Stranica 7 od 18

Re: BMW M3 2014

Poslato: 25 Sep 2013, 19:01
od Xepoj87
Zasto ja da li mislim?
I kada sam rekao da mislim da ce biti bolji?
:naughty:

Re: BMW M3 2014

Poslato: 25 Sep 2013, 21:28
od ftj
Ma sve ok zezam se mao jer si često voleo da istakneš kako je mercedes najbrži na nirburgringu :)

Nego upada mi u oči što nisu stavili twinscroll turbine i što ima 3027 kubika što će odbiti mnogo naših kupaca zbog cene registracije :)

Re: BMW M3 2014

Poslato: 26 Sep 2013, 12:02
od Xepoj87
Jok ja,samo kada neko napise da je M3 brzi,pa ga ispravim,jer u sustini,niko nije ni gledao podatke posle 2008-e,kada je C63 amg bio samo u sedan verziji,koji je ocekivano sporiji od kupea :)
Kada se porede babe i babe,a ne babe i zabe,onda je C klasa brza,i to je to :)
A pored toga se bas uzbudjujem oko toga koji je brzi,sve mi kosa opada :)

I ja sam hteo odmah da izrazim cudjenje izostanku twin-scroll turbina :)

Re: BMW M3 2014

Poslato: 26 Sep 2013, 12:50
od starac vujadin
Sad su se potrudili i deluje na papiru da su napravili opasno dobru spravu. Motor je drugačiji od drugih biturbo BMW motora, a i u drugim aspektima su se potrudili. S obzirom na visok pik obrtaja očigledno je da su hteli da sačuvaju deo "atmosferske prirode" motora i da istaknu sportski karakter motora. Zbog toga su i stavili mono scroll kompresore. Obrtni moment nije (mnogo) visok, što mi se sviđa zbog fluidnosti vožnje i (ne)opterećenosti mehanike. Ostaje pitanje kako će se auto ponašati na niskim obrtajima. Kod turba ne može i jare i pare.
Jedino što me kao laiku čudi što nema više KS...nadam se da će neko iz BMW to jednom negde objasniti jer sigurno za to ima neko racionalno objašnjenje. Meni možda jedino pada na pamet da su to sačuvali za kasnije pošto su se najviše potrudili oko težine i oko toga su verovatno postigli skoro pa maksimum, a ranije su poboljašanja M bile ne toliko u snazi koliko u težini.
Lepo je što će biti manuelni menjač u ponudi, makar i bilo samo 10% kupaca za tu varijantu.
Očigledno je da su hteli da sačuvaju nasleđe pravih M automobila u modernim vremenima i da su slušali kritike.

Re: BMW M3 2014

Poslato: 26 Sep 2013, 13:41
od Floyd
^^Objektivan post :)

Re: BMW M3 2014

Poslato: 26 Sep 2013, 13:55
od starac vujadin
U stvari zaboravio sam jedan verovatni, a mnogo bitniji razlog što ima "samo" 430ks. Pošto će uslediti gomila testova predviđam da će biti brži po raznim stazama od M6, ali sigurno hoće da "zaštite" većeg i skupljeg brata od ponižavajuće razlike u vremenima, pošto na papiru m3/M4 deluje daleko opasnije baš u delu merenja, manje za svakodnevno vožnju. Ipak krivo mi je, jer po svojoj konstrukciji zaslužuju da ga porede sa 911 ili GTR, kao što su nekada poredili E46 M3 CSL sa 911 GT3.

Re: BMW M3 2014

Poslato: 26 Sep 2013, 14:03
od ftj
Biće sigurno competition pack ili nešto slično sa "20ak" ks više koji će u iskidati i m6.

To što su uspeli toliko da smanje masu smatram za mnogo veći uspeh i mnogo teži zadatak. Lako će se ovo remapiranjem dizati na 500 ks.

Jedino što me brine je što iako se vrti do 7,500 obrtaja, zadnjih 2.5 hiljade snaga ne raste pa nisam siguran koliko će to biti zabavno u odnosu na atmosferca koji max snagu postiže skoro pri kraju.

Re: BMW M3 2014

Poslato: 29 Okt 2013, 20:43
od Geza

Re: BMW M3 2014

Poslato: 29 Okt 2013, 23:26
od NexT
A sto se tema ne zove M4? :mrgreen:

Re: BMW M3 2014

Poslato: 30 Okt 2013, 00:20
od Scuderia
Pa zato sto je tema M3 :kezo:

viewtopic.php?f=37&t=605

Re: BMW M3 2014

Poslato: 14 Nov 2013, 23:38
od Floyd

Re: BMW M3 2014

Poslato: 04 Dec 2013, 12:05
od Floyd
The speed and fuel consumption numbers are metric based in the article and when they are converted to the English system they come out 26 MPG and a 0-60 time of 4.3 seconds.
Nisu uspeli da ga spuste ispod 4s...

Re: BMW M3 2014

Poslato: 04 Dec 2013, 17:07
od Heineken
Ja nisam ni ocekivao da ce biti ispod 4s...

Re: BMW M3 2014

Poslato: 05 Dec 2013, 23:04
od Geza
Slika
Slika
Slika

Re: BMW M3 2014

Poslato: 11 Dec 2013, 10:41
od Geza
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika