Stranica 7 od 16
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 14:28
od codemaker
U vezi usisne grane, kažeš dosta veliki posao.
Šta podrazumevaš pod time - veliki posao. Ako je to neka velika suma, pitanje je da li se isplati da uradim, računajući cenu auta. Osim toga trebalo bi naći servis u kom ne rade šusteri da ne skrpe nešto bez veze.
Pa kad tome dodam "PCV intake ventil" pa "verziju cam follower" pa "verziju diverter ventila" pa 4 bobine pa zamena svećica svakako, jbt to dosta poskupljuje čitavu stvar.
A ako dodam još i veliki servis koji uvek odradim kad kupim polovan auto - možda da čekam neki TDI da se pojavi, na njemu barem imam samo veliki servis... ?
Inače, znaš li koliko otprilike košta veliki servis?
Da sve stavim na papir
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 14:40
od ftj
cam follower, pcv i diverter valve su ti ukupno max 200eur. Nisam radio čišćenje usisa ali mislim da komplet skidanje i čišćenje grane i ventila ne bi moglo da bude ispod 100-150eur, mada možda grešim, zavisi kolko bi majstor naplatio, ne verujem da često imaju te zahteve. Opet i pitanje je u kakvom je stanju ali ja bih svakako to uradio na automobilu od 180,000 km.
Kvalitetno 504 ulje kod nas košta od 14(motul) do 20e po litru a staje 4.6L i računaj na još 2-3L u toku od 10,000 km. Cenu velikog servisa ne znam ali pretpostavljam od 300e pa na gore. Nisi napisao da li je automatik(DSG), ako jeste treba dodati i promenu ulja i filtera(100-150e).
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 14:40
od Laki021
Moj auto je recimo sada 6 godina i preko170 000km, auto je u sjajnom stanju i da ga ne ureknem nista mu ne fali. Ali da li bi ga recimo sad kupio ili recimo prodao bratu, sigurno ne bih. Ovo je neka kilometraza na kojoj pocinjes da razmisljas o nekim stvarima i ne svidja mi se ideja da tek kupis auto, platis ga 15 000e i od samog pocetka moras da razmisljas o necemu.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 14:41
od codemaker
Otprilike je to i moje razmišljanje kad je benzinac u pitanju...

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 14:44
od codemaker
ftj napisao:cam follower, pcv i diverter valve su ti ukupno max 200eur. Nisam radio čišćenje usisa ali mislim da komplet skidanje i čišćenje grane i ventila ne bi moglo da bude ispod 100-150eur, mada možda grešim, zavisi kolko bi majstor naplatio, ne verujem da često imaju te zahteve. Opet i pitanje je u kakvom je stanju ali ja bih svakako to uradio na automobilu od 180,000 km.
Kvalitetno 504 ulje kod nas košta od 14(motul) do 20e po litru a staje 4.6L i računaj na još 2-3L u toku od 10,000 km. Cenu velikog servisa ne znam ali pretpostavljam od 300e pa na gore. Nisi napisao da li je automatik(DSG), ako jeste treba dodati i promenu ulja i filtera(100-150e).
Ovo što si napisao oko te skalamerije provere i čišćenje grane nije neka cifra uopšte. Dakle to otpada kao briga u vezi cene
Auto je manuelac 6 brzina.
To za veliki servis me više zanima ono "pa na gore"

Meni su za ovaj A6 TDI za veliki servis uzeli malo manje od 1500€, doduše originalni delovi ali brate... uši su mi bile crvene nedelju dana...
EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme
ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke). Može se citirati i više poruka odjednom. Slanjem više odgovora zaredom tema se razvodnjava i smanjuje se preglednost. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 14:53
od Floyd
Slazem se sa Lakijem...
Ne znam o kojoj se ceni radi ali u DE mozes da biras 2.0TDI do 15-16.000 (neto) i to sa nekom smesnom kilometrazom, pa cak i sa garancijom.
Bolje je uloziti malo vise u startu nego ulagati u popravke primerka koji je zagazio u kriticnu kilometrazu sto se tice ulaganja i gubitka vrednosti.
Dizela sa preko 200kkm ces u Srbiji svakako lakse prodati nego benzinca (osim ako nije neki > V6).
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 16:02
od sebekkg

