Stranica 61 od 524
Re: Beograd
Poslato: 29 Apr 2014, 21:58
od nuk
To je rešeno, nema više ni takvog asfaltiranja

Re: Beograd
Poslato: 29 Apr 2014, 22:32
od Ogi
Tacno tako. Tuga.

Re: Beograd
Poslato: 08 Maj 2014, 21:26
od BAJKER
Kamionima prave divlju deponiju na Novom Beogradu, nadležni se prave ludi
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/463554 ... prave-ludi
Re: Beograd
Poslato: 08 Maj 2014, 23:45
od dragan
e, to treba kaznjavati samo tako...
Re: Beograd
Poslato: 09 Maj 2014, 09:42
od trojanac
Te deponije stalno niču kojekuda. Okolo naselja koja su na obodu grada ih ima najviše jer im je tu najzgodnije tj. najkraće da izbace šut i đubre iz okoline. Prosto je neverovatno da neko to radi, a još neverovatnije da niko ne odgovara za to.
Slušam pre neki dan na tv-u, čini mi se u Finskoj, ali nisam siguran. Uglavnom neka uređena zemlja. Neki lik napravio kuću bez dozvole. Nisu ga poslali u zatvor već pravo u ludnicu. To dovoljno govori o nama i koliko je naša država uređena.
Tapatalk with Desire 500
Re: Beograd
Poslato: 09 Maj 2014, 10:05
od Velja
To za ludnicu je prastara priča, navodno je bio u pitanju Crnogorac koji je lovio ribu dinamitom kod Stokholma
A ovo za istovar šuta će se rešiti momentalno uvodjenjem i sprovodjenjem kazni u visini vrednosti ovih matorih kamiona

Re: Beograd
Poslato: 10 Maj 2014, 19:24
od Ogi
Ogi napisao:Ogi napisao:Nije je moguce obici, radi se o poprecnoj iskopini preko citave ulice. Evo koga sam sve kontaktirao:
Komunalna policija
Beogradput
Direkcija za puteve
Gradska Inspekcija
Borim se i dalje ! Do pobede !

Dodajem i Vodovod na spisak.
Posle mesec i po dana i desetine poslatih mailova, pre neki dan sam dobio pozitivan odgovor Gradske inspekcije a jutros je ovo ostecenje konacno popravljeno.
Sada se bas dobro osecam zato sto je ovo popravljeno samo zahvaljujuci mojoj upornosti i inicijativi a svi ce imati koristi od toga. Ovo je drugi put da popravljaju nakon mog pisanja i dizanja galame. Dobro se osecam. Ipak moze nesto da se uradi samo sto su svi ubijeni u pojam i ne zanima ih da urade nesto ni za sebe a kamoli za druge.
Re: Beograd
Poslato: 10 Maj 2014, 19:31
od profesorPROST
Re: Beograd
Poslato: 10 Maj 2014, 23:29
od profesorPROST
Re: Beograd
Poslato: 12 Maj 2014, 07:00
od snork
Floyd napisao:Ceski su zakon... cela ex istocna Nemacka ih i dan danas koristi a nama nevaljaju

Slažem se - ČKD je zakon, mislim da se u Berlinu koristi još preko hiljadu primeraka modela KT4 (to je ovaj isti što i mi imamo). Šteta što firma više ne postoji, tj. kupio ih je Siemens i onda zatvorio, da mu ne bi pravili konkurenciju. Simens inače pravi tramvaje i vozove osrednjeg kvaliteta, ali imaju veoma jaku mrežu za lobiranje, pa ih dosta prodaju po Evropi.
Ponude za nove beogradske tramvaje je poslalo 17 firmi (otkup dokumentacije je koštao 10000 evra, kako se ne bi javljali razni neozbiljni preprodavci, već direktno proizvođači). Bilo je firmi i iz istočne i iz zapadne Evrope, između ostalog ponudu je poslao i francuski Alstom koji pravi TGV vozove, a takođe i najbolje tramvaje na svetu.
Naše (sada već bivše) gradske vlasti su ustanovile da od 17 ponuda, samo dve zadovoljavaju uslove konkursa: CAF i Končar. Končar je bio čak malo skuplji, ali sa motorima na svakoj osovini. To je za brdoviti Beograd vrlo važna osobina i ČKD KT4-YUB su upravo tako pravljeni specijalno za nas (plus im je "skraćen" finalni prenos, čime je max. brzina smanjena sa oko 75 km/h na 55 km/h, ali je povećan max. uspon koji mogu savladati).
Končar je odbijen, a izabran CAF, koji doduše izgleda lepo, ali je krhke konstrukcije i nema motore na svakoj osovini.
Zaključak: posao je od starta namešten da CAF pobedi, jer je neko verovatno kod njih uspeo da "dogovori" najveću proviziju za sebe. Naravno da se nije morao kupiti ni Končar, ni Alstom, ni Siemens, ali bio je tu čitav niz jako modernih niskopodnih tramvaja poljske, beloruske i ruske proizvodnje koji su pri tome bili adekvatni za Beograd, plus mnogo jeftiniji.
Re: Beograd
Poslato: 12 Maj 2014, 13:24
od samo polako
Sve sve ali sedišta što su neudobna....
Re: AW: Beograd
Poslato: 12 Maj 2014, 23:03
od Floyd
snork napisao:Floyd napisao:Ceski su zakon... cela ex istocna Nemacka ih i dan danas koristi a nama nevaljaju

Slažem se - ČKD je zakon, mislim da se u Berlinu koristi još preko hiljadu primeraka modela KT4 (to je ovaj isti što i mi imamo). Šteta što firma više ne postoji, tj. kupio ih je Siemens i onda zatvorio, da mu ne bi pravili konkurenciju. Simens inače pravi tramvaje i vozove osrednjeg kvaliteta, ali imaju veoma jaku mrežu za lobiranje, pa ih dosta prodaju po Evropi.
Ponude za nove beogradske tramvaje je poslalo 17 firmi (otkup dokumentacije je koštao 10000 evra, kako se ne bi javljali razni neozbiljni preprodavci, već direktno proizvođači). Bilo je firmi i iz istočne i iz zapadne Evrope, između ostalog ponudu je poslao i francuski Alstom koji pravi TGV vozove, a takođe i najbolje tramvaje na svetu.
Naše (sada već bivše) gradske vlasti su ustanovile da od 17 ponuda, samo dve zadovoljavaju uslove konkursa: CAF i Končar. Končar je bio čak malo skuplji, ali sa motorima na svakoj osovini. To je za brdoviti Beograd vrlo važna osobina i ČKD KT4-YUB su upravo tako pravljeni specijalno za nas (plus im je "skraćen" finalni prenos, čime je max. brzina smanjena sa oko 75 km/h na 55 km/h, ali je povećan max. uspon koji mogu savladati).
Končar je odbijen, a izabran CAF, koji doduše izgleda lepo, ali je krhke konstrukcije i nema motore na svakoj osovini.
Zaključak: posao je od starta namešten da CAF pobedi, jer je neko verovatno kod njih uspeo da "dogovori" najveću proviziju za sebe. Naravno da se nije morao kupiti ni Končar, ni Alstom, ni Siemens, ali bio je tu čitav niz jako modernih niskopodnih tramvaja poljske, beloruske i ruske proizvodnje koji su pri tome bili adekvatni za Beograd, plus mnogo jeftiniji.
Zanimljive informacije

Nisam znao da CKD vise ne postoji, mada sam primetio da su novi tramvaji u Pragu i Brnu, Skode.
Re: Beograd
Poslato: 23 Jun 2014, 10:11
od BAJKER
Kule će parati oblake: Ovo su budući simboli Beograda
Da je studija visokih objekata ranije ukinuta, prestonica bi danas verovatno drugačije izgledala - s već nekoliko oblakodera koji bi se utrkivali koji je viši.
Privremeni organ je pre formiranja gradske vlasti stavio van snage studiju koja je ograničavala visinu objekata, čime su investitori iz Emirata dobili zeleno svetlo da u Savamali grade toranj visok 220 metara u sklopu "Beograda na vodi“.
Kada je "Beograd na vodi" pre nekoliko meseci predstavljen u Dubaiju, rečeno je da su u uži krug izabrana četiri idejna rešenja kule, a za koje rešenje se na kraju opredelio arapski investitor saznaćemo već u petak, 27. juna, kada će projekat biti predstavljen u renoviranoj zgradi Beogradske zadruge u Karađorđevoj ulici.
Međutim, kula u okviru "Beograda na vodi" nije jedini planirani oblakoder na beogradskoj panorami. Izraelska kompanija "Plaza centres“ najavljuje da će, ukoliko dobije neophodne dozvole, u Ulici kneza Miloša izgraditi kulu visine od oko 100 metara.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/475383 ... i-Beograda
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=865913
Re: Beograd
Poslato: 23 Jun 2014, 11:52
od dragan
Re: Beograd
Poslato: 10 Jul 2014, 18:57
od BAJKER