Ekonomska jednu papirnu a biznis dve papirne ciste bahanalije na delu. Neumesno pisanje po sirotinji
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 16:07
od zuzazu
snork napisao: 25 Nov 2018, 15:45
Šta fali kafi u papirnoj čaši (ili dve)? Šta drugo da koriste u avionu, osim plastičnih čaša za hladne i papirnih za tople napitke?
Normalne solje za kafu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 16:24
od passenger
Sad gledam slike. Singapore, Air Turkish, Canada airline itd, svi šoljice. Dakle, nema nikakve zabrane keramike u avionu kao što sam pretpostavio. Dali čoveku obrok u kartonskom pakivanju
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 17:00
od BRABUS
U Business Class gde god u Evropi (osim Turkish i Aeroflot) je slična situacija kao u Air Serbia što se tiče komfora, obična Economy sedišta s srednjim blokirani da niko ne sedi. Odavno se izgubio neki premium osećaj na rukama u Evropi, jer su kompanije prepoznale da većina ljudi koji putuju biznis klasom to čini zbog fleksibilnosti karte, programa za lojalnost u kome skupljaju milje na lični nalog i delimično zbog airline lounge-a gde provodi vreme pre leta.
Sto se catering-a tice, Air Serbia je prošle godine uvela promene u Economy gde su kao npr British Airways počeli da naplaćuju hranu/pice, dok su u Business Class sveli na jako nizak nivo, imaju neko idiotsko "srpsko meze" u sestougaonoj kartonskoj kutiji gde su nabacilii neukusne stvari i neukusno ih upakovano, uključujući i telece cvarke (valjda zbog Arapa da nema svinjskih) i izbacili posude od porcelana. Verovatno su smanjili cenu catering-a time za 3 evra po osobi a smanjili su doživljaj kod naših ljudi za 300 evra. U drugim kompanijama je procelansko posudje, pribor od metala i prihvatljiva hrana.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 20:45
od ikac2000
Biznis klasu dosta koriste ljudi na sluzbenim putovanjima.
Vecina velikih kompanija ima polisu da ukoliko ukupno putovanje avionom traje preko 4h (iz mog iskustva u nekoliko njih), imaju pravo na biznis klasu.
Kako ima letova sa presedanjem, eto prilike.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 20:48
od dragvorl
Kod nas je tek treci let preko ne znam koliko km biznis. Pre su bili svi. Video sam kolege koje drze alat u onim Emirates torbicama.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 21:36
od passenger
Razlika:
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 22:35
od zuzazu
Pre pola veka...
sas_scandinavian_airlines_had_great_service_and_delicious_food_in_1969_640_03.jpg (47.53 KiB) Pogledano 1916 puta
BTW, sto sam leteo u biznisu, ili ako sam sedeo u ekonomiji a kao kapetan, iz kolegijalnosti bio usluzen kao biznis putnik, nikada nisam doziveo kafu u papirnoj casi.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 22:43
od dragvorl
Ne znam da li ima puno pozitivnih stvari generalno u odnosu na vreme pre 40-50 godina.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 22:48
od Kornjaca Rade
Koje su bile cene karata u to vreme?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 22:53
od dragvorl
Sigurno nekoliko puta vise, ali ne govorim o avijaciji nego generalno.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 22:59
od zuzazu
passenger napisao: 25 Nov 2018, 16:24
Sad gledam slike. Singapore, Air Turkish, Canada airline itd, svi šoljice. Dakle, nema nikakve zabrane keramike u avionu kao što sam pretpostavio. Dali čoveku obrok u kartonskom pakivanju
Ako se neko izvaci na foru safety, najopasnije od svega sto neko moze da upotrebi je kravata (mnoge kompanije imaju zahtev da kravata posade mora biti na klips), traka o kojoj visi ID (ne sme biti iz komada, vec mora imati safety buckle), olovka....
Sve je na dohvat ruke eventualnom unruly pass.
Da ne sirim pricu kako se i sta radi, samo mali primer. Radi stednje goriva, kuvacete se ili smrzavati u avionu, jer po kompanijskim pravilima, pilot sme da startuje APU (da bi poceo da vam duva vazduh iz lulica iznad glava), neposredno pred start motora.
APU trosi 90kg kerozina na sat. Pa racunajte kakvo je to jajarenje...
Uzrok srozavanja nivoa usluge je pojava Ryan Air i njihovog nacina poslovanja.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 25 Nov 2018, 23:15
od BRABUS
Za intra-evropske letove su svakako cene visestruko pale u odnosu na pre 30-40 godina I u Economy I u Business klasama, ali za transatlantic rute sumnjam da su pale uopste. Trenutno London - New York u Business flexible kosta oko 4500 funti (oko 5000 evra) povratna. Ekonomsku mozes da nadjes I za 350 funti (leti I Kurta I Murta).
Evo clanka - ali imaj u vidi da nije bas uporedivo zato sto je tad bilo uglavnom premium letenje, uporedivo sa biznis klasom danas
passenger napisao: 25 Nov 2018, 16:24
Sad gledam slike. Singapore, Air Turkish, Canada airline itd, svi šoljice. Dakle, nema nikakve zabrane keramike u avionu kao što sam pretpostavio. Dali čoveku obrok u kartonskom pakivanju
Ako se neko izvaci na foru safety, najopasnije od svega sto neko moze da upotrebi je kravata (mnoge kompanije imaju zahtev da kravata posade mora biti na klips), traka o kojoj visi ID (ne sme biti iz komada, vec mora imati safety buckle), olovka....
Sve je na dohvat ruke eventualnom unruly pass.
Da ne sirim pricu kako se i sta radi, samo mali primer. Radi stednje goriva, kuvacete se ili smrzavati u avionu, jer po kompanijskim pravilima, pilot sme da startuje APU (da bi poceo da vam duva vazduh iz lulica iznad glava), neposredno pred start motora.
APU trosi 90kg kerozina na sat. Pa racunajte kakvo je to jajarenje...
Uzrok srozavanja nivoa usluge je pojava Ryan Air i njihovog nacina poslovanja.
Jedina druga kompanija osim Air Serbia gde sam dobio kafu u papirnoj casi u Business je Bulgaria Air, koja je verovatno najgora avio kompanija u Evropi.
Air Serbia takodje ne uzima (tj nece da plati) na destinacijama za svoje ATR-ove spoljni APU pa nema hladjenja / grejanja, uzas I za putnike kad su visoke temperature I kad je mnogo hladno. Jos gore je za posadu, posto se jadnici smrzavaju po par sati nekad na nocnim letovima izmedju dolaska I dolaska.