Re: BMW - generalna tema
Poslato: 31 Avg 2015, 14:01
Rekao bi da je najveca prednost vazdusnog ogibljenja upravo ta svestranost.
Naravno da ce mu glavna prednost biti upravo udonost, ali kad vozac ima mogucnost da preko multimedije kontrolise karakter svog auta to itekako prija (ne samo za ogibljenje vec i sve ostale komponente).
Kad naidjes na prepreku ili neko parce losijeg puta, blazi off-road, snezni namet... samo podignes klirens i teraj.
Potrebna ti je maksimalna udobnost, opet ubacis u comfort mod i uzivas.
Neces da se bakces sa podesavanjem i hoces da auto sam prepozna sta ti je potrebno na osnovu stanja puta i nacina voznje, prebacis u Auto.
Zelis da uzivas u agresivnoj voznji i krivinama, spustis klirens i prebacisu Sport mod, podesis i ostale parametre (menjac u Sport, servotronic drugacije reaguje na upravljacu, bolji odziv na gas...) i za par sekudi dobijas totalnu transformaciju.
E upravo su to stvari i situacije gde vazdusno ogibljenje uz ostale sisteme vozacu pruzaju maksimum prilagodjavanja.
Mozda to vazdusno ogibljenje kada se skroz spusti klirens i ubaci u Sport mod i nece pruziti isti nivo stabilnosti kao "kruto" sportsko ogibljenje, ali koliko cemo u luksuznim automobilima uopste biti u stanju da osetimo tu razliku i manje uzivamo u sportskoj voznji zbog te razlike?
A opet, taj sa "krutim sportskim" ogibljenjem ce sigurno osetiti razliku kada naidju problemi sa niskim klirensom i neudobnoscu na losim putevim, dok ce ovaj sa vazdusnim sa istim svojim autom uzivati u maksimalnoj udobnosti.
Ili obrnuto, luksuzni udobni automobili bez vazdusnog sa podesavanjem, pruzice putnicima udobnost na visokom nivou ali kada vozac pozeli malo agresivniju voznju itekako ce mu smetati ljuljanje i nepreciznost i nedostatak stabilnosti kao kod sportskog ogibljenja.....
Tako da je vazdusno ogibljenje itekako pozeljno i vozacu nudi mnooogooo uzivanja i prednost.
Ja ovo pisem iz iskustva koje sam najvise imao konkreno na modelima S63AMG i A8 kroz poslednje dve generacije (koji su imali vise mogucnosti podesavanja), posto sam stvarno odusevljen kako funkcionise i sta nudi.
Naravno da ce mu glavna prednost biti upravo udonost, ali kad vozac ima mogucnost da preko multimedije kontrolise karakter svog auta to itekako prija (ne samo za ogibljenje vec i sve ostale komponente).
Kad naidjes na prepreku ili neko parce losijeg puta, blazi off-road, snezni namet... samo podignes klirens i teraj.
Potrebna ti je maksimalna udobnost, opet ubacis u comfort mod i uzivas.
Neces da se bakces sa podesavanjem i hoces da auto sam prepozna sta ti je potrebno na osnovu stanja puta i nacina voznje, prebacis u Auto.
Zelis da uzivas u agresivnoj voznji i krivinama, spustis klirens i prebacisu Sport mod, podesis i ostale parametre (menjac u Sport, servotronic drugacije reaguje na upravljacu, bolji odziv na gas...) i za par sekudi dobijas totalnu transformaciju.
E upravo su to stvari i situacije gde vazdusno ogibljenje uz ostale sisteme vozacu pruzaju maksimum prilagodjavanja.
Mozda to vazdusno ogibljenje kada se skroz spusti klirens i ubaci u Sport mod i nece pruziti isti nivo stabilnosti kao "kruto" sportsko ogibljenje, ali koliko cemo u luksuznim automobilima uopste biti u stanju da osetimo tu razliku i manje uzivamo u sportskoj voznji zbog te razlike?
A opet, taj sa "krutim sportskim" ogibljenjem ce sigurno osetiti razliku kada naidju problemi sa niskim klirensom i neudobnoscu na losim putevim, dok ce ovaj sa vazdusnim sa istim svojim autom uzivati u maksimalnoj udobnosti.
Ili obrnuto, luksuzni udobni automobili bez vazdusnog sa podesavanjem, pruzice putnicima udobnost na visokom nivou ali kada vozac pozeli malo agresivniju voznju itekako ce mu smetati ljuljanje i nepreciznost i nedostatak stabilnosti kao kod sportskog ogibljenja.....
Tako da je vazdusno ogibljenje itekako pozeljno i vozacu nudi mnooogooo uzivanja i prednost.
Ja ovo pisem iz iskustva koje sam najvise imao konkreno na modelima S63AMG i A8 kroz poslednje dve generacije (koji su imali vise mogucnosti podesavanja), posto sam stvarno odusevljen kako funkcionise i sta nudi.