Stranica 7 od 16

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 14:28
od codemaker
U vezi usisne grane, kažeš dosta veliki posao.
Šta podrazumevaš pod time - veliki posao. Ako je to neka velika suma, pitanje je da li se isplati da uradim, računajući cenu auta. Osim toga trebalo bi naći servis u kom ne rade šusteri da ne skrpe nešto bez veze.

Pa kad tome dodam "PCV intake ventil" pa "verziju cam follower" pa "verziju diverter ventila" pa 4 bobine pa zamena svećica svakako, jbt to dosta poskupljuje čitavu stvar.
A ako dodam još i veliki servis koji uvek odradim kad kupim polovan auto - možda da čekam neki TDI da se pojavi, na njemu barem imam samo veliki servis... ?

Inače, znaš li koliko otprilike košta veliki servis?
Da sve stavim na papir

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 14:40
od ftj
cam follower, pcv i diverter valve su ti ukupno max 200eur. Nisam radio čišćenje usisa ali mislim da komplet skidanje i čišćenje grane i ventila ne bi moglo da bude ispod 100-150eur, mada možda grešim, zavisi kolko bi majstor naplatio, ne verujem da često imaju te zahteve. Opet i pitanje je u kakvom je stanju ali ja bih svakako to uradio na automobilu od 180,000 km.

Kvalitetno 504 ulje kod nas košta od 14(motul) do 20e po litru a staje 4.6L i računaj na još 2-3L u toku od 10,000 km. Cenu velikog servisa ne znam ali pretpostavljam od 300e pa na gore. Nisi napisao da li je automatik(DSG), ako jeste treba dodati i promenu ulja i filtera(100-150e).

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 14:40
od Laki021
Moj auto je recimo sada 6 godina i preko170 000km, auto je u sjajnom stanju i da ga ne ureknem nista mu ne fali. Ali da li bi ga recimo sad kupio ili recimo prodao bratu, sigurno ne bih. Ovo je neka kilometraza na kojoj pocinjes da razmisljas o nekim stvarima i ne svidja mi se ideja da tek kupis auto, platis ga 15 000e i od samog pocetka moras da razmisljas o necemu.

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 14:41
od codemaker
Otprilike je to i moje razmišljanje kad je benzinac u pitanju... :(

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 14:44
od codemaker
ftj napisao:cam follower, pcv i diverter valve su ti ukupno max 200eur. Nisam radio čišćenje usisa ali mislim da komplet skidanje i čišćenje grane i ventila ne bi moglo da bude ispod 100-150eur, mada možda grešim, zavisi kolko bi majstor naplatio, ne verujem da često imaju te zahteve. Opet i pitanje je u kakvom je stanju ali ja bih svakako to uradio na automobilu od 180,000 km.

Kvalitetno 504 ulje kod nas košta od 14(motul) do 20e po litru a staje 4.6L i računaj na još 2-3L u toku od 10,000 km. Cenu velikog servisa ne znam ali pretpostavljam od 300e pa na gore. Nisi napisao da li je automatik(DSG), ako jeste treba dodati i promenu ulja i filtera(100-150e).
Ovo što si napisao oko te skalamerije provere i čišćenje grane nije neka cifra uopšte. Dakle to otpada kao briga u vezi cene

Auto je manuelac 6 brzina.
To za veliki servis me više zanima ono "pa na gore" :)
Meni su za ovaj A6 TDI za veliki servis uzeli malo manje od 1500€, doduše originalni delovi ali brate... uši su mi bile crvene nedelju dana...

EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme Slika ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke). Može se citirati i više poruka odjednom. Slanjem više odgovora zaredom tema se razvodnjava i smanjuje se preglednost. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 14:53
od Floyd
Slazem se sa Lakijem...
Ne znam o kojoj se ceni radi ali u DE mozes da biras 2.0TDI do 15-16.000 (neto) i to sa nekom smesnom kilometrazom, pa cak i sa garancijom.
Bolje je uloziti malo vise u startu nego ulagati u popravke primerka koji je zagazio u kriticnu kilometrazu sto se tice ulaganja i gubitka vrednosti.
Dizela sa preko 200kkm ces u Srbiji svakako lakse prodati nego benzinca (osim ako nije neki > V6).

