Stranica 640 od 988
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 13:26
od Полицајац192
ljubitelj napisao:Oko 20:30 prosao na delu 3+3 trake posle semafora kod Altine, beli carsav na kolovozu preko tela i lokva krvi, van pesackog i hitn jos nije stigla ali
- auto koji je ucestvovao u nezgodi neosvetljen u skroz levoj traci nasred kolovoza, nema trougao, nema 4 migavca, nista
- 2 policajca stoje i setkaju se kroz 2 kolovozne trake isto u mraku, neobelezeni, imaju prsluk ali nikakvu signalizaciju.
- dalje iza jedno 50tak metara stoji parkirano policijsko vozilo koje ima svetla i plavu rotaciju.
Da li neko u policiji prolazi skolovanje od tih ekipa koje izlaze na uvidjaje, ovo nije prvi put da vidim rotaciju i policijsko vozilo iza mesta nesrece a ne ispred mesta da upozori vozace koji nailaze.
Zasto se ne stavljaju signalizacioni svetleci stubici odnosno cunjevi ili makar sigurnosni trougao pre mesta nesrece.
Zar policija nema i zadatak da obezbedi mesto nesrece od naletanja drugih vozila.
Не може само једна патрола да обезбеди место несреће на таквим путевима јер је ту доста прометно. Немају сва патролна возила чуњеве, то углавном има само увиђајна екипа. На доста возила не раде ротациона светла.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 17:09
od ljubitelj
Ne znam zaista koja je pripadnost ekipe, Punto onaj sivi.
Radila mu rotacija na krovu ali IZA, NAKON, POSLE, mesta gde se desila nesreca.
Moje zapazanje se odnosi na to da treba da postave auto PRE mesta nesrece sa rotacijom tako da vozaci koji nailaze prvo naidju na osvetljen policijski auto pa tek na ugaseno u mraku vozilo ucesnika nezgode.
Mislim da to ne kosta nista resursa u smislu nabavke, samo organizacija i uputstvo kako se postupa.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 17:48
od mića
Isto tako pitanje je ko je u obavezi da pocisti djubre koje ostane na putu posle nekog sudara!? To itekako moze da bude opasno za sve ostale koji nalete na to. Skoro na zrenjaninskom putu ostao branik, vrata, tona stakla, covek ispred mene zamalo da napravi direkt sudar sa autom iz suprotnog smera izbegavajuci taj branik sto je ostao na sred kolovozne trake.
Послато са SM-J500FN
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 17:54
od Martin
Smatram da je to u obavezi komunalaca.
Eno, na autoputu kroz BG, od Zmaja pa do Genexa, uz levu ivicu stoje ostaci nečijih branika (od srede). Niko ih pipnuo nije. Samo se lagano dezintegrišu od saobraćaja koji prolazi.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 21:08
od Ogi
Mene veceras na AP preticu sa 200km/h.
A po gradu u poslednje vreme vidjam ludake koji nocu voze sa dnevnim svetlima, znaci samo im napred nesto svetli, pozadi nista.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 21:23
od shandu90
Posebno led trake. Stave u auto mod i misle to je to. Garantujem da kad bi u regularnoj poziciji ostavili da ne bi imali nikakvih problema. Cak se i meni gase cim izvucem kljuc bez obzira u kako sam namestio prekidac.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 21:26
od Saša
Ja neko veče video jednu ženu da vozi autoputem prema NS-u tako. Mrak, pozadi ništa i vozi samo sa LED svetlima. Blicao joj, svirao, a kada sam je prošao upalio i sva četiri žmigavca - ništa, nije me skontala, nastavila da vozi tako. Čest slučaj je da se tako voze i kada je dan a magla. Zlo i nesreća u najavi.
TT
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 21:37
od Sloba
Moguce je da misle da automatsko paljenje farova znaci da imaju svetla i nazad. Mada, meni su se na Pezou u polozaju 0 prilikom startovanja motora palila i prednja i zadnja svetla. Nocu, ako i zaboravis da okrenes prekidac, imas sve osim osvetljenja table.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 22:01
od nidza
I pale se sva svetla, tj zadnje pozicije kad postoji automatsko paljenje farova.
Danju svetli DRL, čim krene da se smrkava pali se sve, ili ako uđeš u garažu ili tunel.
Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 22:04
od Sloba
Ne mislim, Nidzo, na automatiku sa senzorima vec na klasicno automatsko paljenje prednjih farova zajedno sa motorom. Tu uglavnom rade samo prednja, bilo da su izdvojena dnevna svetla ili su u sastavu glavnog fara. Na Mazdi je dnevno svetlo zapravo dugo sa umanjenim intezitetom. Sija tako da mraku mozes da previdis da to nisu oborena svetla, odnosno, za ovu pricu bitno, da nemas zadnja.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 22:05
od nidza
DIY fazon? To je velika glupost.
Najbolji štos je da umesto DRL nameste duga da svetle slabije.
Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 22:08
od Sloba
Editovao sam post. Upravo to sto si napisao sam i dopunio u postu.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 22:20
od dragvorl
EU propisi zahtevaju od 2011. da se automatski pale dnevna svetla sa paljenjem motora i naravno sva nova vozila moraju imati DRL. Upravo su neki proizvodjaci pribegavali dugom ili maglenkama sa umanjenim intenzitetom jer na taj nacin sijaju samo farovi napred.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 22:26
od Kabal
Bilo bi dobro da uz prednja dnevna sijaju i zadnje pozicije, retki su takvi modeli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Poslato: 03 Dec 2016, 22:29
od dragvorl
Slobin Pug je tako sijao. Ali sta je poenta toga? Samo vise ostecuje zadnja svetla, opterecuje instalaciju, alternator...