Stranica 7 od 7
Re: Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova
Poslato: 14 Okt 2020, 11:30
od ssrki
nidza napisao:Ne zbog cene, nego zbog minusa koji prevazilaze pluseve, a pogotovo za svakodnevni auto.
O cemu se radi? Nisam znao
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Re: Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova
Poslato: 14 Okt 2020, 12:03
od nidza
Čemu služi zarez na disku?
+ skida prašinu i uvek zaravnava pločicu pri svakom kočenju
+ bolje oslobađa vrele gasove nastale pri ekstremnom kočenju i bolje ventilira pločicu
- troši ubrzano pločicu
- stvara buku pri kočenju
- većina diskova tog tipa stvara buku i tokom vožnje (ne znam da li je slučaj i sa ATe, proveri, ali rizik postoji)
- prosečnom automobilu plusevi sa početka liste apsolutno nisu potrebni
S obzirom da voziš Golfa, ovako fabrika razmišlja kad stavlja disk na najbržu varijantu:
Kao što vidiš, zareze - nema.
Moj savet je da uzmeš glatki disk za vozilo koje se upotrebljava uobičajeno.
Re: Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova
Poslato: 14 Okt 2020, 12:05
od ssrki
Vec uzeo i montirao, videcemo, jbg, sta da se radi. Jbg, mislio sam da sam uradio dobru stvar
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Re: Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova
Poslato: 14 Okt 2020, 12:54
od nidza
Čemu onda diskusija? Ličilo je na dilemu pred kupovinu.
Kupio si izuzetno dobre kočnice, obrati pažnju na navedene minuse, koji možda kod powerdisc nisu toliko izraženi, jer nije sportski disk u pitanju.