Samo će padati cena popravke i neće više biti tema uopšte kad bude 200e
Re: Servis automatskog menjača
Poslato: 04 Okt 2025, 13:43
od ljubitelj
Ne popravlja se ovo, baca se.
Svaki komad gde je pokušana popravka ovakvih punktovanih spojeva je bila kratkog veka, da li 2 sata da li 3 dana ili mesec dana ali nijedan na taj način pravljen ECU nije rešen ma šta razni pričali i nudili po oglasima da kao rade popravke.
Bačene pare bilo kakav pokušaj da se pouzdano reši.
Continental je posebno gadan, valjda najgori kvalitet izrade a ni Bosch nije ništa bitno bolji.
Re: Servis automatskog menjača
Poslato: 04 Okt 2025, 23:44
od Heinz
EVC se hvali da rešavaju jedini kako treba.
Re: Servis automatskog menjača
Poslato: 05 Okt 2025, 08:14
od ljubitelj
Probano kod nas na više mesta. I drugi se hvale na rečima a na delu ne umeju/ ne mogu da urade popravku puknute niti.
A obično ne pukne jedna nego više njih.
Nemoguća je popravka sa tim nitima od legure aluminijuma ili čega već koje se ne mogu lemiti kalajem.
Da ne pričam da gel pravi problem samo tako.
EVC se hvalio i da popravlja baterijske ćelije na Tesli pa se pokazalo da to ne rade već da vrše zamenu.
Jedno je popraviti nešto i zadržati a drugo je zameniti novim nešto a staro izbaciti.
ps. ima u Pazovi čovek koji se hvali kao i EVC da rešava ovo na slici ali....isprobaj sam.
Moje iskustvo je da kao što sam opisao.
Re: Servis automatskog menjača
Poslato: 05 Okt 2025, 08:38
od BigMazzy
nidza napisao:Samo će padati cena popravke i neće više biti tema uopšte kad bude 200e
Teško
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Poslato: 05 Okt 2025, 22:51
od Heinz
Re: Servis automatskog menjača
Poslato: 06 Okt 2025, 06:22
od Gaginh0
Naslov videa DQ200, a na zagorsko-engleskom ispade DQ250.
Re: Servis automatskog menjača
Poslato: 06 Okt 2025, 08:04
od Ryan
Trebala bi mi mala pomoć u vidu saveta šta da radim. Imam Mercedes c180 kompresor, 2002 godište. Automobil je prešao pravih 180 000 km. Pojavio mi se problem sa automatskim menjačem. Kada prebacujem u mestu iz D u N ili iz R u N oseti se trzaj, pogotovo izražen kada je ulje hladno. Iz N u D ili iz N u R ili iz P u R nema trzaja, uvek je trzaj kada ide u N. Kada se ulje zagreje to postaje mnogo manje izraženo . Takođe kada ubacujem iz N u D osećam kašnjenje tj posle 2-3 sekunde kao da se kardan pokrene i zategne. Nezavisno od tog kašnjenja auto može da krene istog trenutka kad se prebaci u D. Bio sam kod majstora, kaže da je ulje bilo u jako lošem stanju i da je stavljen kineski filter. Provereno znam da je ulje menjano pre 15 000 km u renomiranom servisu. Stvarno je ulje bilo katastrofa a i filter je zaista bio neki krš kineski ali to je sada neka druga priča. Ponovo je zamenjeno ulje i filter, ispran ceo menjač i navodno to će nakon 200km da bude znatno bolje. Prešao sam oko 100km i ne vidim poboljšanja. Svi delove na kardanu pregledani i sve je ok . Moram da napomenem da u toku vožnje menjač radi savršeno i neosetno prebacuje brzine. Na dijagnostici nije pokazao nikakvu grešku. Ima li ko ideju šta je u pitanju.
Ajde da prokomentarišem jer vidim da o različitim stvarima govorimo.
Tanke niti nisu popravljali, ovo što si okačio rade mnogi, pa i ja sam radio na Mercedesovoj ploči od hidro serva. napojne vodove. (Blutec V dizel motor- elektro hidro servo inverter pumpa)
I menjao inverter trofazni modul (Danfoss)sa 12 tanikh...i to je radilo 20tak minuta a onda opet počelo da zeza.
Radio sam i Boschov ESP modul iz Audija A6, slična priča, kao popraviš 4-5 niti a onda neka od niti pored ili ista popravljena jednom opet se prekine...
Slao razne module i kod drugih jer sam mislio da ja negde grešim, nijedan modul nije trajno rešen gde su tanke niti u gelu uzrok.
U Rušnju naš čovek (Vlada) rutinski radi debele niti kao sa snimka , na Boš pumpama VWa i BMWa sa početka 2000tih standardno crkava jedan MOSFET i on se menja bez problema.
One tanke niti ispod gela ovi nisu takli jesu problem da se rade, za to se razni hvale da rade i o tome sam pisao da je problem.
Drugo ove prikazane cene su naduvane da bi se poredile sa baterijama EVa, možda direktno u VWu toliko traže. Za servisera daleko manje košta nabavka.
Re: Servis automatskog menjača
Poslato: 06 Okt 2025, 09:53
od Dzona
Jesi li odgledao video ili?
Upravo cela suština jeste da EV clinic popravlja ovo uspešno - jer su uspeli da "zaleme" veoma veoma tanke niti.
Imaju adekvatnu aparaturu i pre svega znanje (iako ih ne volim previše, ovo im ne mogu osporiti).
Serviseri izbegavaju ovo da rade, baš zbog toga jer nemaju odgovarajuću aparaturu i tehniku - i zapale celu ploču kada pokušaju popravku vodova (lemljenje istih)