Stranica 63 od 224

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 11:51
od trojanac
CR-V koji je znatno teži i ima viši koeficijent otpora vazduha ide sa tim motorom u rangu mog Civica (oko 10s do 100 i oko 200km/h). Accord ima osetno bolje performanse, za moj ukus sasvim dovoljne za 95% uslova i potreba.
Mada priznajem da ja nisam sportski nastrojen vozač. Mnogima ovde bi to bilo slabo.

Tapatalk with Desire 500

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 11:56
od dragan
DukeNS napisao:Da li je neko vozio Akorda sa ovim motorom? Kakav je? Je l' mu dovoljno tih 156 ks?
mali potrosac ( skoro sam negde napisao, pre neko vece sam napravio voznju autoput bg-sm, preko fruske do ns, povratak u bg starim putem, pun auto, vozen uvek 10-30kmh iznad ogranicenja, 6,9l ). taj deo je po meni odlican, siguran sam da bi steva sa njim van grada izvlacio jedno 5l :kezo:
motor lepo radi, tih je i kultivisan, ima lep razvoj snage, ali mu kad je pun auto zafali uzbrdo, ne moze 6.brzina, pa ni 5. na par mesta, mora u 4. da bi isao, cak i ako je brzina veca pa je u obrtajima ( 100kmh+ ).
sa druge strane, malo vestacki tvrd tako opterecen. na autoputu jako dobar, tih, i udoban po koliko toliko solidnom asfaltu...volan bi mogao da ima malo bolji feedback, doduse ovaj je bio na izvozanim zimskim gumama, ovo im je poslednja sezona...
sve u svemu, sto se tice performansi, za svaki dan sasvim dovoljno...

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 13:08
od Xepoj87
dragan napisao:a sta si onda hteo ovim da kazes? :think:
Xepoj87 napisao:Octavia nije cak ni ista klasa. A Octavia za 20 soma ima 2.0 dizel motor koji ide kao ovaj benzinac,a.trosi duplo.manje
iako o akordu nemam vise tako visoko misljenje kao prvi put kad sam ga vozio, ipak je odlicna ponuda...sto se tice modela, mislim da je prethodni bio bolji...
Hteo sam da kazem ono sto sam i rekao,da octavia toliko ne kosta sa benzincem,nego 2.0 tdijem,a da je klsa ispod. Ne vidim sta je bilo tacno nejasno? I ne vidim kako ce biti jasnije sada kada sam ponovio :)

Sto se tice Acorda,slazem se da je na otvorenom mali potrosac,7-8l... Ne kao neki dizel,ali sasvim normalna potrosnja,dok u gradu zna malo da popije,zna da ide i do 12,13l ako zivis negde u okolini centra BG-a,ili u delovima sa guzvom. Po NBG trosi recimo oko 10l... Fin auto skroz,daje sportskiji utisak no sto zapravo jeste,ali se meni svidelo kako se ponasa,definitivno jedan od mojih favorita u klasi.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 14:15
od Ji 4Tze
To pričaš o ovom ko u Delti, CU Accordu ili onom starijem, CL?

Re: Одг: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 14:26
od Delija
misha napisao:Meni je sasvim ok, mislim da ce biti i tebi jer posle 1.6 atmo razlika je ocigledna. Mali je potrosac, motor je pogonjen lancem a odrzavanje nije skupo. Odlican automobil jedina mana je po meni je malo prostora na zadnjim sedistima.

Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2
Prostora, nazalost, ima manje nego u Civic-u. Takodje je gepek vrlo nepraktican.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 14:45
od Xepoj87
O ovom novijem,naravno :) Delija,da,ali je za putovanje udobniji neuporedivo. Pozadi se sedi bolje,zavaljenije,a Civic ima mesta zato sto se sedi kao u klupi u parku,kao i u vecini c segmenta. Nama je bilo dosta mesta,napred Drugar od 188,i ja od 180,a pozadi drugar od 195cm. Bg-Zlatibor,i nazad u jednom danu.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 14:59
od Delija
Zadnja klupa u Civic-u stvarno nije udobna, tu nema mnogo price, ali dzabe to sto se u Accord-u sedi udobnije kad ne moze uopste da se sedne :)

Ja kad sednem napred kako treba (uvek mi je sediste maksimalno spusteno i vrlo malo zavaljeno), nazad moze da sedne desetogodisnje dete i to je to. Dzabe to sto je klupa udobnija i dublja kad nema mesta za noge. Isto vazi i za Insignia-ju (karavan je za dlaku bolji) i Audi A4, dok recimo u Mazda-i 6 i BMW 3 F30 ima mesta sasvim solidno.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 15:08
od nidza
Bax napisao:Stvarno mislis da 2.0 TDI, moze da ide kao Vtec od 2000 kubika?

