Stranica 62 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 21:03
od NexT
El me neko zvao?
Meni pre neki dan izleteo Viano iz prve. Tacnije nisam ga ni ubacio u prvu, nego onako, na ivicu. Kkoa sam pustio kvacilo tako se menjac vratio na ler, a ja ostao u mestu

Al nije se culo krcanje

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 21:46
od Rakhil
Pa onaj Viano ti je krsina, ni vrata covek ne moze da zatvori - sta te cudi sto menjac ne radi

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 21:56
od NexT
1. ono je tenk
2. na tenku se vrata ne zatvaraju kao da su od Classicnog papira
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 22:08
od dunx81
Stjepa napisao:Saša napisao:Ma opušteno. Pa nisu unutra zupčanici od trapista...
Tapatalk
Ne reci ovo dva puta!
Za Paju i Grujica znam da su upoznati, ali cini mi se da su jos neki culi pricu... Daciji komponente menjaca nisu od trapista, ali od plastike jesu. I na ~50 000km i 2 godine starosti morale su da se menjaju novim.

Stjepo sta je tacno od plastike,daj malo detalja?
sent using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 22:41
od Kuzmanovic
Evo ga i Rakhil i sada je ekipa kompletna.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 22:44
od Rakhil
Ma tu sam ja sve vreme, nego sam cekao Nexta na zicer, to mi je merak. Inace, meni zakrci menjac kad krenem u rikverc ako je Next u blizini, ne verujes kakav je to baksuz od coveka...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 22:46
od dragan
ja krenuh da kuckam da i meni ponekad na fokusu bude sodera u menjacu kad ubacujem u rikverc, ali sam odustao...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 22:52
od Rakhil
To je Ford, navikni se. Imao sam istu situaciju sa Ka, svi koje znam sa Fordovima isto...prosto su nesposobni da naprave menjac koji uvek ulazi u rikverc iz prve
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 23:23
od NexT
Da rezimiramo, krci ti menjac, krci ti homokineticki, krckaju solje amortizera, lupka ti sediste decije...
Dobro si ti i ovoliko normalan pored silnih zvukova...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 23:26
od Paja
U prevodu imaš sve predispozicije da postaneš Ogi.
Izvini Ogi ništa lično.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 23:27
od Uroš S.
Na Fiesti isto nije hteo svaki put u rikverc, tj. češće nije hteo nego što je hteo.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Feb 2013, 23:27
od Geza
I posle se samo Bax žali na kola

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Feb 2013, 00:03
od Rakhil
NexT napisao:Da rezimiramo, krci ti menjac, krci ti homokineticki, krckaju solje amortizera, lupka ti sediste decije...
Dobro si ti i ovoliko normalan pored silnih zvukova...

Menjac ne krci nego rezi na tebe, homokineticki se ne cuju vise, solje amortizera se nikad nisu ni cule (to si me pobrkao sa nekim), a sediste je strano telo u kolima i nema veze sa autom.
I ko je rekao da sam ja normalan?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Feb 2013, 00:30
od Gaginh0
E ni na Escortu poslednje generecije sto je moj cale imao takodje nije hteo bas u rikverc
Ja naucio na Polu da menjam na 1/3 kvacila pa zbog toga nekad zakrci kad bas ne obracam paznju

Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Feb 2013, 00:31
od Stjepa
dunx81 napisao:
Stjepo sta je tacno od plastike,daj malo detalja?
Pazi, upucen sam minimalno (igrom slucaja) pa ako nesto i lupim ne zameri.
Nisam bio prisutan kada je do kvara doslo, otac je vozio. Tacnije pokusao je da krene sa parkinga ispred kancelarije. Menjac se ponasao kao da je ispao iz brzine i nije funkcionisao. Posto je na srecu vozilo pod garancijom oterano je u o.s. "Auto Kompesor".
Tako da je meni manje vise preneto (u strukturu menjace se ne razumem) - neki plasticni zupcanici su se pohabali, zalomili... A kako je to uspelo da se dogodi na vozilu koje je preslo 50k km?
Otac je normalno stigoa njim do posla. Bukvalno je iznenada izdao. Pre toga nije bilo nikakvih najava.
Ja sam otisao da preuzmem auto iz servisa, i zeleo sam da doznam iz prve ruke o cemu se tu zapravo radilo, ali posto je doslo do jednog "problemcica" gledao sam kako to da resim. Kvar je vec bio otklonjen, i bio je potisnut u drugi plan u datom trenutku. Tako da sam izasao iz servisa bez tih podataka.