Stranica 61 od 253

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 26 Avg 2015, 17:11
od HKS
Izgleda da je vazdušno samo pozadi na 7?

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 26 Avg 2015, 17:46
od Scuderia
Slika

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 29 Avg 2015, 18:55
od aleksa
Znaci nijedan bmw nema full vazdusno ogibljenje?

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 29 Avg 2015, 19:11
od goblin
Meni je to novo i neverovatno :o

Imao sam novi X5 na test voznji, bio je kod mene puna 3 dana i bas sam se "igrao" sa podesavanjem vazdusnog ogibljenja. Razlika je bas osetna i pohvalio sam kako se ponasa, a posle citam da mu je samo zadnja osovina sa vazdusnim amortizerima.
Jedino sto je falilo u podesavanju u odnosu na Cayenne, jeste podesavanje visine/klirensa, verovatno upravo zbog toga sto nije vazdusno ogibljenje i napred i nazad. Mada meni se iskreno svidelo kako funkcionise.

Takodje mi je prosto neverovatno da sedmica nema vazdusno ogibljenje na obe osovine sa svim podesavanjima.
Sa tim autom imam najmanje iskustva u toj klasi ali sam bio ubedjen da ima vazdusno kao i A8 i S klasa jos na predhodnim modelima.
Cak sam bio 100% siguran da ga ima i moj favorit 6 GC...

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 29 Avg 2015, 19:52
od stefanan
Ako su uspeli da naprave da se auto ponaša isto kao konkurenti koji ga imaju (a očigledno jesu čim nisi izvalio) onda ne vidim razlog da ga ubacuju, posebno u limuzinama.
U džipovima može da bude minus ako klirens ne može da se menja

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 29 Avg 2015, 19:59
od Xepoj87
Ne, ne ponasa se ni blizu isto.
To sto neko nesto ne izvali, ne znaci da je zaista isto :)
Udobnost nije vazna kod Bmwa, nego sportske karakteristike, jer su svaku klasu usmerili u tom smeru.
A isto se ponasa u smislu da menja karakteristike ogibljenja(sport/comfort), sto nije nista novo i za sta vazdusno uopste nije potrebno.
Vazdusno ima daleko visi nivo setovanja i neuporedivo vecu mogucnost komfora, zavisno od toga koliko proizvodjac zeli da dozvoli.
Iskreno, danas je to u tim klasama obavezno, jer su to klase pravljene za komfor, koliko god neko zeleo da izvrne da su za nesto drugo.
Mene bi bilo sramota da kazem da sam u X5, najobicnije adaptivno vesanje koje ima i Golf, platio 5500e, akoro duplo vise nego vazdusno u GLE-u.

Sent from my Sony

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 30 Avg 2015, 22:14
od Floyd
Jesi li siguran da je toliko? Meni je u sećanju oko 3000.

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 31 Avg 2015, 02:15
od Xepoj87
5100 je profesionalno adaptivno ogibljenje, a AirMatic na GLE-u je 2000e.
Kod nas su cene opreme dosta vece, pa ocekujem da oba kostaju barem 500e vise.

Za 5700e, na Mercedesu dobijes vazdusno ogibljenje i aktivnu sasiju, da se ne cela kabina uopste ne naginje u krivinama.

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 31 Avg 2015, 06:11
od sebekkg
Floyd napisao:Jesi li siguran da je toliko? Meni je u sećanju oko 3000.
Ja koliko se secam da se ubaci 4 airbaga i kontrolna jedinica za pritisak je 5000e. To je bez ikakvih drugih prepravki. Sa tim podesavaj posle visinu koliko ti volja :D .

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 31 Avg 2015, 11:31
od Scuderia
Slika

Slika

Slika

Slika

Sumnja se da je competition package u pitanju.

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 31 Avg 2015, 11:34
od Floyd
Xepoj87 napisao:5100 je profesionalno adaptivno ogibljenje, a AirMatic na GLE-u je 2000e.
Kod nas su cene opreme dosta vece, pa ocekujem da oba kostaju barem 500e vise.

Za 5700e, na Mercedesu dobijes vazdusno ogibljenje i aktivnu sasiju, da se ne cela kabina uopste ne naginje u krivinama.
Ok, sad sam video. Dynamic je 3300 a taj Pro ne ide uz M paket (M50d), koji sam ja gledao.

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 31 Avg 2015, 13:12
od Laki021
BMW ima jako konfuzne oznake tih Active, Dynamic, handlinga i sl, te oznake i nazivi paketa se pride razlikuju od trzista do trzista, mislim da vise ni oni ne znaju sta je sta. Svakako bolje opcije oslanjanja imaju i antirol (da se ne naginje) i aktivno podesavanje opruga i pojma nema sta jos. Nova sedmica ima valjda vazdusno i napred i nazad.

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 31 Avg 2015, 13:26
od Ivan
Jako retko vazdusno ima dinamiku klasicnog sportskog ogibljenja, nikad ne moze isto da se trimuje.

Npr. Feton ima standardno vazdusno vec 12-13 godina, izuzetno udoban, da se ne postidi ni pored s klase, ali ne voli ostriju voznju uopste, oseca se da je barza od 2.5t, bmw ipak i u najvisim klasam tezi dinamici u voznji.

Nego profesional ozvucenje kod bmwa, koji je to brend zapravo ako neko zna?

Послато са GT-N7100

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 31 Avg 2015, 13:27
od Floyd
Ne postoji više pro. Sad imaš hi-fi (malo jači klot), hraman i B&O (od serije 5 pa naviše).

Inače, ne znam koji je brend :)

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 31 Avg 2015, 13:43
od Xepoj87
Prosto, vazdusno je pravljeno za komfor, a tek najnovija generacija moze da parira i po sportskom karakteru, i ako i dalje nedovoljno.

Sent from my Sony