Stranica 7 od 7

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 06 Dec 2025, 19:17
od tlazar
Bice na kraju c180, preokret u poslednjoj krivini.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 06 Dec 2025, 19:34
od carov2
Bilo bi lepo kada bi napisao svoje utiske i poređenja.


Sent from my CPH2581 using Tapatalk



Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 06 Dec 2025, 19:43
od Rolla
C klasa je dosta skucena unutra i mali je auto. Ako je prostor i gepek bitan gledaj Arteon ili Superb.

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 07 Dec 2025, 07:34
od pedja
Hteo je SUV, odlučio se za limo, ali Merca (verovatno zato što jeste M). Deluje mi da bi teško Arteon ili Škoda ušli u kombinaciju.

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 07 Dec 2025, 08:17
od Darko
Moze li par fotki da vidimo kako izgleda merc?
Ok izgleda w206 kad je u boljoj opremi.

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 07 Dec 2025, 13:45
od tlazar
Nemam slike, vec samo rendere. Trebalo bi da stigne do kraja godine.
U pitanju je ova ponuda https://share.google/gB1CA7DsbKSa7j5gP
oprema je okvirno ta, jer ne postoji bas u toj opremi, vec nesto modifikovano.
pedja napisao:Hteo je SUV, odlučio se za limo, ali Merca (verovatno zato što jeste M). Deluje mi da bi teško Arteon ili Škoda ušli u kombinaciju.

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Merc nisam rezervisao istog trenutka kada sam probao, jer sam bas hteo da ostavim nedelju dve, da se slegne sve i da budem siguran da ne kupujem zbog brenda.

Odluka oko kupovine je naravno individualna i bas zavisi od potreba. Recimo meni je velicina merc ok, mnogima nije.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 07 Dec 2025, 17:18
od Markoni
Meni odlična ta C klasa.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 07 Dec 2025, 17:41
od ljuba
Odlicna i malecka :)

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 07 Dec 2025, 18:12
od pedja

pedalaš napisao:Možda nije baš 60 dana unapred kao kod MUP-a, ali, jeste skoro pola od toga, da se gone u 3PM ...
Eh, draga moja Honda, nazovem danas za termin i onaj me pita: "Kada želite, sutra, prekosutra ... ?"

Sa obzirom da prodaju istu količinu vozila godišnje, baš čudno... (Ne, ne prodaju, čisto da se neko ne zaleti)

Na stranu to koliko godina u proseku vlasnici novih vozila voze Toyotu, a koliko Hondu, u ovlašćeni.

Ne kažem da je Toyota servis sjajan, čuo sam svašta, ali nisu baš za poređenje kada je odnos vozila bar x10, plus kroz godine ...

--
Kada smo kod servisa, iznenadio sam se brojem radnih mesta/dizalica u Hit autu, tj Emil Frey-u (sada).





Послато са SM-G980F помоћу Тапатока


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 07 Dec 2025, 18:39
od grujicd
Ja i dalje obe Honde (18 i 13 godina stare) održavam u ovlašćenom. Do skoro je cena radnog data bila baš povoljna, a delove bi ionako stavljao OEM. Sad je malo poskupelo. Ali da, razlika u broju prodatih vozila u odnosu na Toyotu je drastična.

Ako je kod Toyote veća gužva za servis možda je veći i lager rezervnih delova? Kod Honde ako nije redovan servis ili pločice/diskovi/gumice brisača, čekaš par nedelja.

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 07 Dec 2025, 22:36
od pedalaš
pedja napisao: 07 Dec 2025, 18:12
Ne kažem da je Toyota servis sjajan, čuo sam svašta, ali nisu baš za poređenje kada je odnos vozila bar x10, plus kroz godine ...

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Ja sam neki dan preuzeo poslovnog Jarisa iz ovl. Toyota servisa sa limarijske opravke, gde je proveo preko mesec dana. Tuga od usluge, a sve to po premijum ceni. Generalno, pošto održavam kod njih tri Toyote paralelno, jako sam nezadovoljan uslugom, u smislu:
- perioda čekanja na termin, bar u Toyota Ada i Toyota Krnjača,
- načina rada ( npr. treba da mi na toj kilometraži odrade redovan servis jednog nivoa ( sa zamenom svih filtera i ulja kočnica ), a oni odrade redovan servis nižeg nivoa ( bez ulja kočnica i bez zamene filtera klima uredjaja i filtera motora )) i
- cene ( održavanje Honde u ovl. servisu me maltene košta duplo manje ).
Toyotina servisna mreža se u Srbiji ponaša dosta bahato. A može im se, jer zbog veoma broja godišnje prodatih vozila u Srbiji ( mislim da su drugi ili treći) imaju veliki broj vozila pod garancijom i ljudi koji su zbog održavanja prava iz garancije faktički su primorani da kod njih održavaju (kako god loše da rade) i bukvalno "zabole ih dupe" kako će da rade.