Stranica 61 od 139
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 15:00
od mirko alvirko
izgleda da samo u highline ide ovakva koznzola a ove dvobojne seme zavise od koze koja se uzima..bas razocaravajuce deluje jeftino sa ovim silver kombinacijama..
ovo je prava stvar ali ono sto su dali sa boljim motorom u odnosu na onaj atmo 1.4 kilavi uzeli su sa ovim glupostima ..pitanje ko ce moci da priusti highline dole sa slike
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 15:06
od Heineken
Meni ta srebrna konzola deluje skroz ok, ne znam kako izgleda uzivo ali na slikama mi se svidja...
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 15:09
od mirko alvirko
Stvara malo utisak da je jeftinije ..ukusi su razliciti ja sam bio srecan sa onom baznom iz VW 6 ce
Doduse ko uzima Highline dobija minimum Golf 1.4 TSI 90 kW / 122 ks trenutno 20 .000e
Ipak je onaj 1.2 tsi 85 malo na granici za tu skoljku a i ide torzija pozadi ..mada kazu nema razlike po pitanju komfora
Ps. inace trenutno vw 6 sa zaliha 12.990 ..treba cekati ovakve sanse ko kupuje ipak je ovaj tek sisao sa trake
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 15:36
od Scuderia
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 15:46
od Heineken
Nadam se da su resili probleme sa TSI motorima...
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 16:07
od mirko alvirko
kakve probleme

Ovo su modifikovani motori za sedmicu mislim da cak nije isti onaj sto je isao u VW6..a da ne govorim o Skodi ..mada se prave svi na istom mestu
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 16:12
od Heineken
Videcemo vrlo brzo kako su ih modifikovali, nadam se da su ih ovaj put ipak testirali pre pustanja u prodaju..

Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 16:15
od mirko alvirko
Ni ja ih nesto ne volim ima previse lose price okolo za njih ..kazu da ovaj 85ph poteze jos od 1700 sasvim dobro ali kako je to u praksi u golfishi pitaj boga ..u Polu bi zavrsavao svaki posao
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 16:25
od Uroš S.
Stari 1.2TSI max nm 1550-4100, novi 1400-4000 i nesto.TT post.
U praksi se kod mene oseti udar na ~1600-1700, ali moze da se vozi u 5 na 60 pri 1200 obrtaja bez problema, gusenja, brundanja, neuobicajenih vibracija i slicno.
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 17:49
od ljubitelj
Tako i treba kod turbo benc motora,vec na oko 1000-1100 rpm se ocekuje da glatko ubrzava, primetno tj da nema turbo rupe jer je to reseno tehnicki jos 90tih.
1700-1800 je kod atmo motora sa 2V po cilindru vec sasvim realno da omoguci rad bez vibracija, gusenja, trzanja i slicno.
Pricam o benzincima, turbo dizeli koje sam probao nisu bili tako elasticni u nizem opsegu obrtaja.
Sta je (su) konkretan problem sa TSI motorima do sada ?
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 18:12
od Heineken
Problem je pogonski lanac, turbina...
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 18:48
od Uroš S.
Ne turbina, ventil. Velika je razlika, bar 1200-1300e razlike.
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 23:01
od mirko alvirko
Urose ti si zadovoljan timmotorom kolko konja ? Ovaj 1.2 85ph sto ide u sedmicu nije isti onaj iz sestice (nesto su radili izmedju ostalog na ubrizgavanju,samoj konstrukciji(materijal) i td koliko sam cuo ..tester ga je pohvalio da je extra elastican i da nosi VW 7-cu ..naravno za normalnu upotrebu ne oseti se manjak snage.. vrlo bitno sedmica je 100kg laksa kako kazu a to je jedan i po covek u kabini u odnosu na vw 6 ,,da bi izvukli stvar stavili su torziju pozadi za razliku od multi linka..mozda neko zna vise koliko se dobija tu na tezini tj.olaksava auto sa torzijom?!to je ono sto sam procitao
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 23:04
od dragvorl
Torzija ide na slabije modele od 120 konja koliko sam procitao, ostali su multilink.
Re: VW Golf VII
Poslato: 16 Jan 2013, 23:07
od mirko alvirko
Tester je rekao da nema razlike po pitanju komfora ?! Nego da li ona olaksava auto (ili je novinar neobavesten) tj. izvlaci vise od ovog 1.2 85ph..
Cini mi se da to za dizle (onaj od 105)ne vazi ..valjda samo za ovaj od 85ph ..nisam siguran