Stranica 645 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Dec 2018, 12:11
od passenger
Hvala Zuzu prikane :pivo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Dec 2018, 12:40
od zuzazu
:thumbup:
:understand:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Dec 2018, 22:28
od Darko
passenger napisao: 25 Dec 2018, 09:48 Zuzu, kakva je procedura oko vulkana i pepela iz vulkana? :mrgreen:

Je l se rizikuje ili obilazi širokim lukom vulkan?
Za pass-a.


Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Dec 2018, 22:38
od passenger
Dodem vidim ;)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Dec 2018, 23:08
od Geza

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Dec 2018, 19:48
od zuzazu
Zašto putovanje avionom danas traje mnogo duže nego ranije?

Možda se način na koji putujemo avionom promenio u skladu sa razvojem tehnologije, ali neke stvari, osim što se nisu unapredile, nisu čak ni ostale na istom nivou – još su gore!

U pitanju je dužina trajanja letenja avionom. Verovali ili ne, pre 30-40 godina avioni su leteli mnogo brže, a put je trajao čak i do sat kraće.

Možete li da pretpostavite šta je uzrok dužih letova danas?

Porast cena goriva glavni je razlog zašto avioni danas lete manjom brzinom!

https://www.b92.net/putovanja/zanimljiv ... id=1486399

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Dec 2018, 08:08
od grujicd

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Dec 2018, 09:35
od zuzazu
Ne znam da li su pronasli, pregledali i/ili preslusali flight recorder i cockpit voice recorder, ali ovde nedostaju osnovni elementi da bi se shvatilo sta je posada radila. Pri tome mislim da li su pokusali da odrade neku proceduru ili su se samo borili sa avionom i kako?

Na avio-forumima se i dalje vode polemike oko udesa Lion Air B738 MAX i vidi se da nikome nije jasno sta se dogodilo.

Jedna stvar je evidentna. Boeing je ugradio potpuno nov sistem, a o tome cak nije obavestio pilote. Za ovakav tip aviona bilo je potrebno dati posadama obuku na simulatoru, ali posto se proizvodnja i prodaja novog modela zahuktala, broj simulatora u svetu nije pratio broj kompanija koje su dobile MAX (u vreme kada ja pocinjem da letim na avionu, u svetu postoje samo tri simulatora od cega ni jedan u Evropi).

Verovatno su iskoristili neku rupu u zakonu i za odobrenje letenja na MAXu bilo je dovoljno zavrsiti ''differences'', odnosno odgledati prezentaciju na kompjuteru i poloziti test. U prezentaciji se nigde ne pominje MCAS - potpuno novi sistem koji (barem za sada, na osnovu informacija koje imamo) radi krajnje cudno.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Dec 2018, 10:02
od zuzazu
Na sajtu beogradskog aerodroma mapa Srbije bez Kosova

Na delu sajta gde je prikazana mapa sveta na kojoj je obeleženo gde sve kompanija Vansi upravlja aerodromima označeno je da u Srbiji imaju jedan aerodrom, a na mapi zemlje nije ucrtano Kosovo.

https://www.danas.rs/drustvo/na-sajtu-b ... ez-kosova/

Nista cudno kada u reviji Er Srbije - Elevate, odavno u nema Kosova u sastavu Srbije.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Dec 2018, 17:57
od kragujevac

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Dec 2018, 21:17
od passenger
:srbin:


Zuzu, situacija sa raspalim avionima Ryanair danas:


polecemo iz Rima i na nekoj Xm visine počinjemo da skrećemo i tako nagnuti u jednom trenutku zabaci avion levo-desno. Jako i kratko.

Šta li je to, baš nas je iscimalo?

Inace danas sletanje u Palermo i kočenje tako da su svi putnici poleteli napred. Držao nas pojas svakako, ali nisam mogao da se vratim u toku kočenja na sediste. Mislio sam nema piste više, ali bilo je još 1km sigurno.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Dec 2018, 22:02
od passenger
Slika

Slika

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Dec 2018, 22:58
od H4wkeye
To ti je Ryanair. Za njega se zezaju da moras da doplatis za meko sletanje :kezo:

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 30 Dec 2018, 00:40
od shandu90
+1
Leteo sam od Soluna do Bratislave Ryanom. Aj sto je zalomio kad se spustao na pistu ali kako je tresnuo, jebo mu je mamu. Kao da su mu dali punta teretnog, a ne avion. Inace je tel bio bez cimanja bas miran, odspavao sam fino.

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 30 Dec 2018, 10:12
od BRABUS
Meni us pricali da to ima veze sa troskovima, navodno se manje trose kocnice i gorivo za reverse trust ako sletis jace, ali ne znam koliko je to tacno. Neki piloti kazu da je u pitanju licni stil i da jedino kad ima smisla da se tako slece je kad je mokra pista pa da se smanji mogucnost akvaplaninga