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 16:02
od sebekkg
:plusone: , a i brat bratu, nekako sigurniji mi je motor 2.0tdi od 170ks, proveren je. i u nJemackoj a i na forumu se pisalo o tome dosta.

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 16:19
od codemaker
Ovaj 2.0 TDI od 170KS je PD ili ona druga (zaboravih naziv) varijanta?
Jedan je stariji a drugi noviji tip TDI motora.
Sve mi se zamrsilo od tih silnih varijanti a želim da nađem nešto pre leta.....
Maločas mi se javio tip da me pita hoću li A6 TDI 2.0 od 2007 155,000km (jes kako da ne) za 16,500€... Mssmm....
Kad sam mu rekao da mu dajem moj A6 plus 7,000€ odustao je.

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 16:33
od Floyd
170ks je CR i ugradjuje se od 2008. u restilizovanom modelu dok je 140ks PD.
2.7TDI je takodje dobar motor.

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 16:42
od sebekkg
a 2.0 od 140ks imao je nekih problema , a i turbina mu je bila bagovita, tek su generalno otklonili kvar od 2008., dok za ovaj od 170ks nisam cuo da je imao problema,mada me nemoj drzati za rec.

800-900e komotno. mozda i vise

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 16:57
od Scuderia
Ja sam cuo i za taj od 170ks PD da je problematican. CR je vec druga prica. 2.7 je po meni teski promasaj u Srbiji. Skupa registracija, performanse tu negde sa 2.0, odrzavanje, troskovi, potrosnja blize ovom 3.0, a razlika izmedju 2.7 i 3.0 je nebo i zemlja po performansama. Onda bolje 3.0 uzeti.

Code ne znam koliki ti je budzet, ali vidim pominjes nekih 18k. Ako mozes da das 18-20k za te pare na nase table imas facelifta CR 170ks bez koze, ali ima ih i sa navi i ispod 120k km. Proveri mobile.de.

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 18:03
od codemaker
Ja sam pomenio 18K u vezi potencijalnih troškova i za taj auto otprilike tih karakteristika, nisam spreman da dam 18K za to godiste.
Naravno, uz svaki novokupljeni polovnjak idu troškovi, ali za dizelaša napravim veliki servis i otprilike je to sve, ako nema nekih dodatnih problema.
Za benzinac bi ovde išli neki dodatni troškovi sem velikog servisa, pa zato gunđam :)

Odlučio sam, skoro je sigurno da taj auto neću uzeti.
Sećam se mog prethodnog auta A4 2.4L 165KS V6, mnogo lepo je to sve išlo i jako dobar auto. Pošto ne želim da vozim ništa starije od 10 godina, prodao sam ga. Bilko je malo povuci potegni jer je prešao 200K kilometara a za benzinac je svaki potencijalni kupac baš to naglašavao kao problem i pokušavao mi (i na kraju uspeo jedan) da mi skine cenu....
Ako uzmem taj TFSI sa 180K, za 4 godine stićiće na najmanje 280K ili više, teško bih ga prodao svakako... Izgubiću više u razlici neko dizelaš da prodajem.

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 18:14
od Scuderia
A6 FL (2008+, 2.0TDI CR) tesko da ces naci ispod 18. O njemu sam ja govorio.

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 18:17
od codemaker
To se slažem, mada nisam ni jurio TFSI, tek zapala prilika ali ću odustati...

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Poslato: 23 Maj 2012, 18:25
od Scuderia
Editovao si post, a i ja sam :D Mislio sam na 2.0TDI i slazem se oko tvojih pogleda na celu pricu oko TFSIja, samo sto se tice dalje prodaje u Srbiji mozes da zaboravis na prodaju po realnoj ceni ako auto ima 200+ k km, ne bitno da li je TDI ili TFSI. Onaj sa 500k km, a vracen na 120k ce otici mnogo pre nego tvoj sa pravih 250 npr.