Stranica 7 od 8
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 16 Feb 2022, 16:55
od Day Walker
Zilijardu puta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 16 Feb 2022, 21:10
od member
Danas svratim do Peugeot salona da se raspitam za Rifter N1. I naravno, nema ga, niti će ga biti uskoro. A i kad stigne, biće samo na struju. Ladno su izbacili dizele iz Riftera i Berlinga. Dodjem kući i kliknem na konfiguratore u Nemačkoj, i stvarno,nema više dizelaša. Ima samo na struju. A cena prava sitnica- od 40.000eur pa na gore.
2019.god se fino opremljeni Rifter dizel prodavao za 18.500eur , a 2022.god. isti auto,ali na struju ,će koštati duplo skuplje.
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 16 Feb 2022, 21:50
od Geza
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 16 Feb 2022, 22:01
od member
Video sam ovo. Ali nije to to šta se traži.
Partner je teretna, a Rifter je putnička verzija.
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 18 Feb 2022, 16:32
od motorista
Day Walker napisao: 16 Feb 2022, 16:55
Zilijardu puta.
»Opel« kod »Insignije« ima doplatu za sedišta u čijem su razvoju učestvovali lekari-specijalisti, pretpostavljam da se pristup delimično preneo i na druge modele.
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 18 Feb 2022, 17:14
od dzonic87
Insignia auto koji sam tako potcenjivao... Mislik na ovaj novi model 2017+
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 18 Feb 2022, 17:20
od shandu90
Noca insignia je stvarno wow. Mnogo vise mesta ima u odnosu na staru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 18 Feb 2022, 18:06
od dispy
Ta ergonomska sedišta su vrh u insigniji. Kad sam kupio Astru 2019. U oktobru dobio sam ponudu za insigniju 20.300e, 1.6d 136ks. Realno za insigniju je klot oprema, ali je i tako sasvim korektna oprema. A ta sedišta su doplata, i to solidna. Sada je bazna insignija preko 25.000.
Sent from my motorola edge 20 pro using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 18 Feb 2022, 19:44
od Day Walker
To su ova moja sedista, imaju oznaku AGR.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 18 Feb 2022, 22:13
od nidza
Koliko god to nekima čudno zvučalo, ali opeli od H lagano mogu da pokažu i limuzinama segmenta iznad kako treba napraviti sedište. Meni milina kad dobijem Astru ili Insigniu kao rentakar na aerodromu.
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 18 Feb 2022, 22:57
od AleksandarAca
Ja licno nikad ni u jednom novijem Opelu nisam uspeo da nadjem odgovarajucu poziciju za sedenje. U novoj i prethodnoj Insigniji nisam imao cak ni gde telefon da spustim...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 19 Feb 2022, 07:37
od pedja
Ja u Astri J priznajem samo sedište.
TapaT
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 19 Feb 2022, 10:37
od dzonic87
Ja sam dobio insigniu na rental prošle god i oduševio sam se i sedištima, samom komforu (prostoru) i samom vožnjom.
Ali sam imao itekako predrasude za to vozilo i nisam ga uopšte smatrao ravnopravnim sa vozilima u tom segemntu

Re: Nov auto do 21000
Poslato: 19 Feb 2022, 11:24
od shandu90
pedja napisao:Ja u Astri J priznajem samo sedište.
TapaT
Drug ima sport verziju, uvezen primerak. Sedista su vrh. Posle kad sam gledao oglase, kod nas nema nijedna sa tom sport opremom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Poslato: 20 Feb 2022, 10:57
od motorista
O ovome bi mogla da se pokrene zasebna tema.
U svojoj knjizi legendarni test-vozač »Zastave« Milan Marković Jeja je visoko naglasio popriličnu važnost dobrog volana (kao dela) i sedišta. Na prvu, ovo mi je izgledalo neobično, malo preterano, međutim, volan i sedište su dva od tri dela auta (pod je treći) sa kojima je vozač u konstantnom kontaktu i koji su poslednje karike u lancu koji daje osećaj u vožnji. Naravno, tu je i pitanje udobnosti.
Šteta što je menjanje upravo tih pozicija sada otežanije nego ikada (zbog vazdušnih jastuka, senzora, pa i grejača, satelitskih komandi, elektropodešavanja... nekada je samo sirena mogla da predstavlja eventualnu poteškoću).