Edit, mada po papirima jesu slicni...
CR turbo dizel je elastičniji, ekonomičniji. Škoda bi trebala i da je znatno lakša, tako da su performanse na njenoj strani. Bez obzira, ja bih uzeo Accord.

Tapatalk 4

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 15:17
od Delija
Octavia samo RS ima smisla i nista drugo. Accord je u suprotnom daleko atraktivniji - iako je model star 6 godina.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 15 Feb 2014, 15:26
od Misha
:thumbup:

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 16 Feb 2014, 22:35
od Delija
Sad nesto gledam mobile.de i interesantno je sto na Nemackom trzistu za 20k evra ide Lifestyle paket (tamo ga zovu Elegance Advantage / Lifestyle) sa xenonima i 17-icama - to je prvi put da vidim da je na Nemackom trzistu Honda jeftinija nego kod nas! Prosto mi je to neverovatno.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 17 Feb 2014, 00:20
od Delija
Da dodam i to da je sa ovim popustom Accord u vrlo slicnom paketu opreme manje od 2500 evra jeftiniji od Mazde 6 zato sto Mazda uz 6-icu ako se ne iskoristi "mazda finansiranje" daje set Bridgestone zimskih guma na alu felnama cija je ukupna vrednost preko 1500 evra.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 17 Feb 2014, 01:54
od DukeNS
Koje su prednosti vozila sa fabričkim TNG uređajem?

Poput još nekih proizvođača, i Opel u Srbiji nudi vozila sa fabrički ugrađenim uređajem za tečni naftni gas. Ovi modeli predstavljaju opciju za one koji žele da snize troškove vožnje, a da i dalje imaju punu fabričku garanciju. Na našem tržištu u ponudi je sedam modela ovog proizvođača koji kao gorivo mogu da koriste i TNG.


Opel Corsa TNGPrednost kupovine vozila sa fabričkim uređajem za tečni naftni gas je u tome što kupci zbog fabričke ugradnje zadržavaju punu garanciju proizvođača, a motor je prilagođen posebnim zahtevima rada na gas.

Opel TNG sistemi fabrički se instaliraju u delove automobila koji su zaštićeni od sudara pa su stoga optimalno integrisani u sigurnosnu strukturu vozila.

Dodatni rezervoar za TNG povećava domet u vožnji na više od 1.400 km kada se kombinuju TNG i benzin, i do 500 km samo u TNG načinu rada. Uz to vozila koja koriste TNG su i manji zagađivači životne sredine.

Emisija CO2 u TNG načinu rada do 15 odsto je manja nego kod uobičajenih verzija motora na benzin. TNG oslobađa do 80 odsto manje azot oksida od dizel motora i gotovo ne emituje čestice, ni čađ.

Opel Meriva TNGNemački proizvođač kupcima nudi 7 TNG modela: Corsa, Astra, Zafira Tourer, Insignia, Meriva, Mokka i Adam.

Opel Corsa 1.2 LPG sa 5 vrata i paketom Selection na našem tržištu košta 10.730 evra. Automobil je pogonjen motorom od 85 ks (63 kW) i petostepenim manuelnim menjačem.

Paket opeme uključuje i klima uređaj, CD30 radio/CD plejer, audio komande na volanu, električne podizače prednjih stakala, daljinsko centralno zaključavanje, tempomat...

Opel Astra TNGPonuda vozila sa fabričkim TNG uređajem uključuje i Opel Merivu Active 1.4. Ovaj model ima benzinski motor sa 120 ks (88 kW) koji je prilagođen da kao gorivo koristi i TNG, a snaga se prenosi na točkove takođe pomoću petobrzinskog manuelnog motora.

Active nivo opreme podrazumeva Enjoy paket, plus automatsku klimu, auto-alarm, paket Sight and Light, naslon za ruke napred, 16 inčne alu felne, elektropodizače prozora napred i pozadi, tempomat, prednja svetla za maglu, zatamnjena zadnja stakla, kožni volan sa radio kontrolama, putni računar, a cena ovog modela iznosi 14.160 evra.

Treći TNG model koji se izdvaja iz ponude je Opel Astra sa 5 vrata i paketom Active. Ispod haube je 1.4 litarski motor sa 140 ks (103 kW) koji je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem.

Paket između istalog sadrži 17 inčne alu felne, prednja svetla za maglu, automatski klima uređaj, putni računar, kožni volan, tempomat, elektropodizače prednjih i zadnjih stakala.

Pored toga u opremu su ukljućeni i elektropreklopivi grejani retrovizori, zatamljena stakla, USB priključak, Radio CD 400 MP3 plejer sa grafičkim info ekranom, audio komande na volanu, aktivni nasloni za glavu napred, zavesasti vazdušni jastuci. Cena ovako opremljene Astre je 16.400 evra.
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=812957

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 17 Feb 2014, 07:37
od trojanac

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 17 Feb 2014, 09:29
od DukeNS
Pardon :pardon: