Već sam ovo nekoliko puta nameravao, poteran ovakvim "dobronamernim" savetima, a sad sam se konačno naterao pa izvukao spisak svih radova koje sam imao na autu za ovih 5 godina i 105k km druženja.
Auto je kupljen sa 235k km na satu, star 9 godina. Dijagnoza je bila da je mehanički u dobrom stanju, osim što je zamajac načet i vakuum pumpa treba da se menja. Od kupovine do danas je rađeno sledeće (nisam ubacio brisače i ostale sitnice):
03.2013. Veliki servis + 2 stabilizatora 36k
03.2013. Vakuum ventil 7k
03.2013. ABS instalacija 5k
05.2013. Šolje amortizera 7k?
06.2013. Folije 12k
08.2013. mali servis 6k
09.2013. presvlačenje ručice menjača 6k
10.2013. Patosnice 7k
*10.2013. Crevo pumpe 0
11.2013 Sudar 160e + 200e
11.2013 kupio drugi set felni 300e
12.2013. mali servis + kočnice komplet 30k
02.2014. iscepao gumu, kupljena nova 12k
04.2014. mali servis, zamajac, silen 100k
07.2014. mali servis, termostat, nosač 30k
07.2014. remap 100e
08.2014. prelemili tablu, ležaj 100e?
09.2014. akumulator (zamenjen fabrički) 10k
*10.2014. neće da upali 1k
10.2014. provera dizni na 280k km - perfektne 1k
06.2015. mali servis + četkice alnasera 10k
06.2015. servis klime 3k
*06.2015 neće da upali 1k
07.2015 grejači + konektor table 10k
07.2015. nosač motora 12k
07.2015. sudar 50e
07.2015. ventilator hladnjaka 100e
07.2015. poliranje farova 10e
07.2015. centriranje trapa 2k
08.2015. turbina – lažna uzbuna
08.2015. mali servis + zadnje pločice 300k km 15k?
*11.2015. alternator 8k
06.2016. lajsna na vratima se odlepila 300din
06.2016. mali servis, kraj spone, prednje pločice 17k
12.2016. mali servis, šarka vrata 10k?
04.2017. turbina 6k + 300e
04.2017. havarija (udaren na parkingu po 3. put)
06.2017. retrovizor slomljen 2k
07.2017. mali servis, hidropodizači, lanac, šoferka, pranje klime 82k
07.2017. lupanje – 2 meseca nerviranja, rešeno čekićem 0
07.2017. amortizeri gepeka 3k
07.2017. gumica na dizni piša 1k
Od sexa da neće da upali (obeleženo zvezdicom) sam imao situaciju na početku, kada je napuklo crevo pumpe - rešeno za 5 minuta bez naplate. 3-4 puta je zezao pa neće da upali što se ad hoc rešavalo kontakt sprejem, na kraju prestalo kad sam zamenio grejače (što sam trebao odmah, ali je pretpostavka bila da isti ne utiču na paljenje leti).
Treći sex je bio kad je u putu riknula turbina, koja je navodno trebala da se čuje davno pre toga - ali je ja nisam čuo
Višestruko zezanje sa klimom je prestalo nakon što je hladnjak iste detaljno opran, što mu je bilo prvi put u životnom veku.
Komentari o lošem kvalitetu i nepouzdanosti su počeli već nakon prve godine eksploatacije, a ja ovde za 5 godina i 105k km muški odvezenih kilometara ne vidim nijedan neočekivan kvar niti ponovljen problem. Ako sam glup ili slep, molim da me uputite u to gde grešim.