, a i brat bratu, nekako sigurniji mi je motor 2.0tdi od 170ks, proveren je. i u nJemackoj a i na forumu se pisalo o tome dosta.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 16:19
od codemaker
Ovaj 2.0 TDI od 170KS je PD ili ona druga (zaboravih naziv) varijanta?
Jedan je stariji a drugi noviji tip TDI motora.
Sve mi se zamrsilo od tih silnih varijanti a želim da nađem nešto pre leta.....
Maločas mi se javio tip da me pita hoću li A6 TDI 2.0 od 2007 155,000km (jes kako da ne) za 16,500€... Mssmm....
Kad sam mu rekao da mu dajem moj A6 plus 7,000€ odustao je.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 16:33
od Floyd
170ks je CR i ugradjuje se od 2008. u restilizovanom modelu dok je 140ks PD.
2.7TDI je takodje dobar motor.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 16:42
od sebekkg
a 2.0 od 140ks imao je nekih problema , a i turbina mu je bila bagovita, tek su generalno otklonili kvar od 2008., dok za ovaj od 170ks nisam cuo da je imao problema,mada me nemoj drzati za rec.
800-900e komotno. mozda i vise
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 16:57
od Scuderia
Ja sam cuo i za taj od 170ks PD da je problematican. CR je vec druga prica. 2.7 je po meni teski promasaj u Srbiji. Skupa registracija, performanse tu negde sa 2.0, odrzavanje, troskovi, potrosnja blize ovom 3.0, a razlika izmedju 2.7 i 3.0 je nebo i zemlja po performansama. Onda bolje 3.0 uzeti.
Code ne znam koliki ti je budzet, ali vidim pominjes nekih 18k. Ako mozes da das 18-20k za te pare na nase table imas facelifta CR 170ks bez koze, ali ima ih i sa navi i ispod 120k km. Proveri mobile.de.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 18:03
od codemaker
Ja sam pomenio 18K u vezi potencijalnih troškova i za taj auto otprilike tih karakteristika, nisam spreman da dam 18K za to godiste.
Naravno, uz svaki novokupljeni polovnjak idu troškovi, ali za dizelaša napravim veliki servis i otprilike je to sve, ako nema nekih dodatnih problema.
Za benzinac bi ovde išli neki dodatni troškovi sem velikog servisa, pa zato gunđam
Odlučio sam, skoro je sigurno da taj auto neću uzeti.
Sećam se mog prethodnog auta A4 2.4L 165KS V6, mnogo lepo je to sve išlo i jako dobar auto. Pošto ne želim da vozim ništa starije od 10 godina, prodao sam ga. Bilko je malo povuci potegni jer je prešao 200K kilometara a za benzinac je svaki potencijalni kupac baš to naglašavao kao problem i pokušavao mi (i na kraju uspeo jedan) da mi skine cenu....
Ako uzmem taj TFSI sa 180K, za 4 godine stićiće na najmanje 280K ili više, teško bih ga prodao svakako... Izgubiću više u razlici neko dizelaš da prodajem.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 18:14
od Scuderia
A6 FL (2008+, 2.0TDI CR) tesko da ces naci ispod 18. O njemu sam ja govorio.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 18:17
od codemaker
To se slažem, mada nisam ni jurio TFSI, tek zapala prilika ali ću odustati...
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Poslato: 23 Maj 2012, 18:25
od Scuderia
Editovao si post, a i ja sam

Mislio sam na 2.0TDI i slazem se oko tvojih pogleda na celu pricu oko TFSIja, samo sto se tice dalje prodaje u Srbiji mozes da zaboravis na prodaju po realnoj ceni ako auto ima 200+ k km, ne bitno da li je TDI ili TFSI. Onaj sa 500k km, a vracen na 120k ce otici mnogo pre nego tvoj sa pravih 250 npr.