Cao momci, izvinjavam se zbog delay-a, turbulentna zivotna situacija pa su bili drugi prioriteti.
Masinu sam preuzeo pre sredinom novembra i za prvih 2500 km sam prezadovoljan. Pre svega mi je drago zbog izbora motora od 110ks jer je subjektivni osecaj da je ispod haube mnogo veci motor. Koliko sam mogao da uporedim, "lag" na malom broju obrtaja je jako mali, cini mi se dosta manji nego kod motora od 86 kubika, ali ono sto je najupectljivije to su ubrzanja koju su za takav motor odlicna.
Auto je tih i udoban za dugu voznju, mada je malo tvrdji, ako ga uporedim direktno sa Golfom koji je pandan ovoj masini. Zabavan je za voznju i to je pravo uzivanje. Menjac od 6 brzina odlican, rekao bih da je to standardno za VW grupaciju.
Najvece kritike koja sam sretao pre kupovine bile su na racun enterijera sto mogu direktno da osporim, jer enterijer, iako ne 1000% kvalitetan, je jako lepo uredjen, cak sta vise i lepo napravljem (na vratima se nalazi tvrdja plastika, ali je veci deo vrata presvucen nekom platnenom presvlakom). U style paketu ima "hromiranih" dodataka sto dodatno ulepsava celu pricu. Sedista su super, dovoljno su siroka i dugacka i nemam nikakvih problema sa njima.
Od mana bih izdvojio to sto su drzaci za case malo manji, pa moze "samo" flasica od pola litra, ali npr. veca flasa ne moze, tj. mora malo da se "uglavi". Pregrade u vratima su takodje male.
Problem koji sam imao pri kupovini je taj sto se vecina ljudi cudila zasto Seat itd i to me je malo bacilo i u depru, ali sam shvatio da ne treba slusati nikog osim samog sebe. Drug je hteo da kupi seata, pa ga je cale namazao po fazonu "Ko to pravi itd...".
Auto je prelep, ima solidno opreme i po mom misljenju je jako dobar.
Slike cu izbaciti uskoro, posle nove godine, jer od momenta preuzimanja auto nije opran i sada je druge boje od blata, prasine i ostalog.
Jos jedna stvar, vodila se polemika oko opreme i mogu da kazem da nimalo nisam zazalio zbog izbora Senzora, Retrovizora i paketa udobnosti umesto felni i svetala. Felna i svetla da, ali mozda uz jos jacu masinu, pa da bude sve u full-u. Ovako niti vise vodim racuna o svetlima, parkiranje je zajebancija a sklopive retrovizore stalno koristim. Standardna oprema poput tempomata i bluetooth-a je za mene od sad nezamenljiva pogotovo sto sam u zadnje vreme bio stalno na putu i sam. Inace, default-ni farovi su super, LED jesu bolja ali ovima nista ne 'fali sto bi rekli.
Na pocetku sam ga razradjivao fino, sve po P.S.-u, sad ga vozim po svim pravilima koja smo pisali. Inace je motor uvek izmedju 2 i 3000 obrtaja, na 140 je na 3000. Ona prica oko cekanja da se spusti malo temperatura ulja je skroz ok i to stalno praktikujem i nije mi cimanje jer cekanje nije veliko i potrebno je nakon vecih distanci.
Hvala svima koji su pomogli da odaberem limuzinu, sad je red da prosledim to dalje
Nisam mogao odmah da se javim, hteo sam slike da pravim i sve, ali kao sto rekoh, svasta se izdesavalo pa ni auto nije opran, uopste, a kamoli nesto drugo.
Srecni praznici
Evo jedne slike pri preuzimanju, trenutno nemam boljih:
