Stranica 64 od 139

Re: VW Golf VII

Poslato: 19 Jan 2013, 16:10
od Xepoj87
Daj mi tvoju definiciju komfora...
Jel to prostranost,udobnost,ergonomicnost,lakoca voznje,dobro upijanje rupa,precizno ulazenje u krivine,ne naginjanje,plivanje u krivini,mekane gume,mali tockovi,odmerene kocnice,dobar menjac,dobar i lagan volan,mekani dugmici,dobri nasloni za glavu,siroko sediste,mekano sediste,sediste sa dobrom bocnom potporom,sa dobrim lumbalnim setovanjem,sa memorijom,produzetkom za butine,masazerima,hladjenjem,grejanjem?
I jos milion stvari... Koje tacno od njih karakterisu dobar komfor?
I sta je bolje kada je u pitanju komfor? tvrdje,mekse sediste i koji nivo je idealan? Jace ili slabije grejanje,hladjenje i opet,sta je idealno? Precizan ili lagan i sljampav volan i sta je od ta 2 savrseno kada je komfor u pitanju? itd,itd

Re: VW Golf VII

Poslato: 19 Jan 2013, 16:18
od mirko alvirko
Druze ,pogledaj ovaj link i sve moguce testove,opise vw 6 i vw 7 koje nadjes ,ako negde cujes da je auto ne komforan u svojoj klasi i da ima boljih raspitaj se kod njih sta je to bolje i zasto misle da je komforan konkretno !
Nemam ti ja vremena za za ovakve stvari.

Ja ti dajem dve za razmiljanje vw 7 ne oseca rupe kao drugi (mat watson reko) i muva se necuje u kabini na svim brzinama (mat watson reko)

Re: VW Golf VII

Poslato: 19 Jan 2013, 16:53
od bane valjevo
E ako je Mat Watson rek'o...

Re: VW Golf VII

Poslato: 19 Jan 2013, 17:04
od perfiko
Upijanje rupa je super, ali odakle Mat Watson zna da dobro upija rupe ako ga nije testirao na Balkanu? :) Nadam se da shvatate šta pokušavam reći. Mislim, mi pročitamo tekst koji govori o udobnosti na nekoj test stazi, a onda auto vozimo (neki drugi ili taj) u realnom okruženju (našem), i ispade gori od ovog testiranog. A možda nije, možda je naša test staza gora.
Da pojasnim zašto sam rekao da je Croma komfornija od Mercedesa C klase. Verujte ne upija bolje rupe od Mercedesa, više se naginje, slabija je zvučna izolacija... A ja kažem da je komfornija? Mora da lupam? Ipak mislim da ne lupam. Croma ima mnogo više mesta u unutrašnjosti, mnogo više mesta na zadnjim sedištima, duže sedalne površine... što na dužem putu (3-4 sata) sa 4 odrasla putnika u kabini odnosi prevagu nad Mercedesovim kvalitetima. Na putu od sat, dva Mercedesovi kvaliteti odnose prevagu, jer tišina i upijanje rupa su dominantni, na dužem putu, postaje dominantan položaj sedenja (zgrčen, opružen...) i prostor , u odnosu na buku, ogibljenje... O tome se radi. Naročito za ljude na zadnjoj klupi.
Mirko je u pravu kada kaže da je sve merljivo, ali... sve treba staviti u kontekst različitosti ljudi. Recimo vozačeva sedište na Passatu i na Cromi imaju dimenzije koje su merljive, tvrdoću koja je merljiva, a onda se ispostavi da meni sa mojih 75 kg više odgovara Passatovo, a mom bratu sa njegovih 120 Cromino. (kao u inat, Passat je njegov, Fiat moj...Marfi...)
Poznato je, nadam se, da na kratkim putovanjima više odgovaraju mekša a na dugim tvrđa sedišta. Znači tvrdoća je merljiva, ali je opet treba staviti u kontekst pretežne upotrebe.
Nadam sam uspeo makar malčice razumljivim predstavim svoje viđenje.

Re: VW Golf VII

Poslato: 19 Jan 2013, 17:40
od mirko alvirko
Rece covek(matt) koji je testirao stotine automobila -da ovaj put danas kao da nema rupe..sta ja dalje da pricam .Ja mogu da pricam o vw 6 kako sam ga vozio kroz Jerkovic i malo do laste ali to je nebitno ..posto ovde jos dugo necemo gledati nekog sa iole novijim Golfom ,novim Focusom,Astrom ,ostaju sistna prepucavanja.

