Stranica 7 od 54

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 11 Maj 2014, 15:03
od McGruja
Vaistinu Bax

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 11 Maj 2014, 23:16
od ljubitelj
Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 11 Maj 2014, 23:23
od methane.master
Bax - neponovljiva legenda ovog foruma. :thumbup:

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 11 Maj 2014, 23:32
od sebekkg
methane.master napisao:Bax - neponobljiva legenda ovog foruma. :thumbup:
:plusone: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse:

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 12 Maj 2014, 00:16
od Bax
Pa kad su sredstva ogranicena, moram da se potrudim :mrgreen:
Hvala na podrsci! :pivo:
Gleda se, da se izvuce otuznih 2 soma evrica iz prodaje, posle onolikih troskova za sredjivanje motora.

Sad malo da se iskuliram, pa cu da probam i taj servo da prokljuvim gde je u prekidu.

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 12 Maj 2014, 00:32
od Day Walker
ljubitelj napisao:
Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.
Ne! Nemam nulu viska vec kazem koliko kosta originalni deo iz ovlascenog servisa..

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 12 Maj 2014, 00:33
od Bax
U to ne sumnjam, sugava centrala za parking senzore za Astru H je 40.000din, isto kao i palica menjaca za Astru G.
Nenormalne cene, za nista...

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 12 Maj 2014, 19:45
od ljubitelj
Day Walker napisao:
ljubitelj napisao:
Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.
Ne! Nemam nulu viska vec kazem koliko kosta originalni deo iz ovlascenog servisa..
:pardon: 10 puta uvecana cena, do sada je ovo rekord napumpavanja cene nekog dela za koji sam cuo.
Nasumice pogledam za Hyundai Accent, cena Denso kompresora oko 95eura, cena Delphi kompresora oko 65eura. I slicne cene, najskuplji set kompresor manje od 300 evra.
Verovatno je slicna cena i za ovaj Hyu.
Ali je cena specijalizovane prodavnice sa svim garancijama, nova roba i naravno bez "poreza" prepakivanja u ambalazu ovlascenog servisa.

Denso je dosta zastupljen u prvoj ugradnji na traci, tj to je original kvalitet.

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 12 Maj 2014, 20:00
od dunx81
Polovan za G4 100-120eur

T

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 12 Maj 2014, 21:00
od Bax
Suzava se prica oko serva.
Cak iako je nesto skuplje riknulo, mislim da znam kako da mu fiksiram tvrdocu na mekse, tj moze da se kontrolise preko jednoh elektro ventila. Samo je bitna amperaza koju prima, tako da mogu cak i da mu zeznem dinamicku funkciju,ali da ga nacinim malo prijatnijim...

Lagano napustam teoriju da mi fali impuls sa meraca brzine. Mislim da je greska u tom ventilu, on je negde kod tocka, tj. savrseno mesto gde su aljkavi majstori jos nesto mogli da polome.


Za sada sam se malo vratio u literaturu, uskoro u garazu :mrgreen:
The variable effort steering (VES) system uses the speed sensitive power steering (SSPS) control module to control current to an electromagnetic rotary actuator. The SSPS control module commands current from 0.50-1.05 amperes to the actuator. At low speeds, approximately 1 ampere of current is commanded, which provides full power assist. At medium speeds, 0.78-0.90 amperes of current is commanded and moderate steering is provided. At high speeds, the SSPS control module will command a current between 0.50-0.77 amperes, which provides minimal steering assist. The lower the commanded current, the less power steering assist is provided.

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 12 Maj 2014, 23:03
od djiuliju
Ali zar nije logicno da amperaza koju salje taj ventil zavisi upravo od trenutne brzine? Samo pitanje odakle on dobija podatak o brzini, ili je sam "meri"

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 12 Maj 2014, 23:58
od Bax
Kao sto sam i obecao, imao sam blic posetu garazi pred spavanje :mrgreen:
Nanjusio sam da je taj ventil, proucavajuci dokumentaciju i bio u pravu!

ZAISTA SU KONJINE OD MAJSTORA I NJEGA POLOMILE :twisted:

NAsao sam ga negde na dnu motornog prostora, jedva gurno ruku do lakata, ocistio polomljene komade, ocistio ga WD40, spojio nazad i RADI ko lutka!

Moracu jedino nekom vezanicom da ga tu trajno fiksiram ,ali to kad budem ponovo bio raspolozen.

Posle probna voznja, uzivancija i malo puskiranje.

NApokon sam zadovoljan, sredjeno je sve sto sam hteo da sredim, ostaje da stigne parking senzor iz China mainland :presrecan:

Slika



EDIT: odgovor na pitanje iznad:
Slika

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 13 Maj 2014, 00:11
od methane.master
:klanjamse:

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 13 Maj 2014, 00:14
od Bax
Ove seme su keva za odrzavanje kola, da nisam njih imao, mogao sam da se slikam, malo one, malo google, malo forumcic, i prosljaka sve, jedno po jedno...

Re: Ševrolet problemčići

Poslato: 13 Maj 2014, 00:17
od Saša
I onda ti daj nov auto "majstorima" u šake. Ne-dam, nek' vlaži. :D

Svaka čast Baxe, neverovatna volja i upornost, ali i znanje da se reše problemi. :thumbup: