Stranica 61 od 121
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 27 Maj 2014, 17:09
od trojanac
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 27 Maj 2014, 19:19
od ljubitelj
Xepoj87 napisao:a G klasa koju isto Mercedes pravi, ima neku posebnu izgleda,
G se ne pravi u Mercedesu, i jeste posebno je konstruisan za vojne potrebe.
Kao i Land Rover Defender npr. koji je vozilo za vojno policijsku primenu.
SUV je neka sasvim druga prica.
@trio je bio jasan kakva je realnost terenskih zahteva.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 27 Maj 2014, 19:57
od Xepoj87
G za vojnu, i G za civilnu upotrebu su 2 potpuno razlicita vozila.
G pravi Mercedes u Magna steyr fabrici, gde se rucno sklapa
Da, on je rekao da kora da ima sasiju i reduktor, koje ML ima.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 27 Maj 2014, 20:04
od dragvorl
Znaci prosli RR bez sasije nije terenac?
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 27 Maj 2014, 20:16
od Paja
Terenac u pravom smislu te reči mora imati šasiju, bar po meni. Zato ih je jako malo na tržištu. Defender, Wrangler, G klasse, Toyota LC70, mislim da je i Patrol sa šasijom i dalje.
Šasija i rudimentna mehanika su mnogo češći kod pikapova i upravo je to razlog što su pikapovi vrlo često osnova dobrih i upotrebljivih terenaca.
Vozila bez šasije mogu imati bolje ili lošije terenske karakteristike, ali nikada neće izdržati maltretiranje koje trpi šasija.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 27 Maj 2014, 21:55
od nikaragva
Trojke je objasnio sa onim videom

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 01 Jun 2014, 15:32
od Kuzmanovic
http://youtu.be/w2E_W3FodZc
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 01 Jun 2014, 20:55
od ljubitelj
Xepoj87 napisao:G za vojnu, i G za civilnu upotrebu su 2 potpuno razlicita vozila.
G pravi Mercedes u Magna steyr fabrici, gde se rucno sklapa
Da, on je rekao da kora da ima sasiju i reduktor, koje ML ima.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Jesu razlicite verzije, imaju drugaciju boju karoserije i materijale interijera. Pri cemu je PRVO nastao Steyer Puch a koje je Mercedes bukvalno kupovao i lepio nalepnicu. I to je trajalo godinama.
A njih (Puhove) je imala i koristima jos JNA pocetkom 80tih godina.
Magna Steyer Puch je fabrika namenske industrije koja pravi duze taj auto nego sto uopste postoji G klasa. I pravi razne aute za razne nalepnice, kao na primer Fiat Panda 4x4. Ili Pinzgauer.ili Jeep vec decenijama.
Mercedes sa tom fabrikom nema veze ni u prolazu.
To ne znaci da ML nije dobar u svojoj kategoriji vozila, SUV.
Kada se ukine G klasa za par godina prema najavi Mercedesa i ostane samo buduci novi ML mozda bude drugacije, jos uvek danas su to vozila razlicitih namena i sposobnosti.
Posto ocekujem da je predrasuda jer se pominje njegovo velicanstvo MB, slozicu se da se ne slazemo.

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 01 Jun 2014, 21:18
od Paja
koliko ja znam G je napravio ipak Merc (verovatno u saradnji sa Puch-om). Nije to bio Magna Steyer proizvod.
Nastao je za potrebe irana tj šaha Reze Pahlavija ili možda preciznije on je kupio prvi veći kontigent i time zavrteo celu priču.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 01 Jun 2014, 21:39
od Xepoj87
Steyr Puch je od 1930 i neke, Steyr Daimler Puch. Ali je bitnije dokazati da to nije pravio Mercedes, nego izneti istinu.
Most prominent, however, was its range of off-road cars, from the two-cylinder Haflinger and the 4 x 4 or 6 x 6 Pinzgauer, the Fiat Panda 4x4 (999cc) to theMercedes-Puch G. SDP was the initial designer and manufacturer of these utility vehicles. The Haflingerwas produced from 1959–1974, the Pinzgauer from 1971–2000, and the Puch G (also known asMercedes G-Class) from 1979.
Development started in 1972, focusing on off road abilities and maximum safety and comfort; with a cooperative agreement between Daimler-Benz andSteyr-Daimler-Puch in Graz, Austria. Mercedes-Benz engineers in Stuttgart were in charge of design and testing, while the team in Graz developed the production plans. The first wooden model was presented to Daimler-Benz management in 1973, with the first drivable prototype beginning various testing including German coalfields, the Sahara Desert, and the Arctic Circle in 1974. Construction commenced on a new production facility in Graz, where the new cross-country vehicle would be assembled nearly entirely by hand in 1975, with production of the "G Model" beginning in Graz in 1979. In 1980, the Vatican took delivery of a specially made G-Wagen outfitted with a clear thermoplastic top which served as the Popemobile. The “Papa G” later took up permanent residence at the Mercedes-Benz Museum in Stuttgart, Germany.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 02 Jun 2014, 17:27
od mikiwolf
dragvorl napisao:Znaci prosli RR bez sasije nije terenac?
Jel to proverena info, nisam imao dodira sa velikom RR, ali zadnje dve verzije Sporta (2007 i 2012) imaju sasiju, secam se da je za zamenu nekih elektroaktuatora na zadnjem diferencijalu bilo neophodno odvojiti karoseriju od sasije, koja je ista kao na Discovery-u.
Ttalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 02 Jun 2014, 17:38
od ftj
Stari sport imao sasiju(discoveryjevu), vogue ne. Novi ni sport ni vogue nemaju sasiju kolko znam a sport je iz tog razloga laksi skoro pola tone.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 02 Jun 2014, 18:02
od mikiwolf
Da, ovaj novi je bas olaksan.
Ttalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 05 Jun 2014, 02:35
od dragvorl
mikiwolf napisao:dragvorl napisao:Znaci prosli RR bez sasije nije terenac?
Jel to proverena info, nisam imao dodira sa velikom RR, ali zadnje dve verzije Sporta (2007 i 2012) imaju sasiju, secam se da je za zamenu nekih elektroaktuatora na zadnjem diferencijalu bilo neophodno odvojiti karoseriju od sasije, koja je ista kao na Discovery-u.
Ttalk
Provereno, svojim ocima gledao x komada RR (ne Sport) modela od 2002. i BMW X5, od dole su karoserije manje vise iste. Kao sto rece, Sport I je na sasiji Discoverya.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 08 Jul 2014, 19:05
od Geza