cemu ja pricam. Nasvirani atmosferci relativno malih kubikaza, tj do 2000ccm nemaju taj osecaj lepljenja za sediste i kidanja, a ustvari ostvaruju iste, ako ne i bolje rezultate u odnosu na turbake iste snage. Voditelj je prvo vozio Subarua, pa Golfa i na kraju Type R. I kad je odvozao CTR kaze, dobar je ali nema osecaj brzine kao kod Golfa, kad ono ispade da je brzi cak...

http://www.youtube.com/watch?v=xpBmIFKCmGw

Na 3:27 je ono o cemu pricam :)

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 18:52
od Paja
sale vti napisao:Sve ovo o cemu pisete su nijanse koje nekom zivot znace a neko bi seo i u automatik i uzivao. O ovome se moze pisati i u narednih 100 strana i nece se izvuci poenta price.
:bravo: :bravo: :bravo:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 18:53
od vlajko
sale vti napisao: vozio sam se skoro u jednom chrysleru 3.0 v6 (model bem li ga) benzin motor, i reko koje ja sranje od auta vozim(mislivsi na civic-a), ovo mi lomi pluca koji potisak pravi, moj auto ni problizno. Ima torka koliko oces, u autu osecaj lepljenja kao na novogodisnjoj balerini. I stadosmo koji dan potom on i ja lepo na mali roll, i nije ostao ni skromnih pet duzina iza ali da se nismo probali ja bi bio ubedjen da je brzi.
Ono što sam ja primetio je da mi isti auto uvek deluje brži kad me neko drugi vozi nego kad ga vozim sam.

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 18:57
od sale vti
@16 valve: Eto... :)

@vlajko: upravo zato ga i zamolih da stisnemo u isto vreme gas da neb ostao u zabludi :) :)


btw, evo videa gde se vidi koji je auto za sta, a koji biste pre vozili odgovorite sami sebi?! :mangup:

http://www.youtube.com/watch?v=VVt1IjId ... u.be&t=45s


Video govori ono sto sam u postu iznad napisao, sve je diskutabilno, i sve zavisi sta zelite od svog ljubimca...

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 19:03
od dragan
Hoce osecaj da prevari, svaki turbomotor odaje intenzivniji osecaj ubrzanja, ali praksa nekad pokaze drugacije...
Videcemo kako ce to sa g5 gti izgledati...

@paja - vec je terao mare mog rs-a kao i ja njegovog. Prebrinuo sam tu brigu :D

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 19:11
od Paja
Baš si hrabar čovek. :D
Maretu sam se smučio, više i ne komentariše prozivke. :D

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 19:13
od NexT
Dragane, ti bi mogao ovo da zalepis na eReSa :mrgreen:

Slika

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 19:15
od Day Walker
sale vti napisao: Recimo moj slucaj vs daywalker:
Volimo totalno drugacije stvari, on voli tork i da to potegne sa nizih obrtaja koliko sam razumeo,dok ja volim da je lenj(uslovno receno) na nizim i da ja to presaltam i potrudim se da on poleti. I sta sad, ajmo na vrhovni sud da vidimo ko je u pravu i ko bolje razmislja. :)
Naravno, svodi se na stvar ukusa :)

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 19:15
od Dusan
Zar se ne moze predvideti da ce Clio biti brzi iz mesta na nekh na primer 200-300m a da ce GTI biti bolji u medju ubrzanjima tipa leteci start sa 40 ili 60? Mozda gresim ali to je neko moje vidjenje :zbunjen:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 24 Jan 2013, 19:22
od dragan
Nije to tako prosto, ali da ne licitiramo sad, a i pisem sa fona...