4h do Kragujevca. Brzo prodje tih 4 sata jer nije monotono, dešava se nešto
1h do aerodroma
1.5h do Niša
1.5h do KG
Kolima 14-15h
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 05 Nov 2018, 18:13
od dragvorl
To sa cekanjem?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 05 Nov 2018, 18:16
od passenger
To su aktivnosti. Na aerodrom stignem ca 45-60 minuta pre leta
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 05 Nov 2018, 19:27
od swemir
Kako vozis Corsom bi bilo brze nego avionom
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 05 Nov 2018, 19:57
od passenger
vertikalno snimanje
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 05 Nov 2018, 20:06
od McGruja
Flaps - check
Brakes - on
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Nov 2018, 00:42
od H4wkeye
Ban za passengera zbog vertikalnog videa
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Nov 2018, 08:30
od Ivan
@passenger
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Nov 2018, 09:14
od passenger
Ovo meni nije normalno. Ili smo se blizu mimoišli sa nekim ili je neko ispred nas na par km. Od obe ideje sam se naježio.
Zanimljivo je da letimo na 10km I ne razmišljam o tome. Onda se setim da sam bio na 3200 metara na jednoj planini, pa mi je bilo poprilično visoko I sad letim na 3x većoj visini I odsečem se. Możda je bolje da se vratim na viski
Ovo meni nije normalno. Ili smo se blizu mimoišli sa nekim ili je neko ispred nas na par km. Od obe ideje sam se naježio
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Nov 2018, 12:06
od zuzazu
Sedeo si na lepom mestu. Mogao si da gledas kako rade komande leta, koje kod Busa, od svih sistema, imaju najvise tehnickih primedbi.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 07 Nov 2018, 06:18
od snork
passenger napisao: 06 Nov 2018, 11:01
Ovo meni nije normalno. Ili smo se blizu mimoišli sa nekim ili je neko ispred nas na par km. Od obe ideje sam se naježio
Ne brini, razdvojio vas je kontrolor po horizontalnoj i vertikalnoj udaljenosti koliko treba. Ja se ne bih brinuo oko tih stvari u Evropi, ali u nekim delovima Azije i Afrike mi ne bi bilo svejedno.
Kad se pomenu sudari u vazduhu, uvek se setim Charkhi Dadri incidenta (sudar uzbekistanskog Il-76 i saudijskog B747 iznad Indije). U seriji Air Crash Investigations (ili kako se već zove) bio je intervju sa kontrolorom. Vrlo ozbiljna nesreća, ali komična scena kada kontrolor mlatara rukama i objašnjava kako je na primarnom radaru koji je koristio mogao da vidi položaj, ali ne i da su na istoj visini. Onda su tačkice došle jedna do druge i zatim nestale. Prikazan veliki kružni monohromatski ekran, neko čudo staro 50 godina. Malo pre sudara, shvatio je šta se dešava i pokušao da ih razdvoji. Ali Uzbekistanac nije dobro razumeo engleski. Oba su vukla (ili gurala) volan, umesto da jedan ode dole, a drugi gore.
U prošlosti je bilo više takvih nesreća. Kad je blizu aerodroma i oba sleću / poleću, donekle mogu da razumem da je lako došlo do greške, ali na velikoj visini je totalno bizarno. Kao npr. kod Zagreba 1976, kad su se sudarili Inex Adria DC-9 i British Airways-ov Hawker Siddeley Trident: https://en.wikipedia.org/wiki/1976_Zagr ... _collision
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 07 Nov 2018, 07:20
od zuzazu
Nije Evropa svuda ista. Sto juznije - to tuznije...
Ryanair B738 and Ryanair B738 near Pamplona on Oct 2nd 2018, near collision in flight
On Oct 25th 2018 Spain's CIAIAC reported according to preliminary data the separation between the aircraft reduced to 400 feet vertical and 2.2nm horizontally.