Stranica 61 od 304

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 10:26
od TheWickerMan
Laki021 napisao:I kako posten covek opste da stane u 4C?
Nije bas mala mana ako ne mozes da udjes u auto, cista diskriminacija :)
Ne znam koliko si visok, ja sam se sa svojih 192 cm i 90 kg solidno smestio u 4c, nije bilo kao u limuzini srednje klase ali nije loše :)

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 12:28
od nidza
4C je potpuno specifičan auto, napravljen sa razlogom. Kome navedene mane smetaju, može da uzme Cayman sa više komfora, sličnim performansama i mnogo lakšim i udobnijim za vožnju. Alfa je spartanski okrenuta i mislim da je krajnje vreme da ljudi shvate da automobil u kome se sve oseća, koji se trese, proizvodi milion zvukova i zahteva skill da se vozi, može nekome da odgovara kao prava stvar i pravi izbor.

Recenzija ima svakakvih jer ima svakakvih novinara i vozača.

Sve je to nerelevantno s obzirom da se proda sve što se napravi. Ja bih sa zadovoljstvom vozio, pre nego Porsche. Sa druge strane, za svaki dan i porodična putovanja bih vozio Porsche sa zadovoljstvom.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 12:31
od Day Walker
Cek sad Alfu poredimo s Porscheom? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 12:43
od nidza
A što ne porediti ono što gađa isti segment po većini parametara? Mislim na 4c i Cayman.

Što se mene tiče, Cayman mi je nezanimljiv, u tom segmentu bih pre vozio 4c, ali za putovanja bih odabrao Panameru.

Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 12:48
od Day Walker
Zato sto je Cayman zmaj za Alfu. Nju eventualno sa Lotusom


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 12:49
od Velja
Meni je ta 4c u fazonu Lotus Elise i sl. Nikako je ne bi poredio sa luksuznijim/opremljenijim sportskim kolima. A ako je cenom otišla predaleko, onda hmm...

edit:
Ubaci se Kobra :)

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 13:19
od Geza
Slika
Slika
Slika

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 13:22
od starac vujadin
Day Walker napisao:Cek sad Alfu poredimo s Porscheom? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfu 4c najčšće porede s Caymanom, češće nego s Lotusom. To možeš i da vidiš na netu koliko uporednih testova ima. Na nekim pobedi Porsche, a na nekim je pobeđivala Alfa...zavisi ko testira i na šta su bacili akcenat u testu. Meni lično je Lotus bliži za upoređivanje od Porschea i to više Evora nego Elise. Alfa gađa neku ciljnu grupu koja je između Porschea i Lotusa jer nije toliko hardcore kao Elise, a spartanskija je od Caymana.

Enterijer i gabariti su takvi kakvi su i to je karakteristično za takva kola...to im nije mana, nego osobina. Druga stvar je što su neke stvair mogli dizajnerski kozistentnije da urade...na primer ima prelepe rukohvate vrata od kože, a ventilacione otvore od Punta koje nisu nimalo zamaskirali i najprostije komande klime...pali se na ključ, umesto na dugme, što je malo retro, a ima hi tech lcd display...ako je retro mogli su da stave velike cajgere kao kod Lotusa, ako je hi tech neka sve bude tako. Nije problem što je enterijer spartanski, nije problem ni što je to lagana jeftina plastika jer poenta kod tih autmobila da budu što lakši, nego što sve to može lepše da izgleda i da bude usklađenije. I defitnivno im je greška što ne nude i ručni menjač kao opciju jer je to kod takvih kupaca vrlo poželjna opcija. Da ne zaboravimo i spyder verziju koja je po meni pun pogodak za takav auto.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 16:23
od dragvorl
starac vujadin napisao:@dragovrl, xepoj87

Ja nisam poredio Range Rover s Alfom, već sam naveo primer drugačije cenovne politike koja njima donosi uspeh.

A i da sam poredio ne vidim što ne bi moglo, ali to je druga priča...

@dragovrl

Kako ide Maseratiju govore njegovi prodajni rezultati, a ne na koliko dana je prekinuta proizvodnja u fabrici. U planskoj proizvodnji je to redovna pojava i svi to rade. Niti je to loše, niti je dobro. Loše je ako se produži unedogled, što ovde nije slučaj. Klasičan primer negativnog pr koji je pustila konkurencija, a ti naseo na prvu loptu. Najčešći primer je da ovdašnji zlosutnici to stalno rade s prooizvodnjom u Kragujevcu.
Polako starce, nema potrebe za takvim izlivom emocija kada se spomene Fiat koncern, a uz to sam napisao da su radnici poslati na prinudni, a ne to kakvi su globalni prodajni rezultati Ghiblija ili bilo kog drugog modela. Mozda su samo nagomilali inventare po salonima pa cekaju da se rasprodaju zalihe. Cenovnu politiku Alfe cemo.tek videti i kako ce se pokazati na trzistima sirom Evrope i sveta gde Alfi predstoji period ponovnog uspostavljanja imidza imajuci u vidu dugogodisnje tavorenje i manjak modela.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 18:08
od starac vujadin
Na osnovu čega si zaključio da sam se uzbudio? Sada si praktično ponovio ono što sam napisao u prethodnom postu.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 18:32
od moimoi
nidza napisao:Mislim da je 400k preoptimistično. Na stranu potencijal, ni u prošlosti Alfa nikad nije pravila preko 200k automobila godišnje (Evropa, gde je i najprisutnija, ostalo je na nivou statističke greške).
Slažem se da je preoptimistično posebno što Giulia već kasni, kao što i Levante kasni za Maserati. Oboje su već trebali da počnu sa prodajom. Ali prognoza za Evropu (sa Bliskim istokom i Afrikom) nije toliko optimistična, koliko im je optimistično 150k 2018 u SAD.

Prognoza je da sa 70k prodatih 2014 u Evropi, Bliskom istoku i Africi skoče na 150k 2018 godine.
2014..........2018E
Mito............/
Giulietta......Giulietta
.................Giulia
.................Big Giulia (5er, A6)
.................Medium CUV (X3, Q5)
.................Large CUV (X5, Q7)

400k = 150k (Evropa, Bliski istok, Afrika) + 150k (Severna Amerika) + 100k (Kina, Japan, Indija, Australia).

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 18:37
od Xepoj87
starac vujadin napisao:@dragovrl, xepoj87

Ja nisam poredio Range Rover s Alfom, već sam naveo primer drugačije cenovne politike koja njima donosi uspeh.

A i da sam poredio ne vidim što ne bi moglo, ali to je druga priča...
Pa i zlato ima jacu cenu od srebra, pa ne znaci da i bakar moze.

Land Rover svoju cenovnu politiku zasniva na proizvodu vise klase od ostalih.
Imaju proizvod na visem nivou, reputaciju i tradociju u tom segmentu na visem nivou, stalnu klijentelu i uspesnu politiku firme, jak brend, sa jakim imidzom.

Alfa to vise nema.
Sve sto su imali, procerdali su, ostale su kos mrvice postovanja u vidu nekog broja ljubitelja.
Ojadili su brand i samo kazem da se ovakvom politikom isti ne jaca.

Zamisli potencijalnog kupca, da kupi auto od firme koja je bila slaba u proslosti, marku automobila koja je poznata po nepouzdanosti, o kojoj se svake godine prica hoce li se ugasiti ili prodati, sa slabom servisnom mrezom i generalno jako neozbiljnom politikom, pro tom da ga plati vise od imena kao sto je Bmw.
Tako ce da privuku tog kupca, sto ce da mu naplate vise?
Jos pre 5 godina sam isto ovo pricao, da nisu u poziciji da zacepljuju premium cene, da to mogu kada brand ojaca, ali dobro, mozda ovog puta ulete sa nekom neracionalnom kolicinom novca, pa nekako i uspeju da se izvuku.

Range Roveru je dovoljam marketing samo da se obaveste kupci da je izasao novi model.
Zato se ne mogu porediti LR i AR.

Sent from my Sony

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 22 Okt 2015, 21:12
od dragvorl
@starac vujadin

Nisam napisao da si se uzbudio, nego da reagujes emocionalno na materijal koji mozda samo deluje negativno (ili ne pozitivno) ka odredjenim brendovima. Evo i vesti u celosti, pa sad, opada traznja u odredjenom periodu, mozda ne samo za tu odredjenu marku, ili je sezonskog karaktera, ali je prodaja i u US i Kini nesto slabija za prvih 8 meseci nego prosle godine uprkos novom modelu.
MILAN (Bloomberg) -- Fiat Chrysler Automobiles is cutting production of Maserati vehicles as a boom that was fueled by the more affordable Ghibli sedan fades.

In the first week of November, Maserati's Grugliasco factory in northern Italy will halt production of models such as the $70,600 Ghibli and the $99,900 Quattroporte, Italy’s Fismic union said Wednesday in a statement.

About 2,000 workers at the site will be put on temporary furloughs, following a similar move in September. Maserati declined to comment.

Fiat Chrysler is expanding Maserati to help offset the loss of Ferrari, which will be spun off early next year. CEO Sergio Marchionne plans to follow up the 2013 introduction of the Ghibli with the Levante SUV next year. The Italian-U.S. automaker is also considering a sports car for the brand.

After sales surged following the roll out of the Ghibli, Maserati’s operating profit slumped 30 percent to 43 million euros in the second quarter as deliveries dropped 13 percent. The decline stemmed from weakness in markets such as China, the brand’s chief, Harald Wester, said in an interview last month.

"We aren't worried about the future," Vincenzo Aragona, national secretary for Fismic, said in the statement. "Maserati's investment in Grugliasco is one of the most positive events in the Turin area in the last 10 years," he said. The brand will use the break to prepare assembly lines for new production.
http://europe.autonews.com/article/2015 ... boom-fades

Evo sta je rekao Marchionne:
If you look at the history of our intervention as the owner of the brand, we have done nothing right with the exception of the last two models, the MiTo and Giulietta. [With these two cars] we did nothing great, but everything we did prior to those two cars was offensive to Alfa. We’re in the process of rebuilding and curing all those offenses, and it takes time. The only way to cure those ills is by proving the technical superiority of the car. The European response to the Giulia is that everybody is waiting for the car to be delivered.
http://europe.autonews.com/article/2015 ... /150919967

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 23 Okt 2015, 10:04
od starac vujadin
@dragovrl

Nema nijedne reči iz koje bi mogao racionalno da pojmiš da sam "reagovao emocionalno", tj. "uzbudio" (nije šija nego vrat). Pre će biti da si malo isprojektovao moje emocionalno stanje. Valjda se do sada videlo da nisam rob nijednog brenda, niti se javljam da ih branim, niti držim njihove ambleme u avataru i potpisu. Ako se nekada javim da "stanem u odbranu" nekog brenda to nije zato što sam fan nego zato što ovde često iz neznanja ili zle namere ili zajebancije pišu neistine ili besmislice o nekim modelima ili brendovima generalno.
Na tvoju rečenicu o nedovoljnoj tražnji sam dao obrazloženi komentar. Posle si ti to malo proširio, iz čega se vidi ono o čemu sam pisao prvi put.

@xepoj87

ja ovako...
I strategija s povoljnom cenom i strategija s jakom cenom može biti uspešna, sve zavisi od kvaliteta proizvoda i kako se on prezentira. Kao što Range Rover ne jebe 2% nemačku konkurenciju i cepa s cenom i to im prolazi, tako hoće i ovi s Alfom, kao što već rade s Maseratijem.
xepoj87 ovako...
A porediti "Rolls Royce-a" medju suvovima sa "Opelom" medju premiumima svakako nije proporcionalno korektno.
ja ovako...
Ja nisam poredio Range Rover s Alfom, već sam naveo primer drugačije cenovne politike koja njima donosi uspeh.
xepoj87 ovako...
...Range Roveru je dovoljam marketing samo da se obaveste kupci da je izasao novi model.
Zato se ne mogu porediti LR i AR.


Očigledno je besmisleno...tako da ću pustiti da tvoje bude zadnje makar i pogrešno kao što je tvoja "analiza" dva brenda.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 23 Okt 2015, 12:38
od Xepoj87
Nije besmisleno, jer si upravo to uradio, rekao da ako moze RR, moze i Alfa, a to nije tacno, te sam ti naveo neke osnovne razloge zasto nije tacno.

Izostavio si neke kljucne delove svojih, a i mojih postova u quote, pa ispada da si ti zaista rekao da ne poredis rr i alfu, a to si uradio.

Ja samo kazem moje misljenje, da je ta politika visokih cena pogresna. Da li je to tako, videcemo, do sada se ispostavilo kao uzasno pogresno.
Ako su resili da zaista spucaju pare u Alfu, mozda i uspeju marketinski da proguraju tu pricu.

Ja u ovu pricu ne ulazim emotivno, za razliku od tebe, samo pokusavam da budem racionalan.

Sent from my Sony