Re: Одг: VW Golf VII

Poslato: 19 Jan 2013, 17:51
od Day Walker
Ono sto ja volim kod Astre je sto ima mnogo mesta za sitnice koje znace kad se krene na put.
prtljaznik dovoljan, tj na nivou klase..
najudobnija Astra do sada.
Zvuk u kabini je samo zvuk iz kabine od muzike i saputnika, sto je jedna od bitnijih stavki.
4 putnika apsolutno komotno putuju, dok je za 5 vec guzvanjac, ali vec 4 puta sam isao na more sa 5 osoba i punim gepekom i nikome nistanije falilo... jeste guzvanje pozadi, ali nije nepodnosljivo :)
G7 nisam upoznao iznutra, ali dacu svoj sud cim budem seo u njega..

Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2

Re: Одг: VW Golf VII

Poslato: 19 Jan 2013, 18:08
od mirko alvirko
Day Walker napisao:Samo da kazem da je po prostoru zadnje klupe astra g komotnija od j i h..


Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
Naravno pa ta astra J je najbolja do sada ,kvalitet enterijera ,stil,udobnost nije dzabe upala u trougao sa vw 6-novi focus kao top auto u klasi.

Re: VW Golf VII

Poslato: 20 Jan 2013, 22:55
od Geza
Slika
Slika

4motion

Slika

electro golf

Slika
Slika

bluemotion

Slika
Slika

Re: VW Golf VII

Poslato: 20 Jan 2013, 23:10
od Heineken
Danas sam zagledao jednog u Sidu, crne boje 1.6 tdi rekao bih da je comfortline. Sta znam auto ne budi nikakve emocije kod mene ali bih ga rado vozio, ovaj je imao odlican enterijer..

Re: VW Golf VII

Poslato: 21 Jan 2013, 11:47
od HKS
Jako je dosadan, prosto se utapa u okolinu.

Re: VW Golf VII

Poslato: 21 Jan 2013, 14:24
od mirko alvirko
Trend i Comfort imaju silver konzolu kod prvog je matirana drugog nesto tamnija "brush"..

Trend osnovi paket ukljucuje izmedju ostalog:

Obruc volana obložen kožom
Rucica menjaca obložena kožom

Varijabilni pod prtljažnika

ESP, ukljucujuci ABS i ASR

Elektronska kontrola zakljucavanja diferencijala

Sistem vazdušnih zavesa
za putnike na prednjim i zadnjim sedištima,
ukljucujuci bocne vazdušne jastuke, napred

Staticko i dinamicko osvetljenje skretanja

Dnevna svetla

Filter za polen i prašinu

Elektricna parkirna kocnica
"Auto Hold" funkcija parkirne kocnice

Climatronic" automatski klima ureaj

Start/Stop sistem sa rekuperacijom

Elektropodesivi spoljni retrovizori
Mogucnost grejanja spoljnih retrovizora

Tonirano toplotno izolujuca stakla

Indikator probušene gume

"Composition Colour" infotainment uredaj
Ekran 5" osetljiv na dodir
Radio CD MP3 ureaj
Citac SD kartice
AUX - IN
8 zvucnika, napred i nazad

Gume 195/65 R 15

Re: VW Golf VII

Poslato: 21 Jan 2013, 23:32
od Geza
Slika

Slika

Slika

Slika

Re: VW Golf VII

Poslato: 28 Jan 2013, 11:22
od kvcali
VW prevare :kezo:

Volkswagen voli da promoviše "moć nemačkog inženjeringa", ali neki će možda malo razmisliti o ovome nakon što pogledaju fotografije u nastavku. One naime prikazuje konceptni Golf GTI.

Slika

Vau-max.de je uspeo da fotografiše nešto čemu se u VW-u nisu nadali i primetili su nešto neobično. U VW-u su se odlučili za jednostavniji način prezentacije konceptnog Golfa GTI, odnosno dosetili su se kako da smanje visinu vožnje na brzinu, bez da previše komplikuju. Uzeli su trake, provukli ih kroz opruge, zategli i na jednostavan način dobili nižu visinu vožnje.

Slika

Iako je poznato da konceptno vozilo možda neće biti u potpunosti preslikano na proizvodni model i da se još neke sitnice u tom periodu menjaju i prilagođavaju, ipak je neugodna situacija kada uhvatite tako ozbiljnog proizvođača automobila u varanju.

Slika

Slika

Re: VW Golf VII

Poslato: 28 Jan 2013, 11:26
od ftj
Stara vest. I sasvim je regularno jer kad su nove opruge treba im vremena da se slegnu i da dođu na predviđenu visinu tako da i nije neko varanje.

Re: VW Golf VII

Poslato: 28 Jan 2013, 11:56
od jaksa
OEM gurtne :rofl: