Stranica 7 od 72

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 15 Sep 2013, 20:46
od Paja
Sad sam ukapirao i pročitao ono što hoću da čujem. :D

Nek se spreme gremlini da ih ubivam do FG i nazad sledeći vikend.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 12:48
od Day Walker
Samo da napisem da mi je zaprljanost DPF filtera samo 90% i da mu upravo rade regeneraciju

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 14:17
od grujicd
Ima li ijedan proizvođač DPF koji te ne tera da ga vodiš u šetnju, da mu titraš, da voziš kako ti hoćeš a ne kako moraš? Ili drugim rečima da se vozi kao svaki drugi auto bez DPF-a?

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 14:24
od dragvorl
Ima, oni sa aditivom, medjutim tu mora da se na odredjenim distancama dopunjava rezervoar za aditiv.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 14:33
od grujicd
To mi je daleko prihvatljivije od toga da te iznenadi kad ti najmanje odgovara. Ima li takav sistem nekih mana, sem cene te tečnosti? Je li može da se prekine regeneracija u bilo kom trenutku?

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 14:44
od methane.master
Srećom pa je interval 30-50k

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 14:47
od dragvorl
Regeneracija kod tih sistema je potpuno automatska i vozac ne bi trebalo da je oseti u voznji. Pumpa iz rezervoara aditiva u odredjenom trenutku upumpava aditiv u cevi za gorivo i tako se snizava temperatura paljenja cadji u filteru nakon sagorevanja goriva obogacenog aditivom. Mana je da kada se upali signalizacija aditiv treba da se dospe, ako se ne dospe desava se isto kao i kod ostalih filtera cestica-zaguse se.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 17:36
od djiuliju
Kod novijih DCI motora regeneracija se vrsi tako sto peta dizna ustrca naftu u filter da bi se spalile cestice cadji. Ne mora da se gazi na otvorenom,i nema aditiva. Mislim da ni lampicu ne pali, moze samo po trenutnoj potrosnji goriva da se primeti da je regeneracija u toku
Verovatno da ko cesto vozi na otvorenom, kod njega se i bez nafte postize dovoljna temperatura da cadj sagoreva

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 17:47
od maniaxxx
Na mazdi u skoro 20kkm nisam nikad osetio regeneraciju, trebao bi imam aditiv a možda je i do toga što skoro pa nemam gradske vožnje.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 19:52
od ljubitelj
grujicd napisao:Ima li ijedan proizvođač DPF koji te ne tera da ga vodiš u šetnju, da mu titraš, da voziš kako ti hoćeš a ne kako moraš? Ili drugim rečima da se vozi kao svaki drugi auto bez DPF-a?
Volvo 5cilindara, D5 (onaj prve serije 2.4) nema nikakvo odrzavanje, nema dopune bilo kakve tecnosti, nema trosenja niti zamene filtera.
Za korisnika je nevidljivo postojanje ekoloskih elemenata.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 19:55
od dragvorl
Zato mu se zacepi filter, a onda kuku majko. :rofl:

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 19:57
od Xepoj87
Nema ni na Mercedesu,a mislim i drugim Nemcima... Auto regeneracija i to je to.

Sent from my HTC One using Tapatalk 4

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 20:39
od ljubitelj
dragvorl napisao:Zato mu se zacepi filter, a onda kuku majko. :rofl:
Da li znas za takav problem ili kiselo grozdje :loool:

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 18 Sep 2013, 20:48
od dragvorl
Znas ti sta je nadolazilo kod nas u servis tih ovih onih sa filterima, i Volva, i Vagena, Audija i BMW, da ne idem dalje, sa pocupanim i pogusenim filterima. Lele majko, jedan Touareg je dosao, na njemu smo menjali one oplate u tunelu menjaca jer se filter toliko uzario da je oplata krenula da tinja, ne znam da li su to tako napravili da ne moze naglo da zahvati plamen ili je slucajno tako ispalo, svejedno imao je puno srece da nije sve izgorelo. Dzukacki je to fazon sa DPF kada vlasnik mora da se brine o regeneraciji, a zatim i o troskovima kada se on zacepi.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Sep 2013, 11:02
od ljubitelj
Ne znam sta je dolazilo i gde je dolazilo pa zato pitam, jer sam na vise razlicitih mesta prcitao prilicno uverljive opise da je taj volvo motor bas primer odlicno resenog sistema gde ne postoji potreba za zamenom filtera niti se zapusava.
A nijedan taj izvor nije ni na koji nacin povezan sa fabrikom da bi sumnjao u verodostojnost.
A ima tih motora sa 500.000+ km gde je i dalje originalni filter iz prve fabricke ugradnje a glatko prolaze ispitivanja izduvnih gasova, kako navode.

Ima nekih drugih problema sa tim motorima ali ovo filtiranje je izgleda reseno kako treba.