Nikolaa napisao: 11 Dec 2017, 21:06
da li vredi stedeti potencijalno 200-300 evra godisnje, a u startu dati 2-3 puta toliko zarad ustede?
da li vredi izgubiti prtljazni prostor,
da li vredi nervirati se zbog ocajnog OCAJNOG kvaliteta plina u Srbiji?
na kraju svega toga, ja ne znam apsolutno nikog ko nije imao probleme u prvih 100kkm voznje na plin, ukljucujuci sebe.
Ne napisa sa kojim si autom tako doziveo koriscenje plina?
Ne znam nikog ko je toliko problema imao sa plinom.
Mene je ugradnja plina na jednom autu kostala 180 evra+ 55 evra atest. Problema NULA do sada, za 50.000km. Jednom menjan filter tecne faze, i jedno crevo usled ostecenja.
Na drugom autu turbo plin sekvent set placen 360 eura+120 eura boca sa ugradnjom, atest oko 60 evra.
Pravi problem jedan jedini, crkao u garanciji senzor diferencije pritiska. Fabricka greska te proizvodne serije, pokazalo se kao opsti problem u Evropi, Cena popravke 40 eura.
Ostalo predvidjeno odrzavanje, nikakvih problema u radu 100.000+ km.
Nakon toga generalni remont isparivaca (popustila jedna membrana ali je radjeno sve komplet). Trosak zamene membrana, regulacionog ventila, sigurnostnog ventila- set kupljen kod uvoznika oko 25 eura,
I promenjene one plasticne T racve posto je bila zgodna prilika.
Za 100.000km 4 puta menjan filter tecne faze i 1 menjan filter gasne faze.
Na redu je uskoro fabricki predvidjena zamena ulozaka dizni, cena seta dizni je 18 eura (4 kom po 4.50 eura).
Jednom izvrsen kontrolni pregled zazora ventila, nema troska. Svi zazori u okviru fabrikce tolerancije za nov auto po specifikaciji. Iz konsultacije sa iskusnijim preporuka je na svakih 200.000km voznje na plin preventivno prokonotrolisati zazor ventila a na svakih 500.000km rasklopiti sklop bregaste i proveriti da li ima tragova trosenja bregova.
Do sada usteda u novcu oko 1.000.000 dinara odnosno oko 8.000 eura na tom autu,
Sve komplet, investicija, odrzavanje, popravke, atesti nije ni 1.000 eura.
Neto razlika 7.000 eura za period od 11 godina voznje na plin sa tim autom.
I to jos turbo plin koji bi kako se misli trebalo da je osetljiviji na prepravku,
Godisnja registracija je taman dosla kao besplatna od te godisnje ustede na trosku goriva.
Ja zadovoljan postignutim rezultatima. Vozim sa perfomansama i komforom turbo plinskog motora a po ceni kilometra kao da je dizel.
Kada bi napunio rezervaor benzina kostalo bi me 75litara *140 dinara....a za taj novac se ipak poprilicno fino navozam na plin.